یوتو ناگاتو هافبک 36 ساله تیم ملی ژاپن پس از برد اسپانیا و صعود تاریخی از گروهی دشوار، ابراز خوشحالی کرد و به برخی سوالات پاسخ داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - تیم ملی والیبال ژاپن دومین پیروزی خود در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا را به دست آورد تا با دو پیروزی و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شود.
ارومیه- تیم ملی والیبال ژاپن در نخستین دیدار بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا با نتیجه سه بر صفر مقابل تایلند پیروز شد تا نخستین برنده این دوره از رقابت ها لقب بگیرد.
سرمربی هنگ کنگ، ایران را شانس اول قهرمانی آسیا می‌داند.
تیم زنان سوئد با پیروزی برابر ژاپن راهی نیمه نهایی جام جهانی زنان شد و در این مرحله باید به مصاف اسپانیا برود.
تیم ملی شمشیربازی سابر ایران در رنکینگ فدراسیون جهانی از جایگاه ششم به رده هفتم رفت.
یوکی ایشیکاوا یکی از عناوین بهترین های لیگ ملتهای والیبال را به دست آورد.
معاون دبیر کابینه ژاپن نسبت به استفاده اوکراین از بمب‌های خوشه‌ای واکنش نشان داد.
لیگ ملت‌های والیبال سال 2023 پس از برگزاری 208 مسابقه در دو گروه مردان و زنان با قهرمانی مردان لهستان و زنان ترکیه به پایان رسید.
تیم والیبال ژاپن با پیروزی مقابل ایتالیا در دیدار رده‌بندی در جایگاه سوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ قرار گرفت.
در پایان مرحله مقدماتی مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا، تیم‌های عراق و هند به عنوان حریفان تیم‌های مردان و بانوان ایران در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شدند.
تیم ملی والیبال ژاپن در نخستین بازی خود در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال به پیروزی سختی مقابل چین رسید.
حریف تیم فوتبال نوجوانان کشورمان در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های زیر ۱۷ سال آسیا قهرمان این مسابقات شد.
اشپورت بیلد فاش کرد، بازی با ژاپن و فرانسه در ماه سپتامبر آخرین فرصت هانسی فلیک است و اگر نتیجه خوبی نگیرد، اخراج خواهد شد.
آلمان و فرانسه توافق کرده اند تا در یک ماموریت سفر به مریخ همکاری و کاوشگری برای اکتشاف یکی از قمرهای مریخ به نام فوبوس بسازند.
تیم فوتبال نوجوانان ژاپن با شکست استرالیا، ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی جام ملتهای آسیا جواز حضور در جام جهانی نوجوانان را کسب کرد.
ژاپن سعی دارد با سرمایه گذاری وسیع و اعطای یارانه های کلان صنعت تراشه سازی خود را دوباره احیا کند و همزمان در راستای همکاری با آمریکا صادرات تجهیزات تراشه سازی به چین را محدود کند.
چهارمین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با چهار دیدار پیگیری و تیم‌های آرژانتین، آمریکا، ایتالیا و فرانسه مقابل حریفان به برتری رسیدند.
سومین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با شش دیدار پیگیری و تیم‌های ژاپن، ایتالیا، کانادا، صربستان، لهستان و اسلوونی مقابل حریفان به برتری رسیدند.
ژاپن در دیداری خانگی موفق شد با چهار گل پرو را در هم بکوبد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ژاپن برای حضور در جام جهانی اسامی 25 بازیکن را اعلام کرد.
طبق گزارش یک پنل دولتی در ژاپن، این کشور تصمیم دارد دوباره رقابت مربوط به پرداخت در اپ موبایل های هوشمند را که هم اکنون تحت سلطه اپل و گوگل است، احیا کند.
پیروزی بزرگ ژاپن مقابل جاماییکا پیامی جدی برای همه مدعیان جام ملتهای آسیا داشت.
ژاپن در اولین بازی کرین کاپ با شش گل السالوادور را در هم کوبید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ