معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت به طرح های فناورانه واگذار شده به دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: ۱۰۷ طرح فناوری به دانشگاه های علوم پزشکی سپرده شده است، هیچ طرحی نباید از قلم بیفتد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر ستاد حقوق بشر با اشاره به این موضوع که پرونده عظیمی برای گروهک تروریستی منافقین و ۱۰۷ نفر از اعضای ارشد این گروهک تروریستی تشکیل شده و کیفرخواست آن به دادگاه ارسال شده است، عنوان کرد: شعبه ویژه‌ای تشکیل و نشر آگهی شده است؛ ضمن اینکه از طریق ایمیل به متهمان اطلاع‎رسانی شده است.
معاون امور بین ‎الملل قوه قضائیه از تشکیل پرونده عظیم برای منافقین و ۱۰۷ نفر از اعضای آن خبر داد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان با میانگین ۱۰۷ وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.
اجرای بیش از ۱۰۰ طرح پژوهش و فناوری در دانشگاه‎ها و بخش خصوصی با هدف توسعه صنعت گیاهان دارویی و طب سنتی حمایت شد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران شاخص آلودگی هوا بر روی عدد ۱۰۷ یعنی در بازه ناسالم قبول قرار دارد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان صبح امروز سوم تیرماه براساس داده‌های ۱۷ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۰۷ وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه های حساس را نشان می‌دهد.
کسب قهرمانی سه‌گانه با توجه به آزادسازی آپشن قراردادها یک بدهی ۱۰۷ میلیاردی برای مدیران پرسپوليس شکل داده است.
در ابتدای جلسه دادگاه قاضی غیاثی گفت: در وقت مقرر دادگاه رسیدگی به پرونده موسوم به رمز ارز کینگ مانی در شعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی تشکیل شده است. در این جلسه دادگاه متهم ردیف اول فریدون قربانیان مشهدی، متهم ردیف دوم سیده شهره موسوی، متهم ردیف پنجم شیدا قربانیان مشهدی و وکلای آنها در دادگاه حاضر هستند.
آتش سوزی در یک مدرسه قدیمی ۱۰۷ ساله در منطقه ترنتون نیوجرسی به چندین خانه مجاور سرایت کرد.
افزایش سهم پول از کل نقدینگی به این معناست که مردم نقدینگی کمتری را در سپرده‌های سودده خود نگه می‌دارند و بیشتر از آن برای معامله‌کردن استفاده می‌کنند.
مهرآباد، پر ترافیک ترین فرودگاه کشور در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۰۷ هزار و ۱۶۹ پرواز در این فرودگاه نشست و برخاست داشته است.
سرپرست ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان گفت:از سال ۱۳۹۴ متعاقب چندین دوره آزمون استخدامی و برگزاری دوره مهارت‌آموزی، بیش از ۱۰۷ هزار مهارت‌آموز به وزارت آموزش و پرورش معرفی شده است.
مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از اجرای ۱۰۷ پروژه درمانی، ورزشی، فرهنگی و ویژه با سرمایه گذاری یکهزار و ۶۵۰ میلیاردتومانی در سطح کشور توسط سازمان خبر داد.
مسابقات تنیس روی میز رده‌بندی جوانان کشور انتخابی تیم ملی با شرکت ۱۰۷ ورزشکار در ۳۲ گروه به‌صورت دوره‌ای و حذفی در بوشهر آغاز شد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: منابع حاصل از فروش اموال دولتی از ۲۶ همت در لایحه بودجه سال جاری به ۱۰۷ همت در لایحه بودجه سال آینده رسیده است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تقریباً ۱۰۷ هزار مجوز اشتغال داده شده و بر اساس این آمارها می‌توان گفت که وعده‌های رئیس‌جمهور در موضوع اشتغال محقق شده است.
رئیس اداره گاز سبزوار گفت: شهرستان سبزوار حدود ۱۰۷ هزار مشترک گاز خانگی دارد که از صبح امروز بر اثر افت فشار، گاز ۱۶ هزار مشترک در منطقه توحیدشهر سبزوار قطع شده و روند قطع گاز دیگر مشترکان سبزواری نیز تا زمان جبران افت فشار ممکن است تا حدود ۴۰ هزار مشترک ادامه یابد.
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شناسایی ۱۰۷بیمار جدید و جان باختن۲ بیمار دیگر بر اثر کرونا در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
شمار قربانیان و مجروحان حملات انتحاری در مرکز سومالی به ۱۰۷ تن افزایش پیدا کرد.
الاهلی مصر تیمی است که در ۱۰۷ سال تنها چهارده مدیرعامل را روی نیمکت داشته است.
رئیس دونتسک امروز از تبادل اسرا میان روسیه و اوکراین به صورت هر طرف ۱۰۷ نفر خبر داد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاهد آلودگی هوای پایتخت بر روی عدد ۱۰۷ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
مدیرکل دفتر فنی تولید شرکت مادرتخصصی برق حرارتی گفت: برای تامین برق پایدار تابستان سال آینده حدود ۱۰۷ هزار مگاوات برنامه تعمیراتی در نظر گرفته شده است.
وزارت امور خارجه سوریه اعلام کرد که در نتیجه اقدامات آمریکا، آسیب های بخش نفت و گاز سوریه از سال ۲۰۱۱ تا اواسط سال جاری بالغ بر ۱۰۷ میلیارد دلار بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ