سرهنگ کتیبه گفت: شهید نامجو حتی یک شانه تخم‌مرغ هم به خانه‌اش نبرد. اتومبیل او یک فولکس قدیمی بود، در صورتی که در دانشکده، اتومبیل‌های شورلت و بنز بود که وی هیچ‌کدام از آنها را سوار نشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرماندهان ارشد نیروهای مسلح کشورمان در روز پایانی مجمع عالی فرماندهان سپاه چه گفتند؟
در ادامه فهرست سیاه نقض حقوق بشری در آمریکا، رسانه‌های غربی روز چهارشنبه از کشته شدن فرد مظنون به تهدید بایدن به ضرب گلوله پلیس خبر دادند.
آخرین اثر کیومرث پوراحمد درباره نوجوانی‌ به نام فرهاد است که ناخواسته مرتکب قتل می‌شود و حالا منتظر حکم دادگاه است. فرهاد در آستانه هجده‌سالگی‌ قرار دارد و… . "پرونده باز است" به تهیه‌کنندگی علی قائم‌مقامی از 14 تیرماه اکران شده است. پویا نجفی، مهبد جهان‌نوش، راشین ربی، محمدمتین ستاری و یزدان عیدی بازیگران نوجوانی‌اند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان فیلم برگرفته از پرونده‌های جنایی رخداده در دهه هشتاد است و روایتگر داستان نوجوانی 15 ساله است که به دلیل عشق به دختر همسایه خود نرگس، درگیر نزاع خیابانی می‌شود و نتیجه این درگیری به قتل منجر می‌شود. نمایش این فیلم همچنان ادامه دارد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در تشریح حادثه شب گذشته پله برقی خیابان تختی که منجر به قطع عضو یک دختر بچه ۹ ساله شد گفت: دستگاه‌های متولی نتایج بررسی خود را پس از اتمام بررسی‌ها اعلام خواهد کرد.
پس از گذشت ۳۵ سال از پایان جنگ ۸ ساله بین ایران و عراق، هنوز هم ابعادی از آن جنگ در حوزۀ «تابو‌های رسمی» قرار دارد و از این جهت، به‌راحتی نمی‌توان روایتی غیر از روایت‌های مرسوم از برخی جنبه‌های آن در فضای داخل کشور مطرح کرد.
زمستان ١٤٠١ نرخ بیکاری جمعیت ١٥ ساله و بیشتر ۹.۷درصد و نرخ مشارکت اقتصادی ۴۰.۵درصد بوده است. بررسی روند تغییرات نرخ بیکاری نشان می دهد این شاخص، نسبت به فصل مشابه سال گذشته افزایش داشته است.
مهمان برنامه زندگی پس از زندگی از اثر عجیب یک دعای ساده در جریان مرور زندگی و تجربه کردن مرگ موقت گفت.
شوهر و دخترش می‌دانند که این شغل را دارد. اوایل برای دخترش سخت بوده و هر بار، طوری که مادر نفهمد پشت سرش گریه می‌کرده ولی حالا چنین حسی ندارد، چون کار مهناز خیلی خوب است و او می‌بیند که مشتری‌ها چقدر به مادرش احترام می‌گذارند. پروانه و منیژه هم روایت‌های دیگری دارند، یکی ۳۵ ساله و مطلقه است که بعد از تعدیل، در حوزه خدمات منزل فعال شده و دیگری ۵۰ ساله که بیشتر پای میز تشریفات است. پروانه، چون آماده به خدمت است، بیمه دارد ولی منیژه چندان تمایلی به بیمه شدن ندارد و می‌خواهد آزادی عمل بیشتری داشته باشد.
روایت سعید دلاور بازیکن داماش گیلان از نجات یک دختر 6 ساله از آتش سوزی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: سفر آقای رییسی به چین بستر شکل‌گیری مذاکرات جدید و بسیار جدی میان هیأت‌های ایران و عربستان سعودی را فراهم کرد.
دریابان شمخانی گفت: رفع سوءتفاهم‌ها و نگاه رو به آینده در روابط تهران-ریاض، قطعا توسعه ثبات و امنیت منطقه‌ای و افزایش همکاری کشور‌های حوزه خلیج فارس و جهان اسلام را برای مدیریت چالش‌های موجود به‌دنبال خواهد داشت.
پدر شهیدان عرفان و علیرضا انتظامیِ ۴ و ۱۰ ساله از لحظه‌ای می‌گوید که کودکانش در اثر بمب‌گذاری گروهک جمشید شارمهد قطعه‌قطعه می‌شوند.
امروز سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی است؛ مردی که عمری را در راه دین و میهن و مردم جهاد کرد و سرانجام در ۱۳ دی ۱۳۹۸ در بغداد توسط آمریکایی‌ها به شهادت رسید. سردار وصیت کرده بود روی سنگ مزارش، از او فقط با عنوان ساده "سرباز" یاد شود.
قصه‌ای جنجالی به روایت روان‌شناس صداوسیما از برنامه‌های قبلی محمدرضا یزدانپرست، روزنامه‌نگار و مجری تلویزیون را ببینید.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: اگر همه مدیران آسیب پذیری های عمومی و ساده را جدی بگیرند و به دستورالعمل ریز تخصصی برای برطرف کردن آسیب پذیری در همه حوزه ها که از سوی این سازمان تهیه شده است، عمل کرده و آموزش های لازم را فرا بگیرند در برنامه حداکثر ۲ ماهه می توان ۸۵ درصد آسیب پذیرهایی که به زیرساخت ها وارد می شود را برطرف کرد.
مادر جوان ۲۲ ساله مهابادی که به ضرب گلوله مجروح شده است، می‌گوید: چند فرد مسلح که صورت خود را پوشانده بودند بعد از تیراندازی به سمت پسرم از محل گریختند.
دست‌اندازی به اراضی ناحیه سه منطقه ۱۹ که پیشینه 54 ساله دارد، در حال حاضر وارد فاز جدیدی شده است؛ به‌طوری که اصحاب ثروت و قدرت برای پیشبرد اهداف خود از اشرار استفاده می‌کنند.
پروفسور داریوش فرهود، دانشمند ایرانی ۸۵ ساله و معروف به پدر علم ژنتیک ایران، بامداد یکشنبه ۸ آبان از مقابل منزل خود در تهران، توسط افرادی با پوشش «لباس شخصی‌ها» ربوده شد.
نظری گفت: چهارشنبه گذشته و به دنبال ناآرامی‌ها و اغتشاشاتی که در اراک وجود داشت، پیکر بی‌جان یک جوان ۲۰ ساله در خیابان شهید رجایی اراک کشف شد.
دکتر فائزه اسلامی، پزشک هماهنگ‌کننده اهدای عضو، خودش مرگ مغزی این زن جوان را تایید کرد. او ماجرای این اتفاق دردناک را اینطور روایت کرد: این خانم ۳۵ ساله در یک کلینیک پذیرش شد تا عمل بینی انجام دهد، اما بعد از عمل، گویا دچار ایست قلبی شد. عملیات احیا صورت گرفت. بعد از آن نیز به دلیل کمبود اکسیژن دچار آسیب مغزی شد و نیاز به بستری در قسمت آی‌سی‌یو بیمارستان را داشت. برای همین خیلی زود از کلینیک به بیمارستانی در پایتخت منتقل شد. اما کم‌کم روند مرگ مغزی صورت گرفت. این حالت در خانم پیشرفت کرد و کل مغز دچار آسیب و در نهایت مرگ مغزی شد.
عباس عبدی نوشت: این روایت اگر درست و دقیق باشد، باعث تاسف خواهد بود که بدانیم شنیده و پذیرفته نمی‌شود. چرا؟ به این علت بسیار ساده که ما هنوز نزد فرزندان‌مان شرمنده هستیم که چرا خبر رسمی سقوط هواپیما را باور کردیم.
وزارت بهداشت یمن با انتشار آماری از جنگ هشت ساله در این کشور از شهادت و زخمی شدن بیش از ۴۷ هزار یمنی در حملات مستقیم و جان باختن بیش از ۴۰ هزار زن و ۱۰۰ هزار کودک بر اثر محاصره خبر داد.
آلاء قدوم، دختر ۵ ساله سرگرم خاطرات مهدکودک و بازی های کودکی خود بود که ناگهان توسط موشک های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.
آلاء قدوم، دختر ۵ ساله سرگرم خاطرات مهدکودک و بازی های کودکی خود بود که ناگهان توسط موشک های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ