اندیکا- مدیرکل شیلات خوزستان از رهاسازی ۳۵۰ هزار قطعه انواع بچه ماهی بومی و کپور ماهیان در پشت سد شهید عباسپور واقع در شهرستان اندیکا خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مک پروی جدید اپل با تراشه قدرتمند M۲ اولترا و قیمت ۷۰۰۰ هزار دلار (حدود ۳۵۰ میلیون تومان)، از هفته آتی در دسترس خریداران قرار خواهد داشت.
وزارت حج و عمره عربستان اعلام کرد کار برپایی ۳۵۰ هزار چادر برای اسکان زائران خانه خدا در منا و عرفات آغاز شده است.
به طور میانگین سالانه ۳۵۰ هزار تا ۵۳۰ هزار مورد سقط جنین در کشور انجام می‌شود که از این میزان حدود ۱۰ تا ۱۲ هزار مورد مجوزدار است و توسط پزشکی قانونی انجام می‌شود. حدود ۱۰ تا ۱۲ هزار مورد هم سقط غیرارادی است و بقیه آن سقط غیرقانونی و جنایی است که شامل دو دسته می‌شود.
شهردار تهران گفت: برآورد می‌شود ۳۵۰ هزار خانه خالی در تهران وجود داشته باشد اما عمده این خانه‌ها در مناطق بالاست و برای سوداگری نگه داشته شده است.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران ۳۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان معامله شد.
رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی گفت: در حوزه گیاهان دارویی و صنایع پسین گل محمدی حدود ۳۵۰ واحد فعال با ظرفیت ۵۰۰ هزار تن داریم که از تمام ظرفیت آنها استفاده نمی‌شود.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۹۵ هزار قلم تجهیزات آرایشگاهی قاچاق خبر داد.
زاکانی: تهران امروز با ۹.۶ میلیون جمعیت ساکن، یک میلیون مسکن کم دارد،۳۵۰ هزار مسکن خالی در شمال شهر داریم که برای سوداگری در بازار مسکن است.
اهواز - مدیرکل شیلات خوزستان گفت: دومین محموله به تعداد ۳۵۰ هزار قطعه انواع بچه ماهی بومی و گونه‌های کپورماهی در هفته جاری در بالادست دریاچه سد مسجدسلیمان (گدار لندر) رهاسازی شد.
در آخرین روز هفته، قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید با افزایش نسبت به روز گذشته ۲۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان معامله شد.
خاندوزی گفت: رویکرد دولت سیزدهم محدود کردن ویژه‌خواری، توسعه دسترسی مردم و بهبود چشم‌انداز تولید و تولیدکننده به صورت هم زمان است. عشقی نیز افزود: صنعت خودروسازی شبیه بیماری است که عارضه‌های مختلفی دارد؛ انباشت زیان ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی یقینا قابل ادامه نبود و این صنعت در صورت ادامه روند قبل، حتما با یک توقف تلخ مواجه می‌شد.
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از بررسی بیش از ۲۲ هزار پیشنهاد با بسترسازی این مرکز و توسط ارزیابان معاونت‌های تخصصی در یکسال گذشته خبر داد و گفت: ۳۵۰ پیشنهاد در حال بررسی است.
معاون وزیر نفت ضمن اشاره به اینکه ماهانه ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار درخواست صدور کارت سوخت جدید در سامانه ثبت می‌شود، گفت: برنامه داریم تا برای صدور کارت سوخت غربالگیری کنیم.
قیمت آجیل شب یلدا؛ حداکثر ۳۵۰ هزار تومان
مشاور عالی وزیر کشور با اشاره به ساختار فراماسونری و تلاش قدرت‌های جهانی برای تحدید جمعیت ایران افزود: ۷۰ سال پیش مساله تحدید جمعیت مطرح شد. قدرت‌های جهان معتقدند اگر رشد جمعیت ادامه یابد، جمعیت دنیا در سال ۲۱۰۰ به ۱۸ میلیارد نفر می‌رسد، مسلما امکانات رفاهی و غذا و آب برای این میزان جمعیت نخواهیم داشت و گرمایش زمین اتفاق می‌افتد، بر همین اساس آن‌ها رشد جمعیت را تحت کنترل درآورده‌اند، در حالی که این نگاه غلط است و مسلما اگر جمعیت بالا باشد، می‌توان امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز را فراهم کرد.
رییس اتحادیه آجیل فروشان تهران گفت: آجیل ممتاز شب یلدا کیلویی ۳۵۰ هزار تومان تعیین شده است و در صورت تخلف، فروشندگان جریمه می شوند.
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته ۱۷ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان معامله شد.
۴۰۰ هزار ایرانی در تجرد قطعی به سر می‌برند که ۳۰۰هزار نفر از آن‌ها زن و ۱۰۰هزار نفر هم مرد هستند. از ۲۵میلیون خانوار ایرانی هم ۱۳درصدشان تک‌نفره‌اند، اما چهار درصد از این جمعیت، تجرد اختیاری دارند و ۹درصد دیگر امکان ازدواج ندارند.» این آماری غیررسمی است درباره کسانی که ۵۰سالگی را رد کرده و دیگر تمایلی به ازدواج ندارند.
شاید عجیب به نظر برسد که در هزاره سوم و در عصر گسترش اطلاعات و رشد آگاهی جوامع، هنوز رمالان و فالگیران می‌توانند از طریق ارائه خدماتی، چون طلسم‌بندی و طلسم‌گشایی، فال‌گیری، باز کردن سرکتاب و ارائه اذکار مشکل‌گشا به کسانی که از حل مشکلاتشان عاجزند، برای خود کسب درآمد کنند.
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز با کاهش ۵۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته با نرخ ۱۶ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان معامله شد.
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز با کاهش ۳۵۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته ۱۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان معامله شد.
بورس انرژی ایران هفته سوم مهرماه ۱۴۰۱ را با ۱۵ هزار و ۹۰۶ میلیارد و ۲۸۱ میلیون و ۴۴۹ هزار و ۵۶۰ ریال ارزش معاملات به پایان رساند و بیش از ۱۵ هزار و ۷۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون و ۹۱۸ هزار و ۷۵۰ ریال از این معاملات برای دادوستد ۹۶ هزار و ۳۰۹ تن فرآورده هیدروکربوری در تابلوی بازار فیزیکی این بورس انجام شد.
دبیر کل جمعیت هلال احمر گفت: تعداد کل مراجعین به پایگاه‌های هلال احمر بیش از ۳۵۰ هزار نفر بوده است که از این تعداد برای بیش از ۲۳۰ هزار نفر اسکان اضطراری ایجاد شده است.
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۳۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۱۴ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان معامله شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ