آبادان- مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی خوزستان گفت: سال گذشته با همت خیران خوزستان ۳۵۰ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در خوزستان آزاد شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس والیبال: فدراسیون بگوید چرا ۳۰نفر را به آمریکا برده؟
ماجرای مسافران ناشناس دوسال پیش اعزامی به شیکاگو چیست؟ ۳۰نفر اضافه فعلی کیستند؟ چطور درباره وضعیت خدمت سربازی دو بازیکن اصلی تیم اطلاعات نادرست به سفارت آمریکا در آنکارا ارائه شده؟ فدراسیون چگونه از مدیر بازنده، قهرمان ساخت؟!
اولین لیست عنایتی در تیم امید؛ ۳۵نفر بدون پرسپولیسی
کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در طول ۷ روز ابتدایی برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، به بیش از ۳۵۰ نفر از بازدیدکنندگان نمایشگاه، به صورت رایگان، مشاوره حقوقی ارائه کردند.
سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری فروشنده حرفه‌ای و سابقه دار مواد مخدر در تهران خبر داد و گفت: در این عملیات یک نفر دستگیر و بیش از ۳۵۰ گرم هروئین کشف شد.
رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی گفت: در حوزه گیاهان دارویی و صنایع پسین گل محمدی حدود ۳۵۰ واحد فعال با ظرفیت ۵۰۰ هزار تن داریم که از تمام ظرفیت آنها استفاده نمی‌شود.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۹۵ هزار قلم تجهیزات آرایشگاهی قاچاق خبر داد.
زاکانی: تهران امروز با ۹.۶ میلیون جمعیت ساکن، یک میلیون مسکن کم دارد،۳۵۰ هزار مسکن خالی در شمال شهر داریم که برای سوداگری در بازار مسکن است.
سخنگوی دولت با اشاره به اینکه بیش از ۳۵۰ نقطه پرحادثه جهت تأمین امنیت سفرها اصلاح و رفع ایراد شد، عنوان کرد: مجموعه جمعیت هلال احمر در ۱۴۶۵ پایگاه خدمت‌رسانی داشت.
اهواز - مدیرکل شیلات خوزستان گفت: دومین محموله به تعداد ۳۵۰ هزار قطعه انواع بچه ماهی بومی و گونه‌های کپورماهی در هفته جاری در بالادست دریاچه سد مسجدسلیمان (گدار لندر) رهاسازی شد.
اندیکا- مدیرکل شیلات خوزستان از رهاسازی ۳۵۰ هزار قطعه انواع بچه ماهی بومی و کپور ماهیان در پشت سد شهید عباسپور واقع در شهرستان اندیکا خبر داد.
تبریز- مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور با بیان اینکه گره‌گشایی از کارآفرینان اولویت است، گفت: ۳۵۰ بسته سرمایه‌گذاری برای جذب سرمایه‌گذار خارجی در حال آماده شدن است.
رسانه‌های ترکیه و سوریه اعلام کردند که بر اثر وقوع زلزله بزرگ ۷.۷ ریشتری در مناطق جنوبی ترکیه و شمال سوریه ده‌ها نفر جان باختند و به علت ریزش و تخریب وسیع ساختمان‌ها این آمار افزایش می‌یابد.
رسانه‌های ترکیه و سوریه اعلام کردند که بر اثر وقوع زلزله بزرگ ۷.۷ ریشتری در مناطق جنوبی ترکیه و شمال سوریه ده‌ها نفر جان باختند و به علت ریزش و تخریب وسیع ساختمان‌ها این آمار افزایش می‌یابد.
رسانه‌های ترکیه و سوریه اعلام کردند که بر اثر وقوع زلزله بزرگ ۷.۴ ریشتری در مناطق جنوبی ترکیه و شمال سوریه ده‌ها نفر جان باختند و به علت ریزش و تخریب وسیع ساختمان‌ها این آمار افزایش می‌یابد.
اصفهان- مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از جمع آوری ۳۵۰ کارتن خواب و معتاد متجاهر طی یک ماه گذشته از سطح شهر اصفهان خبرداد.‌
خاندوزی گفت: رویکرد دولت سیزدهم محدود کردن ویژه‌خواری، توسعه دسترسی مردم و بهبود چشم‌انداز تولید و تولیدکننده به صورت هم زمان است. عشقی نیز افزود: صنعت خودروسازی شبیه بیماری است که عارضه‌های مختلفی دارد؛ انباشت زیان ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی یقینا قابل ادامه نبود و این صنعت در صورت ادامه روند قبل، حتما با یک توقف تلخ مواجه می‌شد.
مشاور عالی وزیر کشور با اشاره به ساختار فراماسونری و تلاش قدرت‌های جهانی برای تحدید جمعیت ایران افزود: ۷۰ سال پیش مساله تحدید جمعیت مطرح شد. قدرت‌های جهان معتقدند اگر رشد جمعیت ادامه یابد، جمعیت دنیا در سال ۲۱۰۰ به ۱۸ میلیارد نفر می‌رسد، مسلما امکانات رفاهی و غذا و آب برای این میزان جمعیت نخواهیم داشت و گرمایش زمین اتفاق می‌افتد، بر همین اساس آن‌ها رشد جمعیت را تحت کنترل درآورده‌اند، در حالی که این نگاه غلط است و مسلما اگر جمعیت بالا باشد، می‌توان امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز را فراهم کرد.
شوش منطقه ای متفاوت برای مردم است اما در آن منطقه با ۳۵۰ میلیون می توانید خانه رهن کنید بدون پرداخت اجاره بها اما در مناطق دیگر قیمت های رهن و اجاره بالاتر از این ها است.
بازار اجاره بهای مسکن در جنوب شهر کمی متفاوت تر از سایر مناطق بوده ؛ البته قیمت ها در جنوب کمی معقول تر از سایر مناطق شهر تهران به نظر می رسد.
خرم‌آباد- رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست، گفت: طی امسال حداقل ۳۵۰ محیط‌بان و کارشناس جذب سازمان محیط‌زیست می‌شوند.
بارش باران در این حوزه از ماه ژوییه، نصف میزان سال‌های معمول بوده است. تا این تاریخ، خشکسالی تقریبا به دو میلیون هکتار زمین کشاورزی در شش استان به همراه یانگ‌تسه آسیب زده است و تامین آب برای ۲۹۰ هزار نفر و ۳۵۰ هزار دام بزرگ مختل شده است.
دبیر کل جمعیت هلال احمر گفت: تعداد کل مراجعین به پایگاه‌های هلال احمر بیش از ۳۵۰ هزار نفر بوده است که از این تعداد برای بیش از ۲۳۰ هزار نفر اسکان اضطراری ایجاد شده است.
معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: فرمانده انتظامی تهران بزرگ برای آغاز برخوردهای قاچاق در امین حضور تهران اعلام آمادگی کامل کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ