معاون عملیات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به شرایط جوی ناپایدار و تاثر ۲۷ استان کشور از بارش برف و بروز کولاک، خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست سازمان امدادونجات با اشاره به انجام عملیات امداد و نجات در حوادث جوی یک هفته گذشته، از اسکان اضطراری ۱۶۷ نفر از هم‌وطنان خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به وقوع سیل در استان سیستان‌وبلوچستان از اسکان اضطراری ۴۱۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، خبر داد.
مانور برپایی اردوگاه اسکان اضطراری ۱۰۰۰ نفری
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به امدادرسانی به ۲۴۱ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۴ ساعت گذشته، گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر ۱۵۵ نفر را اسکان اضطراری دادند.
معاون سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران گفت: زلزله مانور اسکان اضطراری شهروندان در زمان بحران برگزار می‌شود.
مشهد ـ سرپرست پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: هر سال برای استقبال از بهار برنامه‌های ویژه تدارک دیده می‌شود که در ایام نوروز امسال در مجموع برای ۵۰۰ نفر ظرفیت اسکان اضطراری فراهم شد.
سرپرست سازمان امدادونجات گفت: با تلاش امدادگران هلال احمر از یازدهم تا سیزدهم فروردین، به ۱۸۶۳ نفر گرفتار در کولاک و سیلاب امدادرسانی شد و برای ۳۱۰ حادثه دیده اسکان اضطراری فراهم شد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر، از اسکان اضطراری ۹۱۵ نفر متاثر از سوانح جوی خبر داد.
اهواز- سخنگوی جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: با توجه به شرایط جوی حاکم بر استان، از آغاز طرح نوروزی تاکنون حدود ۵۰۰ مسافر نوروزی اسکان اضطراری داده شده‌اند.
مشهدـ معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس از طراحی و اجرای سامانه اسکان اضطراری برای زائران حرم مطهر رضوی خبر داد.
مشهد ـ معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهد گفت: پیش‌بینی لازم برای اسکان اضطراری ۲۴ هزار نفر شب زائر در مشهد مقدس انجام شده است.
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل عملیات سازمان امداد و نجات گفت: تا شب گذشته و با پایان عملیات برپایی اسکان اضطراری نزدیک به ۴۱ هزار تخته چادر در مناطق زلزله زده شهرستان خوی برپا شده‌است.
رئیس جمعیت هلال‌احمر، از برپایی ۷۱ اردوگاه اسکان اضطراری و اسکان بیش از ۱۰۴ هزار نفر در شهرستان زلزله‌ زده خوی خبر داد.
رئیس جمعیت هلال احمر از ایجاد ۵۰ اردوگاه اسکان اضطراری در مناطق زلزله‌زده خوی خبر داد و گفت: حدود ۲۴ هزار تخته چادر در اختیار مردم در روستاهای متأثر از زلزله قرار گرفته است.
بنابر اعلام جمعیت هلال احمر، ۲۱ هزار و ۷۰۰ نفر از هموطنان زلزله زده در شهرستان خوی، اسکان اضطراری داده شدند.
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع زمین لرزه ۵.۹ ریشتری در شهرستان خوی، اهم اقدامات هلال‌احمر، در امدادرسانی به زلزله‌زدگان تشریح کرد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر کشور، از اسکان اضطراری ۳ هزار نفر به دلیل کولاک و آبگرفتگی خبر داد.
تربت حیدریه ـ رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تربت حیدریه از اسکان اضطراری و خدمات رسانی به بیش از ۲۵۰ مسافر گرفتار در سرما و برف اخیر در شهرستان تربت حیدریه خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر امدادرسانی به ۱۴ هزار نفر و اسکان اضطراری ۲۵۰۰ گرفتار در برف و کولاک خبر داد.
روابط عمومی جمعیت هلال احمر از اسکان اضطراری بیش از ۱۲۰۰ نفر در برف و کولاک جاده‌های خراسان جنوبی خبر داد.
فریمان ـ فرماندار فریمان از آماده باش تمام دستگاه‌های این شهرستان خبرداد و گفت: در صورت نیاز برای ۲۳۰۰ نفر فضای اسکان در نظر گرفته شده است.
اهواز - رئیس جمعیت هلال احمر شوشتر گفت: از صبح امروز اسکان اضطراری برای خانواده‌های در معرض خطر روستای چم کنار این شهرستان به دلیل بارش باران بر پا شده است.
اردوگاه اسکان اضطراری در کویر لوت با حضور دبیرکل و رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر برپا شد.
مشهد ـ سرپرست معاونت گردشگری و زیارت شهرداری مشهد گفت: برای امسال ۳۰ سالن ورزشی و سوله بحران برای اسکان اضطراری پیش‌بینی کرده‌ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ