رئیس جمهور طی تماس تلفنی با خانواده شهید سید روح‌الله عجمیان شهادت مظلومانه وی را تبریک و تسلیت گفت و از آنها دلجویی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جریان افتتاح سد چمشیر رئیس‌جمهور از یکی از تکنسین‌ها که چند سال پیش در فرایند ساخت سد چمشیر جانباز شده بود دلجویی کرد.
رییس فدراسیون کشتی در حاشیه مجمع انتخاباتی این فدراسیون از محمد پولادگر دلجویی کرد.
دلجویی نکونام از ۲ هوادار کتک‌خورده استقلال در تمرین جمعه
در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از دو هوادار این تیم که روز گذشته مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودند، دلجویی شد.
ر پی بروز یک تنش و برخورد فیزیکی میان اعضای تیم حفاظت حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی با آقای امین مهرآور خبرنگار ایلنا، یادگار امام در نامه ای به وی، از او دلجویی و عذرخواهی کرد.
پس از ارسال نامه رئیس فدراسیون والیبال ایران به گراسا، او با ارسال نامه‌ای به داورزنی دلجویی کرده و قول پیگیری بیشتر داد.
رئیس باشگاه رئال مادرید شخصا با وینیسیوس دیدار کرد تا از او مقابل اتفاقات تلخ شب گذشته دلجویی کند.
روزنامه سوپردپورته، چاپ والنسیا، تصویری از وینیسیوس روی جلد شماره امروز خود برده و با تیتری کنایه‌آمیز، در یک گزارش به شدت از ستاره برزیلی رئال انتقاد کرده است.
رئیس جمهوری افزود: با وجود اینکه از همان روز اول، وزیر کشور را مأمور رسیدگی به این موضوع و دلجویی از ایشان کردم، اما خودم هم به این عزیزان و خانواده‌هایشان سرکشی خواهم کرد.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست علنی ۱۹ اردیبهشت ماه مجلس به بررسی و آسیب شناسی ساز و کار تأمین و تخصیص نیازهای ارزی در حوزه واردات مواداولیه و تجهیزات مورد نیاز واحدهای صنعتی تولیدی پرداختند و بانک مرکزی را مسئول ثبات بازار و نرخ ارز دانستند.
بعد از شوت محکم بازیکن پورتو به صورت توپ‌جمع‌کن این تیم در جریان بازی با سانتاکلارا، از این نوجوان در رختکن پورتو و در حضور مهدی طارمی دلجویی شد.
برخورد انجام شده با مهدی تارتار خارج از سیاست های کانون هواداران بود.
سرمربی استون‌ویلا، در جدیدترین صحبت‌های خود به حمایت از امیلیانو مارتینز پرداخت تا نشان بدهد بر خلاف شایعات بین او و سنگربان آرژانتینی تنشی وجود ندارد.
سرمربی پرتغالی استقلال پیش از شروع نیمه دوم از همتای خود دلجویی کرد.
کیلیان امباپه، ستاره تیم ملی فرانسه، به دلجویی از دوست صمیمی خود یعنی اشرف حکیمی پرداخته است.
چهار روز پس از سفر رئیس‌جمهور چین به عربستان و امضای وی پای بیانیه مشترک ضد‌ایرانی شورای همکاری خلیج فارس، معاون نخست وزیر چین در سفر به تهران تاکید کرده که پکن همواره به حاکمیت ملی و تمامیت سرزمینی جمهوری اسلامی ایران احترام گذاشته است
فدراسیون جهانی فوتبال به تمجید از کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی پرداخت.
محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی شب گذشته با حضور در بیمارستان ولیعصر (عج) فراجا در تهران از تعدادی از مجروحان نیروی انتظامی عیادت و دلجویی کرد. قالیباف در جریان این عیادت با اشاره به نقش مهم فراجا در تامین امنیت کشور و مقابله با ناامنی گفت: در این مدت شاهد بودیم که برخی با سوء استفاده از اعتراضات، با به خشونت کشاندن این اعتراضات به اموال عمومی و نیز اموال مردم آسیب زده و دست به قتل و غارت زدند.
در این تماس تلفنی آیت الله موسوی تبریزی از مولوی عبدالحمید به‌دلیل توجه و درایت وی نسبت به مسائل ملی و کشوری تشکر کرد.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتفاقات ۸ مهر زاهدان، خواستار دلجویی از خانواده‌های داغداران این حادثه و «شهید» تلقی شدن کسانی که بی‌گناه کشته شدند، شد.
حسین زهی گفت: رئیس جمهور در این دیدار تاکید کردند لازم است از شهروندان و خانواده‌هایی که ناخواسته و بی گناه دچار آسیب شدند دلجویی شود، هم‌چنین تاکید کردند که مطابق قانون با کسانی که آسایش و آرامش مردم و امنیت جامعه را به خطر می‌اندازند، برابر با مقررات قانونی برخورد شود.
من به عنوان رئیس دانشگاه خود را موظف می‌دانم مطالبات بحق خانواده شریف را پیگیری کرده و از دانشجویان و استادانی که مورد برخورد قرار گرفتند یا دچار آسیب روحی شدند، عذرخواهی و دلجویی کنیم و راه را بر تکرار چنین وقایعی ببندیم.
سرمربی استقلال امروز برای دقایقی با صالح حردانی به گفت وگو پرداخت.
یکی از حواشی هفته دوم لگد زدن سرمربی استقلال به برانکارد نیروهای هلال احمر بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ