رییس فدراسیون جانبازان و معلولین در حاشیه برگزاری مجمع عمومی این فدراسیون گفت: موضوع مالیات فدراسیون‌های ورزشی شرایط سختی را برای فدراسیون‌ها ایجاد کرده که باید از سوی مسئولین بالادستی زودتر حل و فصل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته ملی المپیک در بیانیه ای مفصل پاسخ اظهارات انتقادی رییس فدراسیون گلف در خصوص چرایی عدم اعزام این رشته به بازی های آسیایی را داد.
پیشکسوت بسکتبال خوزستان گفت: ما از فدراسیون خواهش کردیم که مسائل و مشکلات استان برطرف شود اما آنها هیچ توجهی به این درخواست ما نداشتند.
رییس سابق فدراسیون فوتبال به انتقاد از وضعیت اداره باشگاه استقلال پرداخت.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: طبیعی است دلالی که پارسال بابت جابجایی بازیکن ۱۲۷ میلیارد تومان سود کرده است آرام نخواهد نشست.
رئیس هیات بسکتبال مشهد ادعا کرد: متاسفانه فدراسیون به دلیل مشکلات شخصی هیچ همکاری با ما نکرد و اکنون نیز در تلاش است تا بنده را از هیات کنار بگذارد.
رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا اتفاقات بازی دیشب رئال مادرید و والنسیا و حملات نژادپرستانه به وینیسیوس را محکوم و از بیانیه رئیس لالیگا درباره این ماجرا انتقاد کرد.
رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی ضمن انتقاد از عدم جذابیت فضای مدارس گفت: مسابقات ورزشی، کارگاه تعلیم و تربیت است
خداداد عزیزی از هیات رییسه فدراسیون فوتبال انتقاد کرد.
عضو سابق هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال از برداشت پول از حساب این سازمان توسط فدراسیون فوتبال انتقاد کرد و گفت: متاسفانه تاراج اموال فوتسال بعد از گرفتن دو واحد آپارتمانی هنوز ادامه دارد.
رییس فدراسیون کشتی بار دیگر از معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش انتقاد کرد و گفت: گروهی در وزارت ورزش نمی‌خواهند کشتی موفق شود.
رییس فدراسیون فوتبال در گفتگو با برنامه ورزشگاه از چالش‌های فدراسیون برای انتخاب سرمربی خبر داد.
یکی از ۲ نماینده تکواندوی مردان ایران در المپیک توکیو شدیدا از هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو و خواهرش که مربیگری تیم ملی بانوان را بر عهده دارد، انتقاد کرد.
یکی از ۲ نماینده تکواندوی مردان ایران در المپیک توکیو شدیدا از هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو و خواهرش که مربیگری تیم ملی بانوان را بر عهده دارد، انتقاد کرد.
رییس سابق فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای، با انتقاد از بی‌توجهی نسبت به ورزش‌های زورخانه‌ای که باعث بی‌رونق شدن زورخانه‌ها و یا ثبت این ورزش به نام کشور جمهوری آذربایجان شده است، گفت: خیلی از صاحبان زورخانه‌ها می‌گویند اگر زورخانه را تبدیل به انباز سیب‌زمینی کنیم سود بیشتری دارد!
حمله نوئل لوگرائه، رییس فدراسیون فوتبال فرانسه، به زین الدین زیدان موجی از انتقاد علیه او را به همراه داشته است.
رییس فدراسیون تنیس روی میز اعلام کرد که نحوه انتخاب بازیکنان برای اعزام به مسابقات قطر طبق دعوتنامه بوده است.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان به انتقادات هادی ساعی رئیس فدارسیون تکواندو و رد صلاحیت نامزد ریاست یک فدراسیون واکنش نشان داد.
قهرمان بوکس ایران با انتقاد از افرادی که از حسین ثوری حمایت کردند تا رئیس فدراسیون بوکس شود گفت: حالا همه چهره واقعی او را دیدند که به بوکس کشور خیانت کرد.
نایب رئیس دوم فدراسیون‌ فوتبال اعلام کرد قدم‌های مثبتی برای رفع تعلیق ایران برداشته شده است.
مراسم استقبال از اعضای تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با حواشی مختلفی همراه شد که مهمترین آن انتقاد حمله شدید پدر حسن یزدانی از رئیس فدراسیون کشتی بود.
راستینه رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی گفت: حمید سجادی میدانست انتخابات‌ فدراسیون فوتبال ایراد دارد ولی برخلاف وظیفه نظارتی‌اش ورود نکرد!
یک وکیل دادگستری ضمن انتقاد از انتخاب تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال گفت: باید به کسانی که هوادار گذشته آقای تاج هستند تبریک و به مردم تسلیت گفت.
فدراسیون دوچرخه سواری در آستانه برگزاری انتخابات خود به واسطه سفر بدون اطلاع یکی از رکابزنان به سوئیس و حالا انتقاد تند ورزشکار ملی پوشش در عدم معرفی برای سفر به ایتالیا دچار حواشی شده است.
این مجموعه در عرصه کميت و کیفیت قطعات خودرو از رشد خوبی برخوردار بوده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ