سرمربی تیم فوتبال اتحاد کلبا امارات گفت: . نتیجه خیلی خوبی با بزرگترین باشگاه آسیا که استقلال است گرفتم و امیدوارم این ایده را در کلبا هم تکرار کنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: من نمی‌توانم قول دهم اما حدس من این است که به احتمال خیلی زیاد تا شنبه بعد از ظهر نتایج اعلام شود.
دوست داشتن یا متنفر بودن از دیگران خیلی پیش‌پا افتاده اتفاق می‌افتد. می‌توان از کسی فقط به خاطر اینکه همان موسیقی مورد علاقه شما را می‌پسندد خوشتان بیاید و یا بر عکس می‌توان از کسی تنها به خاطر دیدگاهش در مورد شکل زمین متنفر بود.
پاسور تیم ملی والیبال با عذرخواهی از مردم برای نتایج کسب شده، گفت: ایران در آینده خیلی بهتر خواهد شد و حرف‌های بیشتری از تیم ملی خواهید شنید.
پاسور تیم ملی والیبال با عذرخواهی از مردم برای نتایج کسب شده، گفت: تیم ایران در آینده خیلی بهتر خواهد شد و حرف‌های بیشتری از تیم ملی خواهید شنید.
فراز فاطمی معتقد است کریم باقری نقش مهمی در موفقیت‌های پرسپولیس داشته و باید مذاکرات برای بازگشت او صورت بگیرد.
کوین دی‌بروینه، هافبک سیتی، تاکید کرد که تیمش در بازی برگشت مقابل بایرن مونیخ کار سختی در پیش دارد.
جهانگیری گفت: انتخابات سال ۹۶ انتخابات پرهزینه‌ای برای من بود. یکی از نتایج آن ردصلاحیت در ۱۴۰۰ بود. اما کاش فقط این بود. من از روز بعد از انتخابات ۹۶ احساس کردم خیلی از سرمایه‌هایی که پشت سر خودم درست کرده بودم و می‌دانستم برای کشور مفید است، یکی یکی در حال تضعیف است. یکی از آن‌ها خود آقای روحانی بود. رابطه من با آقای روحانی در دوره دوم مثل دوره اول نبود.
یک زلزله شناس می‌گوید: «امروز ما نتایج مداخلات انسانی در جهت حذف آب‌های سطحی و زیزمینی را به‌صورت لرزه خیزی ادامه دار در منطقه خوی و سلماس مشاهده می‌کنیم.»
فصیحی گفت: وضعیت بقیه بچه‌ها از من بدتر است و نمی‌دانیم چه کار کنیم. مدال که گرفتم خوشحال بودم اما دوست داشتم بقیه هم نتیجه بگیرند. دوست دارم همه با هم خوشحال باشیم. دوره قبل با این دوره خیلی متفاوت بود. بچه‌ها نسبت به امکاناتی که دارند، بهترین نتایج را گرفتند. نتیجه همیشه با امکانات ارتباط مستقیم دارد. هر نتیجه ضعیف نشان از شرایط و امکانات ضعیف دارد. بچه‌ها با انگیزه و استعداد ناب خودشان است که نتیجه می‌گیرند.
از شیر گرفتن نوزاد یکی از اتفاقات مهم در زندگی کودکان است. نتایج تحقیقات امروزی نشان می‌دهد که تقریبا نیمی از والدین غذا‌های جامد را خیلی زود به نوزادان خود می‌دهند شاید به این دلیل باشد که کمتر کسی بداند بهترین زمان برای از شیر گرفتن نوزاد چه وقتی است.
دکتر دیتر کونتس، متخصص در کلینیک خواب در بیمارستان سنت هدویگ آلمان که هدایت این تحقیق را برعهده داشت، در این باره می‌گوید: «فصلی بودن در همه موجودات زنده این سیاره وجود دارد. اگرچه ما انسان‌ها در طول زمستان تغییر ملموسی را به ظاهر مشاهده نمی‌کنیم، اما فیزیولوژی انسان با احساس 'از نفس افتادگی یا خالی شدن از انرژی' در ماه‌های فوریه یا مارس (اسفند و فروردین) از نو تنظیم می‌شود».
سفیر ایران در کرواسی به نتایج درخشان کشتی‌گیران کشورمان در مسابقات بین‌المللی کرواسی واکنش نشان داد.
در مورد انجمن ایران‌شناسی فرانسه، اما شرایط با BIPS فرق می‌کند. بخش عمده‌ای از فعالیت‌های انجمن ایران‌شناسی فرانسه معطوف به ادبیات معاصر، سیاست معاصر و مسائل جامعه‌شناسی، مردم‌شناس و قوم‌نگاری معاصر بود. همه این مسائل، موضوعات شائبه‌برانگیزی بودند و همواره زیر رصد دولت ایران بود و دولت ایران خیلی از نتایج تحقیقات این مرکز راضی نبود.
مسئول کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز با استناد به چگونگی پیگیری لیگ برتر و برخی نتایج به دست آمده، تاکید دارد که این فصل مسابقات به نسبت ادوار گذشته از کیفیت خیلی بالاتری برخوردار بود.
مسئول کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز با استناد به چگونگی پیگیری لیگ برتر و برخی نتایج به دست آمده، تاکید دارد که این فصل مسابقات به نسبت ادوار گذشته از کیفیت خیلی بالاتری برخوردار بود.
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران گفت: دو بازی دوستانه در عمان انجام دادیم که نتایج خوبی گرفتیم و شرایط تیم خیلی خوب و مثبت بود.
عباس عبدی نوشت: ضعف و ناتوانی سیستم‌ها در فقدان نمایندگی سیاسی اصیل، فوری نمود پیدا می‌کند. نتایج انتخابات و میزان مشارکت سیاسی، همان وسیله سنجش این شاخص است. انتخابات با حدود ۳۵ درصد برای جامعه ایران که در خیلی از مقاطع بالای ۷۰ درصد مشارکت را ثبت کرده است، زنگ خطری است که به صدا در آمده بود.
کی‌روش خیلی خوب می‌دانست در حال پذیرفتن چه سمتی است و با آگاهی و اشتیاق کامل به تیم ملی برگشت
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هفته گذشته جلسه‌ای با مدیرعامل ورزش شورای شهر تهران داشتم که بنا شد پیگیری کنند به نتایج خیلی خوبی هم برای واگذاری رسیده‌اند که ظرف چند روز آینده انجام می شود.
موسسه DXOMark سرانجام نتایج تست دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی گوشی شیائومی ۱۲T پرو را منتشر کرد که در کمال تعجب رتبه‌ای بهتر از هجدهم را دریافت نکرد.
مربی تیم ملی کاراته گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا کار سختی در پیش داریم، اما انگیزه‌مان خیلی زیاد است و به دنبال عنوان قهرمانی در مجموع هستیم.
کارشناس بسکتبال ایران گفت: اینکه بچیروویچ نتایج خوبی با بسکتبال ما گرفت قابل انکار نیست، اما او مدت‌ها قبل در ایران بود و نمی‌توان از رزومه مدیریتی او خیلی دفاع کرد.
کارلوس کارواخال که همکاری با مهدی طارمی در ریوآوه را دارد به دلیل کسب نتایج ضعیف خیلی زود از هدایت الوحده برکنار شد.
رابی فاولر، اسطوره باشگاه لیورپول، به هواداران توصیه کرد از انتقاد از نتایج ضعیف در شروع فصل دست بردارند و از تیم‌شان حمایتی همه‌جانبه داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ