آنتونی رودیگر، مدافع بلندقامت و آلمانی، مدعی شد آنها تیم قدرتمندی برای جام جهانی در اختیار دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وینیسیوس و آنتونیو رودیگر از سوی فرانس فوتبال نامزد جایزه سوکراتس در سال 2023 شدند.
وینیسیوس و آنتونیو رودیگر از سوی فرانس فوتبال نامزد جایزه سوکراتس در سال 2023 شدند.
آنتونیو رودیگر سه‌شنبه شب سایه به سایه تانک نروژی سیتی حرکت کرد و اجازه هنرنمایی به بهترین گلزن لیگ برتر نداد تا باعث تمجید ریو فردیناند شود.
آنتونیو رودیگر دیشب سایه به سایه تانک نروژی سیتی حرکت کرد و اجازه هنرنمایی به بهترین گلزن لیگ برتر نداد.
آنتونیو رودیگر، مدافع رئال مادرید، تاکید کرد که سیتی مقابل این تیم نتوانست استفاده از برتری خود در مالکیت توپ بهره خاصی ببرد.
آنتونیو رودیگر به تدریج در حال کشف رئال و راز ترسناک بودن این تیم در لیگ قهرمانان است. او می گوید ترس را در چهره تک تک رقبای رئال می بیند.
آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی رئال مادرید، در تمرین امروز رئال مادرید حضور نداشت اما او سعی دارد خودش را به ال‌کلاسیکو برساند و به حضور در آن بازی امیدوار است.
آنتونیو رودیگر دیروز در فهرست تیم ملی آلمان برای دو بازی دوستانه هفته پیش رو قرار نداشت. مارکا امروز در مورد دلیل دعوت نشدن مدافع رئال نوشت.
آنتونیو رودیگر، مدافع رئال، 15 دقیقه ابتدایی بازی با لیورپول را بسیار مهم عنوان کرد و گفت نباید در این دقایق گلی دریافت کنند.
آنتونیو رودیگر، مدافع رئال مادرید، در پایان مسابقه با شبکه دزن، صحبت‌های کوتاهی انجام داد.
آنتونیو رودیگر هنوز باور نمی‌کند بازیکن رئال است و در کسب افتخارات این باشگاه بزرگ سهیم شده است.
آنتونی رودیگر، مدافع آلمانی رئال مادرید، فصل گذشته با چلسی فاتح جام باشگاه‌های جهان شده و حالا مصمم است با پیراهن رئال از قهرمانی‌اش دفاع کند.
آنتونیو رودیگر، مدافع تیم ملی آلمان، از اینکه شب گذشته به اسپانیا نباختند خوشحال بود و از هم تیمی اش در رئال خواست که ژاپن را در بازی بعدی ببرند.
آنتونیو رودیگر معتقد است در صورت پیروزی برابر کاستاریکا در جام جهانی بعید است خانه اش را از دست بدهد.
آنتونیو رودیگر رئال را انتخاب اول و آخر خود می دانست و بار دیگر گفت که به خاطر رئال پیشنهاد بارسا را رد کرد.
آنتونیو رودیگر آلمان را یکی از مدعیان قهرمانی جهان می داند ولی گفت که در بهترین فرم نیستند و کسب این جام بیشتر به یک شگفتی شبیه خواهد بود.
آنتونی رودیگر، مدافع آلمانی رئال مادرید، از شرایط خود در این باشگاه رضایت دارد.
نه تیبو کورتوا و نه آنتونیو رودیگر نتوانستند امروز در تمرین گروهی رئال حاضر شوند تا به احتمال زیاد شانس بازی برابر بارسا را از دست بدهند. فردا همه چیز مشخص می شود.
آنتونیو رودیگر شب گذشته در دقیقه 95 بازی شاختاردونتسک و رئال گل تساوی کهکشانی ها را زد و سپس از ناحیه صورت مصدوم شد. پیشانی او 20 بخیه خورد ولی با ماسک محافظ صورت در ال‌کلاسیکو بازی خواهد کرد.
آنتونیو رودیگر شب گذشته در دقیقه 95 بازی شاختاردونتسک و رئال گل تساوی کهکشانی ها را زد و سپس از ناحیه صورت مصدوم شد. پیشانی او 20 بخیه خورد ولی با ماسک محافظ صورت در ال‌کلاسیکو بازی خواهد کرد.
آنتونی رودیگر، مدافع جدید رئال مادرید، شرایط را در این باشگاه بسیار راحت و خوب توصیف کرده است.
آنتونیو رودیگر، مدافع رئال، در واکنش به مصاحبه اخیر نیمار گفت که مطمئن نیست مهاجمان حریف را می ترساند یا خیر. او گفت که سبک بازی‌اش جدی و خشن است.
مدیر برنامه‌های آنتونیو رودیگر فاش کرد که او پیشنهادهای مالی بسیار بهتر را به‌خاطر رئال رد کرد.
مدیر برنامه های آنتونیو رودیگر فاش کرد که او پیشنهادات مالی بسیار بهتر را به خاطر رئال رد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ