نتایج جدیدترین نظرسنجی به عمل آمده ، گسست در جامعه رژیم صهیونیستی را نشان می دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می‌رسد که شایعات عدم فروش جنگنده‌های روسی به ایران نیز تأییدی بر احتمال گسست این اتحاد باشد. درواقع، نظرات وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران حاکی از آن است که پروژه خرید هواپیما‌های جنگنده رادارگریز روسی، به‌ویژه سوخو Su-۳۵ دیگر مطرح نخواهد بود.
روزنامه فرهیختگان نوشت: فیلم‌هایی مثل خیابان اندرزگو نه ترویج حجاب و نه کمک کردن به حکمرانی است بلکه نشان می‌دهد شکست در این عرصه پذیرفته شده و تنها راه مانده، شکل دستوری و خشن است. بازگشت به نقطه صفر یعنی بازگشت به گسست اجتماعی و خلق بحران‌های جمعی وسیع‌تر.
در قدیم گاهی مسافرانی که اینجا می‌آمدند در اتاق‌های خاص، اتراق می‌کردند. با گسترش خانه‌سازی‌ها و شکل‌گیری کامل جوادیه، کاربری‌ها تغییر یافت و ارتباط‌ها با کشتارگاه گسست. تا مدت‌ها کاروانسرا‌های محل به منازل چهل خانه‌ای بدل شدکه خانوار‌های زیادی را به‌عنوان مستاجر در خود می‌دید. اما به‌مرور زمان و همه‌گیری و شیوع فرهنگ شهرنشینی در جنوب شهر، توقف این‌روند و متروکه شدن چهل خانه‌ها را به همراه داشت و به فراموش‌خانه‌ای بودن خود قانع شدند؛ اما وضع، همین‌طور باقی نماند.
فراستخواه گفت: ایران؛ درویشی نشسته برگنج است، برون رفت از توسعه نیافتگی باید نهضت جمعی ایرانیان باشد، این که عقب ماندگی تقدیر ماست را باید کنار بگذاریم و از نگاه فقدان به نگاه جبران باید برویم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: مهم‌ترین کار در جنگ حمله به استراتژی دشمن است، چرا که ایجاد گسست در استراتژی دشمن موجب می‌شود که ابتکار عمل را از آنان می‌گیرد.
بسیاری از صاحب نظران بر این باورند که نقش امام جمعه در یک استان نقش پدرانه است، او باید محور وحدت و همگرایی افراد باشد و تا حدامکان قدرت جذب داشته باشد بگونه ای که رفتار و گفتارش از چنددستگی و گسست در میان اقشار محتلف جلوگیری کند در چنین صورتی می توان او را مظهر واقعی رحمت اسلامی دانست همچنانکه در برخی از ائمه جمعه این نقش بصورت واقعی بروز و ظهور دارد و خود عامل مهمی در بهبود شرایط یک استان است.
رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور گفت: مهاجرت در سنین دانش آموزی جز گسست خانوادگی هیچ دستاورد دیگری ندارد.
دولت بورکینافاسو قطع رابطه با فرانسه را رد کرد و گفت که هیچ گسست ارتباطی با پاریس وجود ندارد.
پرواز زدگی یک گسست بین زمانی است که بدن شما فکر می‌کند و ساعتی که از مناطق زمانی عبور می‌کنید. پرواز‌های طولانی‌تر بدان معناست که احتمال بیش تری وجود دارد از مناطق زمانی بیش تری عبور کنید. هنگامی که از سه یا تعداد بیش تری منطقه زمانی عبور می‌کنید پرواززدگی یا جت لگ معمولا مشکل سازتر می‌شود به خصوص اگر به سمت شرق سفر می‌کنید.
گاردین نوشت: تبدیل تقابل‌های پنهانی اسراییل و ایران به رویارویی مستقیم نظامی می‌تواند یکی از نتایج گسست نهایی غرب با تهران باشد.
واقعیت امر این است که گرچه حوادث اخیر لطمات زیادی از جهت از دست رفتن فرصت‌ها و وقت و سرمایه به عموم مردم و کشور وارد نمود، اما حداقل برخی از نواقص و کم کاری در حوزه‌های مختلف را به طور کامل عیان نمود و مشخص شد که برخی ترک فعل‌ها و بر توجهی‌ها چگونه باعث می‌شود آواری از شبهات و ابهامات بوجود آید
احمد وحیدی درباره آخرین اخبار درباره تیم ترور کننده شهید مولوی عبدالواحد ریگی اظهار کرد: هدف این تیم ترور ایجاد واگرایی، گسست مذهبی و قومی در منطقه است. مولوی ریگی یک مولوی وطن دوست، انقلابی و دشمن ستیز بود و به همین دلیل مورد هدف قرار گرفت و شهادت نصیبش شد. این شهادت پیوند عمیق اهل تسنن و تشیع و پیوند عمیق سیستانی‌ها و بلوچ‌ها را نشان داد و ثابت کرد چقدر بلوچ‌ها در مرزداری نقش دارند.
فرمانده کل سپاه گفت: کلید استقلال سیاسی گسستن از بند وابستگی است و دشمن می‌خواهد علیه این گزاره عمل کند.
احمد وحیدی گفت: دشمن به دنبال ایجاد گسست گفتمانی بین قشر‌های مختلف مردم است تا دولت را از خدمت مردم بازدارد. طبیعتا عناصری هستند که در این ماجرا وارد شدند دو دسته هستند یکی افرادی که با صحبت قابل اصلاح هستند و خیلی‌ها هم هستند که احساس ندامت می‌کنند.
رئیس جمهور آلمان اعلام کرد جنگ اوکراین موجب بر هم خوردن روابط میان مسکو و برلین شده است.
تربت حیدریه ـ معاون نظارت و ارزیابی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: موضوع گسست نسلی توطئه امروز دشمن است و ائمه جمعه می‌توانند با برنامه‌های فرهنگی نقشه آنان را خنثی کنند.
احمد زیدآبادی نوشت: حوادث اخیر در کشور تا اندازه بسیاری نتیجه گسست نسلی است. آیا این حوادث تنبّه لازم برای تجدید نظر اساسی در سیاستِ جلوگیری از تماس نسل‌ها را به دنبال خواهد داشت یا اینکه با تداوم وضع فعلی شرایط به قدری تشدید خواهد شد که نه ما کلا درکی از آن‌ها داشته باشیم و نه آن‌ها از ما.
قرار نیست در خلال گفت و گو یکدیگر را مجاب کنیم؛ قرار نیست کسی تن به عقیده دیگری بدهد. طبیعی است که نه من به واسطه ادلّه ظاهری تن به عقیده شما می دهم و نه شما به عقیده من، بلکه اینها بحث های آکادمیک است. گفت و گو برای مجاب کردن همدیگر نیست، بلکه برای پرداختن به دردهای مشترک و یافتن راهکار برای این مشکلات است.
سید حسن خمینی: شخص رهبر انقلاب اسلامی که علاوه بر جایگاه حقوقی از ویژگی های ممتاز اخلاقی برخوردارند و از سرآمدان روزگار خود هستند، برای همه کسانی که با معظم له از دور یا نزدیک آشنایی دارند دارای احترام ویژه ای هستند و برای بخش های بزرگی از مردم از چنان احترامی برخوردارند که توهین به ایشان مانع بزرگ هر نوع تفاهم و گفت و گوست.
سید حسن خمینی: شخص رهبر انقلاب اسلامی که علاوه بر جایگاه حقوقی از ویژگی های ممتاز اخلاقی برخوردارند و از سرآمدان روزگار خود هستند، برای همه کسانی که با معظم له از دور یا نزدیک آشنایی دارند دارای احترام ویژه ای هستند و برای بخش های بزرگی از مردم از چنان احترامی برخوردارند که توهین به ایشان مانع بزرگ هر نوع تفاهم و گفت و گوست.
این استاد دانشگاه گفت: ما با پدیده ای مواجه هستیم که حتی در خانواده ساختار اقتدار شکسته شده و نسل جدید نمی خواهد به قاعده دیرین تن بدهد؛ نوعی گسست های از پیوست های سنتی را دنبال می کنند تا به پیوست های جدید برسد. ... نامیدی روانی که حل نشدن مسئله تحریم به ذهن ها متبادر کرد بسیار حائز اهمیت بود. حل نشدن برجام علامتی شد برای اینکه امیدی به آینده برای بهبود اقتصاد نخواهد بود... می ترسم و نگرانم که با فروکش کردن مسأله، سیاست های غلط هم فراموشی شود تا خدای نکرده اتفاق دیگر و باز هم تکرار اتفاقات پیشین! اگر می خواهم بدانم راه حل چیست، واقعا این را دستاویز گفت و گوی اجتماعی قرار بدهیم.
جنوب اروپا برای گسست سیاسی‌ای که ملونی آن را نمایندگی می‌کند آماده شده است. با این وجود، نهاد‌ها و درگیری‌های داخلی در ائتلاف دست راستی ایتالیا ممکن است سیاست‌های افراطی او را مهار کند.
رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران گفت: معمولاً در پیوند برنامه و بودجه گسست وجود دارد و باید تلاش شود بودجه سالیانه شهرداری تهران متناظر با برنامه چهارساله تهیه و تدوین شود.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ