آرسنال نهمین بازی خود در لیگ برتر را با یک پیروزی باارزش مقابل لیورپول به پایان رساند تا بعد از یک روز دور ماندن از صدر جدول دوباره به صدر برگردد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آرسنال در اولین بازی فصل جدید لیگ برتر در خانه میزبان ناتینگهام فارست بود و موفق شد با برتری 2-1 به کار خود پایان دهد.
آرسنال امشب در خانه نیوکسل به مصاف این تیم رفت و موفق شد حریفش را 2-0 شکست دهد تا به تهدید سیتی صدرنشین از فاصله نزدیک ادامه دهد.
وولفسبورگ با پیروزی 3-2 مقابل آرسنال به دیدار پایانی چمپیونزلیگ زنان راه یافت.
عملکرد ضعیف ویرجیل فن‌دایک در جریان تساوی 2-2 لیورپول مقابل آرسنال، سؤال‌هایی را درباره‌ این بازیکن هلندی ایجاد کرد.
آرون رمزدیل، دروازه‌بان آرسنال، بعد از تساوی 2-2 تیمش مقابل لیورپول درباره مهارهای درخشانی که در این مسابقه داشت صحبت کرد و گفت در پایان بازی تلخی و شیرینی همزمان را احساس می‌کند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از تساوی 2-2 مقابل آرسنال گفت تیمش باید در این بازی پیروز می‌شد و از دست دادن موقعیت‌های پرتعداد علت اصلی از دست رفتن دو امتیاز برای لیورپول بود.
ترنت الکساندر آرنولد بعد از تساوی 2-2 لیورپول مقابل آرسنال درگیری‌اش با گرانیت ژاکا بازیکن حریف را واکنشی طبیعی دانست و گفت لیورپول به دلیل شروع بد مسابقه نتوانست به پیروزی برسد.
لیورپول در هفته سی‌ام لیگ برتر در خانه خود به مصاف آرسنال رفت و با اینکه 2-0 عقب افتاده بود موفق شد به بازی برگردد و در نهایت با تساوی 2-2 صدرنشین را متوقف کند.
توماس پارتی، ستاره غنایی آرسنال، در جریان پیروزی 3-2 این تیم مقابل بورنموث به فوتبالیست هموطنش کریستین آتسو که در زلزله ترکیه جانش را از دست داد ادای احترام کرد.
دیدار آرسنال و بورنموث در هفته 26 لیگ برتر انگلیس 2022/23 با پیروزی 3-2 توپچی ها به پایان رسید. آرسنال در این بازی، باخت 2-0 را با برد 3-2 عوض کرد.
آرسنال در حالی که تا دقیقه 62 برابر میزبان خود 2-1 عقب بود، توانست 2-4 پیروز شود و سه امتیاز حیاتی این بازی را کسب کند. گل به خودی دقیقه 93 دیبو مارتینز در این بازگشت نقش کلیدی داشت.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی 3-2 مقابل منچستریونایتد از بازیکنانش و به خصوص انکتیا که دو گل به ثمر رساند ستایش کرد.
آرسنال امشب در خانه خود ورزشگاه اتحاد به مصاف منچستریونایتد رفت و موفق شد در یک بازی پرگل حریفش را 3-2 شکست دهد.
آرسنال موفق شد در دربی حساس شمال لندن تاتنهام در خانه‌اش با نتیجه 2-0 شکست داده و جایگاه در صدر جدول را مستحکم‌تر کند.
آرسنال در دیداری خارج از خانه با نتیجه 2-0 وولوز را شکست داد و جایگاهش در صدر جدول لیگ برتر را تثبیت کرد.
تصاویر جدیدی از که از دیدار ساوتهمپتون- آرسنال منتشر شد، نشان می‌دهد که یک کبوتر باعث به هم خوردن تمرکز آرون رمزدیل در زمان گل تساوی میزبان شد.
آرسنال در هفته پنجم لیگ اروپا امشب در هلند مهمان آیندهوون بود و با نتیجه 2-0 شکست خورد تا اولین شکست توپچی‌ها در این فصل لیگ اروپا رقم بخورد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی 3-2 بر لیورپول می‌گوید تیمش در نیمه اول می‌خواست لیورپول را فریب دهد با به فکر ضعیف بودن حریف افتاده و به حمله گسترده رو بیاورد.
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بعد از شکست 3-2 مقابل آرسنال از تصمیم داور برای اعلام پنالتی به ضرر تیمش انتقاد کرد و گفت بازی باید با نتیجه مساوی تمام می‌شد.
آرسنال در هفته اول لیگ اروپا برای انجام یک بازی خارج از خانه به سوئیس رفت و موفق شد اف‌سی زوریخ را با نتیجه 2-1 شکست دهد.
آرسنال در پنجمین هفته لیگ برتر استون‌ویلا را 2-1 شکست داد تا با کسب پنجمین پیروزی خود موقعیتش در صدر جدول را مستحکم کند.
نوار پیروزی‌های آرسنال در هفته چهارم لیگ برتر هم ادامه پیدا کرد و شاگردان میکل آرتتا موفق شدند فولام را 2-1 از پیش رو بردارند.
آرسنال با ارائه نمایشی تماشایی موفق شد با نتیجه 2-4 از سد لسترسیتی عبور کند.
آرسنال در اولین دیدار فصل جدید لیگ برتر موفق شد با نتیجه 2-0 کریستال پالاس را شکست بدهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ