گری نویل بعد از شکست یک بر صفر سیتی مقابل تاتنهام تاکید کرد که شاگردان پپ دیگر به اندازه گذشته قدرتمند نیستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تراکتور درباره آخرین وضعیت تیمش در آستانه دیدار با پرسپولیس صحبت کرد.
سنگربان تیم فوتبال پیکان توضیحاتی درباره حواشی دقایق پایانی دیدار برابر نساجی داده است.
سرمربی تیم ملی زنان فرانسه معتقد است شاگردان او در دیدار برابر مراکش در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی کار سختی خواهند داشت.
مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری همدان می‌گوید تمام بازیکنان این تیم پس سوت پایان دیدار برابر فجرسپاسی از گروه داوری حمایت کرده و آنها را به رختکن برده‌اند.
هواداران بارسا امشب هم در دیدار تیم‌شان مقابل خیرونا مثل بازی قبلی بلوگرانا در دقیقه 10 نام لیونل مسی را صدا زدند تا یک بار دیگر خواهان بازگشت او به باشگاه کاتالان بشوند.
باشگاه گل گهر با انتقاد از رفتارهایی که در دیدار این تیم برابر استقلال رخ داد و با پنالتی جنجالی تن به شکست دادند، با انتشار بیانیه ای تاکید کرد از سال آینده با این تیم بازی نخواهد کرد!
تیم داوری دیدار پورتو شب عجیب و پر حادثه ای را سپری کرد که ممکن است به دلیل برخی تصمیمات جنجالی از جمله نگرفتن پنالتی طارمی، با محرومیت روبرو شوند.
یوونتوس در دیدار برگشت موفق شد نانت را 3-0 شکست داده و راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا شود.
دیدار رهبر انقلاب با دختران در جشن تکلیف آنها مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت و کاربران فضای مجازی بازخورد گسترده‌ای به آن نشان دادند، اما لحظات کم سابقه این رویداد شیرین کام عده‌ای را تلخ کرد.
مربی فولاد گفت که آنها حواشی دیدار با پرسپولیس را فراموش کرده و به دنبال پیروزی برابر تراکتور هستند.
رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از مداحان و شاعران اهل‌بیت‌ (ع)، علت به ثمر نرسیدن نقشه جامع و برنامه‌ریزی شده دشمن در قضایای اخیر را محاسبات غلط آنها از واکنش مردم، جوانان و مسئولان خواندند.
سرمربی فولاد گفت ما 2 موقعیت خوب برابر هوادار داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.
آرژانتین و فرانسه دو فینالیست جام جهانی 2022 قطر بزرگترین دیدار فوتبالی چهار سال اخیر دنیا را برگزار می‌کنند. اما این دو تیم شباهت‌ها و تفاوت‌های جالبی دارند.
وزیر خارجه سوریه امروز در دیدار با عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین گفت: مسئله فلسطین همچنان مسئله اصلی دمشق است.
سرمربی تیم مراکش در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر کرواسی بازیکنان ارزشمند تیمش را در مقام مقایسه با مودریچ قرار داد.
عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال معتقد است فیفا در دیدار قطر و اکوادور قصد داشت تکنولوژی جدید خود را به نمایش بگذارد.
دیدار مسیح علی‌نژاد و رئیس‌جمهور فرانسه با استقبال و تلاش رسانه‌های معاند برای القای این موضوع مواجه شد که دیدار آنها به دعوت مستقیم کاخ الیزه صورت گرفته است اما به نظر می‌رسد که گروه‌های معاند و تجزیه‌طلب در برگزاری آن نقش داشته‌اند.
حمید سجادی وزیر ورزش همزمان با حضور در محل اقامت تیم ملی فوتبال که همزمان با صرف شام آنها بود، با سرمربی، دیگر اعضای کادر فنی و تک تک بازیکنان دیدار و گفتگو کرد.
آلیو سیسه می گوید که دیدار با ایران، یک مسابقه پیچیده خواهد بود چرا که آنها از اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستند.
رئیس جمهور کشورمان در دیدار با رئیس شورای اروپا گفت: تلاش‌ها برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی برای این رژیم امنیت‌آفرین نخواهد بود.
در چهارده دیدار قبلی استقلال در همه رقابت ها، آنها فقط یک مرتبه در نیمه اول به گل رسیده اند!
پرکاس می‌گوید در دیدار مقابل پرسپولیس نمایش زیبا اهمیت زیادی برای او دارد.
بازیکن نساجی می گوید که آنها در فصل قبل به عنوان مسافر در لیگ برتر بازی کرده اند.
مربی تیم فولاد نسبت به اتفاقات دیدار اخیرشان مقابل پرسپولیس و تصویر جنجالی منتشر شده از او توضیحاتی ارائه داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ