اصفهان-مسئول هماهنگی دبیرخانه کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن و مستغلات استان اصفهان از انجام ۳هزار بازرسی توسط گشت‌های مشترک و پلمب ۳۱۰مشاور املاک غیر مجاز در این استان در سال جاری خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴۰ سارق و مالخر گوشی در محدوده شهر تهران در ۱۰ روز گذشته خبر داد و گفت: در این عملیات پلیسی ۳۱۰ گوشی مسروقه کشف و به مال باختگان مسترد شد.
در گرند کنیون‌ای تی ۴اکس‌ای ئی وی ادیشن تنظیمات حداکثری روی ئی سی یو انجام شده تا میزان خروجی به ۳۱۰ اسب بخار و گشتاور به ۵۸۳ نیوتن متر برسد.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از تعمیر و تجهیز ۳۰۹ مدرسه عادی دولتی استان در طرح شهید عجمیان خبر داد.
یک مقام مسئول با اشاره به افزایش عرضه دام گفت: قیمت منطقی لاشه ۳۱۰ هزارتومان در هر کیلو است و بالاتر از آن گرانفروشی است.
سرپرست سازمان امدادونجات گفت: با تلاش امدادگران هلال احمر از یازدهم تا سیزدهم فروردین، به ۱۸۶۳ نفر گرفتار در کولاک و سیلاب امدادرسانی شد و برای ۳۱۰ حادثه دیده اسکان اضطراری فراهم شد.
بر اساس اعلام وزیر کشور فرانسه، در جریان اعتراضات مردمی اخیر در این کشور به قانون بازنشستگی جدید، ۳۱۰ نفر بازداشت شدند.
مجموع ارز عرضه شده به صورت حواله در روز جاری به معادل ۳۱۰ میلیون دلار رسید.
مرکز مدیریت حوادث اضطراری ترکیه اعلام کرد که شمار جان باختگان زلزله اخیر در این کشور به ۴۲ هزار و ۳۱۰ نفر رسید.
اهواز- تعداد ۷۵ مدرسه با ۳۱۰ کلاس درس در خوزستان به‌صورت ویدئوکنفرانس با حضور رئیس‌جمهور کشور به بهره‌برداری رسید.
رئیس قوه قضاییه با اشاره به آزادی بیش از ۹۷۵ نفر از زنان زندانی به‌مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) گفت: در ۹ ماه گذشته با تلاش‌های صورت گرفته ۳۱۰ محکوم به قصاص رهایی پیدا کردند.
رئیس قوه قضاییه با اشاره به آزادی بیش از ۹۷۵ نفر از زنان زندانی به‌مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) گفت: در ۹ ماه گذشته با تلاش‌های صورت گرفته ۳۱۰ محکوم به قصاص رهایی پیدا کردند.
بودجه پیشنهادی دولت برای کمیته ملی المپیک و پارالمپیک در سال ۱۴۰۲ مشخص شد.
رییس اداره ورزش و جوانان اهواز گفت: ۳۱۰ بازرسی از باشگاه های ورزشی اهواز داشتیم که برخی دوره ای و برخی نیز به صورت مکرر بوده است که در این بازرسی ها ۱۰۹ باشگاه برای پلمب معرفی شدند.
شمار قربانیان زلزله ۵.۶ ریشتری هفته گذشته اندونزی به ۳۱۰ نفر افزایش پیدا کرد.
امروز مطالبی همچون کدام بانک بدترین نرخ کفایت سرمایه را دارد؟، چند میلیون دلار و یورو امروز معامله شد؟، افزایش سرمایه ۳۱۰ درصدی نماد پتروشیمی، چند سهامدار سبد سهام خود را بیمه کردند؟، جزئیات عرضه تارا و پژو ۲۰۷ در هفته آینده در بورس کالا، خرید سکه سودآورتر است یا طلا؟، در آبان ماه چند دستگاه خودرو در بورس کالا فروخته شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۲۳۹۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۱۰ هزار و ۱۶۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۲۳۹۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۱۰ هزار و ۱۶۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس تهران در آخرین روز کاری هفته گذشته معادل یک میلیون و ۳۱۹ هزار واحدی بود و این هفته به سطح یک میلیون و ۳۱۰ هزار واحدی رسید و توانست افت ۰٫۶۸ درصدی را ثبت کند. بورس امروز چگونه خواهد بود؟ آیا به آینده بورس می‌توان امیدوار بود؟
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد در حال حاضر ۳۱۰ شرکت دانش‌بنیان در حوزه کشاورزی، فناوری زیستی و صنایع غذایی فعال هستند.
دقایقی قبل پرواز هواپیمای ایربای ۳۱۰ ماهان در هنگام برخاست از باند فرودگاه امام خمینی (ره) دچار نقص فنی در بخش لاستیک شد که پس از برطرف کردن، مسافران به هواپیما برگشتند.
همزمان با قوت‌گرفتن احتمال سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان، شماری از مردم این جزیره در اعتراض به سفر این مقام ارشد آمریکا، به خیابان‌ها آمدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ