رییس فدراسیون فوتبال در گفتگو با برنامه ورزشگاه از چالش‌های فدراسیون برای انتخاب سرمربی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در صورتی که به جمع بندی نهایی برسیم باید از تمام ظرفیت ها و بازیکنان خود بهره ببریم تا در مسیر رقابت های انتخابی المپیک نتایج خوبی کسب کنیم تا دل مردم را شاد کنیم.
رئیس سازمان خصوصی سازی می گوید که عضو هیئت مدیره باید به باشگاه متعهد باشد، نه اینکه درگیر کری خوانی بچه‌گانه فضای مجازی شود.
ظریف نوشت: چرا «سازش‌کار» منفی، و «سازش‌ناپذیر» مثبت است؟ مگر سازش جز به معنی دستیابی به نقطه‌ی اشتراک و توازن برای حرکت به سوی آرمانهاست؟ مگر می‌توان از روش دیگری به آرمان‌ها رسید؟ داشتن آرزو به زندگی جهت می‌دهد، اما توجه به توانایی‌ها حرکت به سمت آرمان‌ها را ممکن می‌سازد.
رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی از تشکیل تیم ملی فین سوییمینگ و اعزام آن به مسابقات قهرمانی‌ آسیا در تایلند خبر داد و گفت: تلاش بر این است که با برگزاری انتخابی تیم ملی بهترین‌ها را برای قهرمانی آسیا گزینش کنیم.
سرمربی پرسپولیس آرامش خود را در طول نشست خبری نیم ساعته در استادیوم کاظمی به بهترین شکل حفظ کرد.
شکر یا قند با مزه شیرینش که برای تقریبا همه افراد مطبوع است، به همه نوع غذا و نوشیدنی افزوده می‌شود، اما مصرف بیش از حد آن هم به بیماری‌های مانند چاقی و دیابت می‌انجامد.
مشاور قالیباف در پاسخ به معاون اجرائی رئیسی که گفته بود «مجلس مسیر دیگری برای انتقال پیام‌های جانبی انتخاب کند» نوشت: به جای مقصریابی ناتوانی ها را برطرف کنید.
این روز‌ها به منظور لاغری، تناسب اندام و سلامتی، ورزش کردن امری لازم در فعالیت‌های روزانه بسیاری از ما شده است.
کاپیتان تیم ملی کاراته گفت: رقابت‌های پراهمیتی پیش رو داریم که باید با برنامه ریزی دقیق و منظم در آن شرکت کنیم.
کاپیتان تیم ملی کاراته گفت: رقابت‌های پراهمیتی پیش رو داریم که باید با برنامه ریزی دقیق و منظم در آن شرکت کنیم.
فدراسیون فوتبال طی بیانیه‌ای به اظهارات مدیرعامل پرسپولیس پاسخ داد.
هوش مصنوعی موفق شد ۵۱ درصد از تمامی رمزهای عبور معمول را در کمتر از یک دقیقه شناسایی کند. ۶۵ درصد از این رمزهای عبور در کمتر از یک ساعت، ۷۱ درصد در کمتر از یک روز و ۸۱ درصد در کمتر از یک ماه شکسته شدند.
ظاهرا هوش مصنوعی به زودی افراد برای تصمیم گیری به چت بات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مراجعه می‌کنند و از آن می‌خواهند در این باره که چه برنامه‌ای را تماشا کنند، کجا زندگی کنند، چه شغلی را انتخاب کنند، با چه کسی ازدواج کنند و به چه کسی رای دهند به آنان مشاوره دهد.
شبکه ورزش همچون سال گذشته قصد برگزاری مراسم برترین های ورزش کشور در سال ۱۴۰۱ را دارد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال در آستانه اعزام تیمش به ژاپن و حضور در پنجره پایانی انتخابی جام‌جهانی گفت: به خاطر نبود فرصت کافی نتوانستیم بخشی ازبرنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی را اجرا کنیم.
مایع ظرف‌شویی برای تمیزکردن قاب گوشی انتخابی ساده به‌حساب می‌آید. قدرت پاک‌کنندگی آن برای ازبین‌بردن جای انگشت به‌دلیل ریختن لکه‌های روغن و چربی و لکه‌های دیگر مناسب است.
وقتی صحبت از شیر‌های گیاهی می‌شود، گزینه‌ها به‌وفور زیادند. حبوبات، غلات، آجیل و دانه‌ها همگی برای تولید جایگزین‌های شیر گاو مورداستفاده قرار می‌گیرند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ضمن تشریح برنامه‌های پیش روی کشتی فرنگی، گفت: قصد داریم برای رده امید نیز چرخه انتخابی جداگانه با هدف پشتوانه‌سازی در کشتی طراحی کنیم.
ملی پوش بسکتبال ایران پس از شکست برابر چین در انتخابی جام جهانی نتیجه دیدار سختی را واگذار کردیم و باید روی حمله بیشتر کار کنیم.
مدیر فنی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: مهمترین هدف‌مان در مقطع کنونی پنجره‌های پنجم و ششم انتخابی جام جهانی است و اعتقاد دارم با بازیکنانی که در اختیار داریم می‌توانیم در قالب برنامه خوب به موفقیت دست پیدا کنیم.
رنگ و شکل گلدان می‌تواند در دکوراسیون خانه تاثیرگذار باشد؛ بنابراین باید بنا به متراژ و اندازه محیطی که گیاهان را در آن قرار می‌دهیم گلدان مورد نظر خود را انتخاب کنیم. به عنوان نمونه اگر جای چندانی برای قرار دادن گلدان نداریم بهتر است از انتخاب گلدان‌هایی که گرد و پهن هستند خودداری کنیم و از گلدان‌های باریک و بلند حتی گلدان‌های آویز استفاده کنیم تا فضای بیشتری برای چیدمان گیاهان ایجاد کنیم.
انتقال کریم انصاریفرد به باشگاه اومونیا قبرس باعث شد تا مربی سابق این مهاجم در یونان، به تمجید از او بپردازد.
ملاوردی گفت: اشتهای کودک طی دوره زیاد کردن وزن ممکن است به‌تدریج کاهش یابد، که در این صورت متخصصان می‌گویند مرکز اشتها در مغز، مقدار غذای انتخابی کودک برای خوردن را کنترل می‌کند.
سعید آذری می‌گوید که برنده انتخابات ریاست فدراسیون باید فوتبال را از شکست و نابودی نجات بدهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ