معاون پارلمانی رئیس جمهور در دیدار با خانواده آرمان علی وردی، شهید مدافع امنیت گفت: جانفشانی آرمان عزیز در دفاع از امنیت را فراموش نخواهیم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسجدسلیمان- جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: پلیس در عرصه امنیت و مقابله با هنجار شکنان آماده هر نوع جانفشانی است.
بعد از مصدومیت تیبو کورتوا، رئال مادرید سریعا به دنبال خرید یک دروازه‌بان جایگزین خواهد بود.
پاری‌سن‌ژرمن به توافق برای خرید گونچالو راموس، مهاجم بنفیکا نزدیک است.
رئیس جمهور گفت: آن روزی که مردم ورامین حرکت خود را آغاز کردند، در مقابل خود، رژیم تا بن دندان مسلح پهلوی را می‌دیدند، اما با امید و امیدواری به تغییر حاضر به جانفشانی در این راه شدند.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: جانبازان عزیر بهترین الگوی دستگاه دیپلماسی⁩ هستند که جانفشانی برای حفظ منافع و امنیت ملی ایران عزیز را با تمام وجود به ما آموختند.
سنندج- فرمانده فراجا گفت: کردستان جزو امن ترین استان های کشور است و این مهم ثمره جانفشانی شهدای انصار و مهاجر و همراهی مردم انقلابی این استان است.
اهواز - فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا گفت: هویزه در دفاع مقدس، محل جانفشانی شهدا و رزمندگان بود و نقطه به نقطه این شهر مزین به قطرات خون شهداست.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان این که شهدا، عامل اصلی امنیت و آسایش کنونی جامعه هستند، گفت: شهدا غیور مردانی بودند که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی و فداکاری کردند.
«ژنرال مکنزی» رئیس پیشین ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا اخیر در مصاحبه‌ای با «انستیتو واشنگتن»، از توانمندی‌های نظامی ایران تمجید کرده و پهپادهای ایران را به عنوان برگ برنده ایران معرفی کرده که برای آماده‌سازی آن، جانفشانی زیادی انجام شده است.
دیده شدن هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، در استمفوردبریج به شایعات زیادی درباره احتمال جانشینی توماس توخل با او دامن زده و سرمربی چلسی را تحت فشار گذاشته است.
روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید رودی فولر گزینه اصلی فدراسیون فوتبال آلمان برای جانشینی اولیور بیرهوف به عنوان مدیر تیم ملی آلمان است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امنیت و آرامش ایران اسلامی را ثمره خون شهداست و اگر جانفشانی و ایثار شهدا نبود، کشور ما همچون سوریه و افغانستان می‌شد.
امام جمعه قم با بیان اینکه مردم جنگ ترکیبی را می‌فهمند و مجاهدانه چند دهه پای انقلاب بوده‌اند و جان فشانی کرده‌اند، تصریح کرد: امروز نیز همه مردم به جز اندکی فریب خورده پای انقلاب ایستاده‌اند و خواهند ایستاد.
میگو‌های کله‌وزغی احتمالاً با دایناسور‌ها هم‌عصر بودند، اما واقعاً کدام حیوانات طولانی‌ترین عمر را روی این سیاره داشته‌اند؟ آیا فسیل زنده حقیقت دارد؟
تونی کروس، ستاره رئال مادرید، معتقد است که پر مرته‌ساکر باید جانشین هانسی فلیک در تیم ملی آلمان شود.
کیکر امروز از جلسه سرنوشت‌ساز مدیران فدراسیون فوتبال آلمان با هانسی فلیک و احتمال برکناری یا استعفای او خبر داد. توماس توخل جدی‌ترین گزینه جانشینی فلیک است.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: امنیت و آرامش خط قرمز پلیس است، نیروی انتظامی در حوادث اخیر سنگ خورد و جانفشانی کرد، اما نگذاشت امنیت و آسایش شهروندان خدشه‌دار شود.
معاون پارلمانی رئیس جمهور در دیدار با خانواده آرمان علی وردی، شهید مدافع امنیت گفت: ملت ایران جانفشانی مدافعان امنیت را فراموش نخواهند کرد.
تایباد ـ فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران دست بر روی ماشه، آماده هستند که با جانفشانی از حدود و مرزهای کشور دفاع کنند.
این آمادگی و جان‌فشانی جوانان بسیجی با بصیرت و پاسداران ولایت مدار خستگی ناپذیر در مسیر تحقق رسالت عظیم برای طلوع خورشید عالمتاب ولایت عظمی ، همواره بر تارک تاریخ آزادگی این ملت شجاع ، درخشان و ماندگار خواهد ماند و به کوری چشم مزدوران جاهل و عناصر دشمن حقیر این مرز و بوم ، انقلاب اسلامی با عزت و بالندگی بیشتر روز به روز قوی تر و حسادت و حسرت دشمنان روز به روز کریه تر و آنها را ذلیل تر خواهد نمود.
دادستان کل کشور گفت: ما در مقطعی از زمان قرار گرفته ایم که یک مقطع مشعشع در طول تاریخ اسلام است، لذا یک نائب خداجو و برحق امام منتظر در این دوره حرکتی را آغاز کرد و بسط یدی حاصل شد برای اینکه نظامی را مبتنی بر اسلام و قرآن در این کشور بنا نهاده شود.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با خانواده شهید همدانی دیدار کرد و گفت: آن شهید با دلسوزی در حوادث مختلف به میدان می‌آمد و با جان و آبروی خود برای انقلاب جانفشانی می‌کرد.
مدیرعامل بانک شهر با قدردانی از فداکاری، ایثارگری و از خودگذشتگی های جامعه پزشکی در دوران کرونا، گفت: جانفشانی های پزشکان ایران اسلامی در خدمت رسانی به بیماران کرونایی؛ فصل جدیدی از فداکاری این قشرخدمتگزار را به هموطنان نشان داد.
ماندگاری علائم کووید تا چه زمانی ادامه دارد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ