زنجان-رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: حدود سه هزار و ۱۵۰ پایگاه اورژانس در کشور داریم که از این تعداد ۵۱ پایگاه اورژانس هوایی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان-مسئول هماهنگی دبیرخانه کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن و مستغلات استان اصفهان از انجام ۳هزار بازرسی توسط گشت‌های مشترک و پلمب ۳۱۰مشاور املاک غیر مجاز در این استان در سال جاری خبرداد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از اجرای طرح سراسری تشدید مبارزه با احتکار کالای اساسی و ضروری در کشور و کشف ۳۱۵ میلیاردی کالای احتکاری خبرداد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴۰ سارق و مالخر گوشی در محدوده شهر تهران در ۱۰ روز گذشته خبر داد و گفت: در این عملیات پلیسی ۳۱۰ گوشی مسروقه کشف و به مال باختگان مسترد شد.
شاخص کل بورس با یک رشد کم قدرت مواجه شده است و ارزش معاملات خرد نیز اندک است.
سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری فروشنده حرفه‌ای و سابقه دار مواد مخدر در تهران خبر داد و گفت: در این عملیات یک نفر دستگیر و بیش از ۳۵۰ گرم هروئین کشف شد.
رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی گفت: در حوزه گیاهان دارویی و صنایع پسین گل محمدی حدود ۳۵۰ واحد فعال با ظرفیت ۵۰۰ هزار تن داریم که از تمام ظرفیت آنها استفاده نمی‌شود.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۹۵ هزار قلم تجهیزات آرایشگاهی قاچاق خبر داد.
زاکانی: تهران امروز با ۹.۶ میلیون جمعیت ساکن، یک میلیون مسکن کم دارد،۳۵۰ هزار مسکن خالی در شمال شهر داریم که برای سوداگری در بازار مسکن است.
آبادان- مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی خوزستان گفت: سال گذشته با همت خیران خوزستان ۳۵۰ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در خوزستان آزاد شدند.
سخنگوی دولت با اشاره به اینکه بیش از ۳۵۰ نقطه پرحادثه جهت تأمین امنیت سفرها اصلاح و رفع ایراد شد، عنوان کرد: مجموعه جمعیت هلال احمر در ۱۴۶۵ پایگاه خدمت‌رسانی داشت.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها را موظف به پرداخت ۳۱۵ هزار میلیارد تومان در سال آتی برای پرداخت یارانه نقدی و معیشتی کردند.
مجموع ارز عرضه شده به صورت حواله در روز جاری به معادل ۳۱۰ میلیون دلار رسید.
اهواز - مدیرکل شیلات خوزستان گفت: دومین محموله به تعداد ۳۵۰ هزار قطعه انواع بچه ماهی بومی و گونه‌های کپورماهی در هفته جاری در بالادست دریاچه سد مسجدسلیمان (گدار لندر) رهاسازی شد.
اندیکا- مدیرکل شیلات خوزستان از رهاسازی ۳۵۰ هزار قطعه انواع بچه ماهی بومی و کپور ماهیان در پشت سد شهید عباسپور واقع در شهرستان اندیکا خبر داد.
تبریز- مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور با بیان اینکه گره‌گشایی از کارآفرینان اولویت است، گفت: ۳۵۰ بسته سرمایه‌گذاری برای جذب سرمایه‌گذار خارجی در حال آماده شدن است.
اصفهان- مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از جمع آوری ۳۵۰ کارتن خواب و معتاد متجاهر طی یک ماه گذشته از سطح شهر اصفهان خبرداد.‌
سبزوار ـ فرمانده انتظامی داورزن گفت: مأموران انتظامی سبزوار موفق به کشف ۳۱۵ قطعه پرنده کمیاب در مبادی ورودی غربی استان خراسان رضوی شدند.
تابلوی عرضه بورس کالا امروز (سه شنبه) میزبان عرضه ۳۰۵۰ دستگاه خودروی هایما، لاماری و T ۵ است.
شاخص کل بورس و بازار پایه در فرابورس امروز به صورت هیجانی ریزشی شد.
شوش منطقه ای متفاوت برای مردم است اما در آن منطقه با ۳۵۰ میلیون می توانید خانه رهن کنید بدون پرداخت اجاره بها اما در مناطق دیگر قیمت های رهن و اجاره بالاتر از این ها است.
بازار اجاره بهای مسکن در جنوب شهر کمی متفاوت تر از سایر مناطق بوده ؛ البته قیمت ها در جنوب کمی معقول تر از سایر مناطق شهر تهران به نظر می رسد.
خرم‌آباد- رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست، گفت: طی امسال حداقل ۳۵۰ محیط‌بان و کارشناس جذب سازمان محیط‌زیست می‌شوند.
معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: فرمانده انتظامی تهران بزرگ برای آغاز برخوردهای قاچاق در امین حضور تهران اعلام آمادگی کامل کرده است.
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: بیش از ۳۵۰ کانتینر کالای متروکه مضر سلامت به وزن ۳۲۰۰ تن در بندر شهید رجایی بندرعباس شناسایی و امحاء شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ