پاری‌سن‌ژرمن به توافق برای خرید گونچالو راموس، مهاجم بنفیکا نزدیک است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: عملیات «ربیع» یک عملیات دقیق بود که با هفتاد موشک و ده ها پهپاد انجام شد که نتیجه آن وارد آمدن آسیب جدی به بدنه گروهک های ضد انقلاب در اقلیم شمال عراق بود.
یک مقام امنیتی حزب الله لبنان گفت: در یورش شامگاه جمعه نیروهای امنیتی حزب الله به محل اختفای یک عنصر تروریستی در منطقه «حی السلام» در جنوب بیروت، عملیات انتحاری وی خنثی شد.
رئیس ستادتلفیق کارگروه‌های ساماندهی بازار و جانشین استاندار تهران در ستادپیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان ضمن تکذیب جابه جایی بازار بزرگ گفت: موضوع ساماندهی است.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف بیش از ۵۹ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر سمنان و کرمان خبر داد .
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف بیش از ۸۱ کیلو تریاک از یک دستگاه خودروی مزدا در بزرگراه آزادگان خبر داد و گفت: در این عملیات، یک قاچاقچی سابقه دار دستگیر شد.
نشریه آ.س مدعی است باشگاه رئال مادرید 3 مهاجم را برای جانشینی کریم بنزما زیر نظر دارد.
جانشین فرمانده انتظامی و مرزبانی استان هرمزگان از کشف ۵۰۵ راس دام زنده قاچاق در ۲ عملیات جداگانه در شهرستان حاجی آباد خبر داد.
منافقین ترور سپهبد شهید صیاد شیرازی صبح روز بیست و یکم فروردین‌ماه سال ۱۳۷۸ در مقابل در منزل این فرمانده که در آن زمان جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بود و جلو دیدگان فرزندش انجام دادند. زهره قائمی مسئول عملیات ترور و به شهادت رساندن سپهبد شهید علی صیاد شیرازی بود.
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۵۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک با پلیس استان "کرمان" خبر داد و افزود: در این عملیات پیچیده پلیسی اعضای یک خانواده دستگیر شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: با رصد هوشمندانه صورت گرفته سرانجام مخفیگاه اعضای این باند شناسایی و بلافاصله کارآگاهان وارد عمل شده و با اخذ دستور از مرجع قضائی محل را به محاصره خود در آورده و طی یک عملیات کاملاً دقیق و ضربتی هر 4 متهم را دستگیر کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضایی طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه، مخفیگاه متهم را محاصره و در حالی‌که او قصد متواری شدن داشت با هوشیاری و سرعت عمل کارآگاهان پلیس دستگیر شد.
جانشین فرمانده نیروی هوایی گفت: اجرای عملیات ترکیبی نقش مهمی در ارتقای توان رزم نهاجا ایجاد کرده و پهپاد‌ها با جمع‌آوری اطلاعات و کارکرد‌های جنگالی، محیط را برای اجرای عملیات جنگنده‌ها رزم آماده می‌کنند.
جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی بندرانزلی با اقدامات پلیسی عاملان آتش‌سوزی را شناسایی کردند تصریح کرد: متهمان پس از هماهنگی قضائی طی دو عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه‌شان دستگیر شدند.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام عملیات مشترک با پلیس سیستان بلوچستان خبر داد و گفت: طی این عملیات ۴۹ کیلو تریاک کشف شد.
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به ترکیدگی لوله در اتوبان شهید بابایی به نظر می رسد ترافیک در این محدوده همچنان ادامه داشته باشد چون هنوز پایان عملیات بهسازی مشخص نیست.
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به ترکیدگی لوله در اتوبان شهید بابایی به نظر می رسد ترافیک در این محدوده همچنان ادامه داشته باشد چون هنوز پایان عملیات بهسازی مشخص نیست.
سمنان- جانشین انتظامی استان سمنان بابیان اینکه طی انجام یک عملیات پلیسی، یک سارق در سمنان دستیگر شد، گفت: این فرد به انجام ۳۰ فقره سرقت در زمان مرخصی از زندان اعتراف کرد.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: فناوری‌هایی در حوزه نظامی داریم که هیچ‌کسی از آن‌ها خبر ندارد و آمریکایی‌ها زمانی متوجه آن می‌شوند که ما آن‌ها را به کار ببریم.
کرمان - جانشین فرمانده کل انتظامی گفت: پس از حادثه شاهچراغ و پیگیری‌های انجام شده ده‌ها نفر که قصد خرابکاری و عملیات انتحاری داشتند دستگیر شدند.
کرمان - جانشین فرمانده کل انتظامی گفت: پس از حادثه شاهچراغ و پیگیری‌های انجام شده ده‌ها نفر که قصد خرابکاری و عملیات انتحاری داشتند دستگیر شدند.
سردارقاسم رضایی ۱۴ آبان ماه در نشست کمیسیون عملیات انتظامی پلیس کرمان اظهار کرد: هم مردم و هم خادمان امنیت در استان پهناور کرمان با ۶۵۰۰ شهید و بیش از ۲۰ هزار جانباز و ایثارگر از بزرگترین سرمایه اجتماعی بهره مند هستند.
وزیر کشور و نیز جانشین فرمانده ستاد عملیات مشترک عراق به منظور اطلاع از آخرین آمادگی ها از سوی فرماندهی عملیات سامراء برای تامین امنیت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) وارد سامرا شدند.
جانشین فرمانده پدافند هوایی ارتش گفت: رادار ماورای افق با نام سپهر با برد ۳ هزار کیلومتر به زودی عملیاتی می شود.
در صورت انتقال کاسمیرو به منچستریونایتد، رئال مادرید تمایلی به جذب گزینه جانشین در فصل تابستان ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ