پس از ارسال نامه رئیس فدراسیون والیبال ایران به گراسا، او با ارسال نامه‌ای به داورزنی دلجویی کرده و قول پیگیری بیشتر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون جهانی ژیمناستیک درباره تصمیم برای ورود روس‌ها به مسابقات صحبت کرد.
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص مشکل تجهیزات دوچرخه‌سواران اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین گفت: مشکل تجهیزات نه تنها برای پارادوچرخه‌سواران حتی برای دوچرخه سواران اعزامی به بازی‌های آسیایی نیز وجود دارد و باید مسئولین نگاه ویژه‌ای از نظر اعتباری نسبت به فدراسیون‌های تجهیزات محور داشته باشند.
رییس فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص مشکل تجهیزات دوچرخه‌سواران اعزامی به بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین گفت: مشکل تجهیزات نه تنها برای پارادوچرخه سواران حتی برای دوچرخه سواران اعزامی به بازیهای آسیایی نیز وجود دارد و باید مسوولین نگاه ویژه‌ای از نظر اعتباری نسبت به فدراسیون‌های تجهیزات محور داشته باشند.
فدراسیون فوتبال ایران نسبت به خبر دریافت سکه و اتومبیل از سوی هیات رئیسه بابت صعود به جام جهانی قطر واکنش نشان داد.
رییس سابق فدراسیون کشتی، به صحبت‌های علیرضا دبیر مبنی بر قصدش برای معرفی رییس فدراسیون بدنسازی به عنوان نماینده ایران در انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی واکنش نشان داد.
رییس سابق فدراسیون کشتی، به صحبت‌های علیرضا دبیر مبنی بر قصدش برای معرفی رییس فدراسیون بدنسازی به عنوان نماینده ایران در انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی واکنش نشان داد.
رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال اعلام کرد که از باخت تیم فوتبال جوانان ایران مقابل عراق و عدم صعود به جام جهانی راضی نیست.
عمر کرملوف، رئیس فدراسیون جهانی بوکس به شدت از تحریم کردن بوکس توسط فدراسیون آمریکا، انتقاد کرد.
رئیس جدید فراری در مورد درگیری که بین مالکان فرمول یک و رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی (FIA) رخ داد، صحبت کرد.
رئیس اماراتی فدراسیون جهانی اتومبیلرانی (FIA) به پیشنهاد 20 میلیارد دلاری عربستان برای خرید مسابقات فرمول یک واکنش نشان داد.
رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی و سازمان فرمول یک به پروژه آندرتی و جنرال موتورز برای ورود به این مسابقات واکنش نشان دادند.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز در واکنش به سقوط بازیکنان این رشته در بخش مردان رنکینگ جهانی، با تاکید بر عوامل موثر دراین رده‌بندی گفت: حتما تا ماه آینده این سقوط جبران می‌شود.
حسن تامینی رئیس فدراسیون شطرنج در این خصوص؛ گفت: «این شطرنج‌باز به صورت آزاد و با هزینه شخصی در مسابقات سریع جهان که به میزبانی قزاقستان برگزار می‌شود حضور پیدا کرده است.»
رییس فدراسیون فوتبال بالاخره نسبت به حذف تیم ملی از رقابت‌های جام جهانی واکنش نشان داد.
برند نویندورف، رییس فدراسیون فوتبال آلمان، از حذف زودهنگام تیم ملی کشورش از جام جهانی 2022 قطر ابراز تاسف کرد.
در حالی که فدراسیون جودو نسبت به اعزام وحید جدی به عنوان یک ورزشکار سالم به رقابتهای قهرمانی کم‌بینایان و نابینایان جهان اعتراض کرده است، رییس انجمن جودوی نابینایان و کم‌بینایان می‌گوید که این ورزشکار برای شرکت در این رقابتها تاییدیه کلاس‌بندی بین‌المللی دارد.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به لو رفتن طرح لباس تیم ملی ایران در جام جهانی واکنش نشان داد.
رئیس فدراسیون فوتبال در تمرین امروز تیم ملی حاضر شد و گفت: می‌خواهیم بهترین نتیجه تاریخ را در جام جهانی کسب کنیم.
رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به شایعه حذف تیم ملی ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ گفت هیچ خبر موثری درباره حذف ایران یا ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی نیست.
رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به شایعه حذف تیم ملی ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ گفت هیچ خبر موثری درباره حذف ایران یا ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی نیست.
باشگاه فولاد در واکنش به صحبت‌های رییس فدراسیون فوتبال پیرامون حضور سرمربی این تیم در کادر فنی تیم ملی در جام جهانی، بیانه‌ای کوتاه صادر کرد.
در حالی که برخی رسانه‌های خارجی اعلام کرده‌اند درخواست‌های برای حذف ایران از جام جهانی به فیفا ارسال شده، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران می‌گوید هیچ خبر موثر درباره حذف هیچ یک از تیم‌های حاضر در این بازی‌ها نیست.
سخنگوی فدراسیون فوتبال: هیئت رئیسه تصمیم به حفظ اسکوچیچ گرفت و وی قطعا سرمربی تیم ملی خواهد بود.
رئیس فدراسیون والیبال ایران یک‌ بار دیگر به حواشی اخیر تیم ملی و انصراف محمد موسوی از حضور در مسابقات قهرمانی جهان واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ