تیم واترپلو ایران در سومین بازی خود در رقابت‌های واترپلو قهرمانی آسیا موفق شد تاریخ‌سازی کند و قزاقستان را شکست دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال السد موفق شد در دیداری جذاب و دیدنی به لطف گل ثانیه های پایانی گونزالو پلاتا، از سد الهلال عبور کند.
گادوین منشا در روز درخشان خود ضمن تاثیرگذاری در پیروزی مس رفسنجان یک رکورد جاودانه را خلق کرد که بعید است کسی بتواند آن را بشکند.
صعود تیم پالما به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا با پیروزی برابر بنفیکا در شرایطی رقم خورد که لحظات پایانی این مسابقه نفس‌گیر بود و بازیکن ایرانی پالما اشک می‌ریخت!
تیم بسکتبال گلدن استیت با پیروزی مقابل ساکرامنتو کینگز سری پلی‌آف را در کنفرانس غرب لیگ NBA به تساوی کشاند.
اتحاد کلباء به لطف گل ثانیه های پایانی احمد عامر از سد تیم پرقدرت و مدعی الشارجه گذشت.
تیم‌های بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز و فیلادلفیا سونی سیکرز در بازی‌های صبح امروز مقابل حریفان در لیگ NBA به پیروزی رسیدند.
آرسنال که برای تحکیم صدرنشینی‌اش به پیروزی مقابل بورنموث نیاز دارد تنها 9 ثانیه از شروع مسابقه دروازه‌اش را باز شده دید تا با شوکی بزرگ مواجه شود.
هر چند که تماشاگران فولاد با شعارهای عجیب علیه منصوریان از او استقبال کردند اما پیروزی شیرین برابر ملوان، نظر هواداران درباره سرمربی جدید را تغییر داد.
پیروزی طوفانی ۱۰ بر صفر «حسن یزدانی» در مسابقات جام باشگاه‌های جهان برابر کاکوشویلی از گرجستان را در این فیلم مشاهده می کنید.
در یکی از نخستین دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر، استقلال در استادیوم آزادی به مصاف ملوان رفته است.
تیم‌های بسکتبال بروکلین نتس و لس‌آنجلس لیکرز در ادامه دیدارهای‌شان در لیگ NBA حریفان خود را شکست دادند.
شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر، پس از پیروزی مراکش بر کانادا و راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، ضمن ابراز خوشحالی پرچم مراکش را به اهتزاز درآورد. عصر پنجشنبه ورزشگاه الثمامه میزبان رقابت کانادا و مراکش بود، دیداری که شیرهای اطلس در آن با نتیجه ۲-۱ پیروز شدند.
دیدار فرانسه و دانمارک از گروه چهارم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پیروزی ۲ بر یک خروس‌ها پایان یافت.
نفت آبادان با ضربه پنالتی حکیم نصاری نیمه اول را با پیروزی به اتمام رساند.
دور مقدماتی مسابقات پنج وزن دوم کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان با ۳ پیروزی و ۲ شکست برای نمایندگان کشورمان پیگیری شد.
تیم ملی فوتسال ژاپن در دیداری هیجان انگیز در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا برابر اندونزی به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.
در چارچوب رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان در صربستان؛ یونس امامی در دومین دیدار خود مقابل اندروسی از استونی در ۱ دقیقه و ۱۱ ثانیه موفق شد حریف خود را با براندازهای پی در پی شکست دهد.
حسن یزدانی ستاره تیم ملی کشتی آزاد ایران با پیروزی ۱۰-۰ در کمتر از یک دقیقه و بیست ثانیه به فینال رقابت‌های وزن ۸۶ کیلوگرم رسید.
حسن یزدانی ستاره تیم ملی کشتی آزاد ایران با پیروزی ۱۰-۰ در کمتر از یک دقیقه و بیست ثانیه به فینال رقابت‌های وزن ۸۶ کیلوگرم رسید.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، ثانیه هایی بعد از قطعی شدن پیروزی تیمش مقابل بروسیا دورتموند از داور کارت زرد گرفت.
پیروزی پرسپولیس برابر صنعت نفت در حضور هواداران خانم، رقم خوردن نخستین شکست صدرنشین سه هفته ابتدایی لیگ برتر و پیروزی شیرین فولاد در ثانیه های پایانی از مهمترین اتفاقات هفته چهارم بودند.
داوید آلابا در حالی گل پیروزی بخش رئال مادرید را در دیدار امشب مقابل آلمریا به ثمر رساند که 28 ثانیه از ورودش به زمین سپری شده بود.
سهام آسیایی در روز چهارشنبه پس از شروع قدرتمند در برخی بازارها، گوی سبقت را از وال استریت ربود.
به عنوان فرمانده جنگ، با همراهان نظامی، وارد بغداد شدیم در کاخ صدام، ارتش عراق برای ما رژه رفت. این پیروزی واقعی و با عزت است، نه گرفتن بغداد. اگر ما بغداد را می گرفتیم مانند پیروزی ختم جنگ نبود. / چند ثانیه

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ