تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر جوانان موضوع داغی است، زیرا بیشتر کودکان و نوجوانان می‌خواهند هر کاری را که دوستانشان انجام می‌دهند انجام دهند و والدین نگران تعیین محدودیت‌ها هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی مقرر کردند موارد اختلافی از جمله مصوبه کنکور ۱۴۰۳ در کمیسیون مشترک شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و مجلس شورای اسلامی بررسی و مرتفع شود.
وزیر خارجه عراق در نشست فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی برای بررسی موضوع هتک حرمت مکرر قرآن کریم، ۵ پیشنهاد را جهت جلوگیری از تکرار این هتاکی‌ها ارائه داد.
با دستور رئیس جمهور مقرر شد کارگروه بررسی کیفیت خدمات شبکه تا جلسه بعدی شورای‌ عالی فضای مجازی به بررسی کیفی شبکه ادامه دهد.
نمایندگان سرانجام و پس از رفت و برگشت‌های مکرر، طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس را تصویب کردند و انتخابات امسال بر اساس قانون جدید برگزار می‌شود.
کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که خبر منتشر شده درباره عدم امکان برخورد با متقلبین کنکور ۱۴۰۱ و دانشجو دانستن آنها توسط این کمیسیون کذب است.
ذوالنوری در پایان تصریح کرد: در اولین جلسه هیأت در اجلاسیه چهارم مجلس موضوع بررسی و مقرر شد که محدودیت چند روزه‌ای که پیش آمده بود رفع و نطق‌های ایشان طبق روال عادی انجام شود و هیچ منع و محدودیتی در انجام نطق‌های ایشان وجود ندارد.
نادری گفت: مقرر شد در نشست فردای مجلس که با وزیر اقتصاد و رئیس‌کل بانک مرکزی و احتمالاً معاون اول رئیس جمهور برگزار می‌شود، به بررسی دقیق تحولات اخیر اقتصادی پرداخته شود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: بنا بر تصمیمات مقرر شده که بودجه سال آینده به صورت کامل ارائه و تصویب شود و بررسی آن به صورت دو دوازدهم یا سه دوازدهم نخواهد بود.
اعضای شورای‌عالی فضای مجازی ضمن بررسی سند «ضوابط و شرایط انتشار محتوا در رسانه‌های اجتماعی» و نیز دیدگاه‌های اعضا درباره آن، مقرر کردند، این سند برای اصلاح و تکمیل به کمیسیون معین شورا ارجاع شود.
اعضای شورای‌عالی فضای مجازی ضمن بررسی سند ضوابط و شرایط انتشار محتوا در رسانه‌های اجتماعی و نیز دیدگاه‌های اعضا درباره آن مقرر کردند این سند برای اصلاح وتکمیل به کمیسیون معین شورا ارجاع شود.
اعضای شورای‌عالی فضای مجازی ضمن بررسی سند ضوابط و شرایط انتشار محتوا در رسانه‌های اجتماعی و نیز دیدگاه‌های اعضا درباره آن مقرر کردند این سند برای اصلاح وتکمیل به کمیسیون معین شورا ارجاع شود.
رییس انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودرو کشور گفت: در جلسه اخیر با سازمان استاندارد مقرر شد تا کارگروهی برای بررسی برخی استانداردهایی که بستر اجرای آن وجود ندارد یا کاربردی نیست مانند هشدار عبور از خط تشکیل شود.
نرگس معدنی‌پور؛ رئیس کمیته نامگذاری شورای شهر تهران با اشاره به درخواست مکرر هموطنان و شهروندان تهرانی‌ها به نام معبری به نام شهید آرمان علی‌وردی گفت: در پی این درخواست‌ها با حضور شهردار منطقه ۵ معابر مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت خیابانی با عنوان نیلوفر جنوبی در شهران جنوبی برای تغییر نام به نام شهید آرمان علی‌وردی در دستور کار قرار گرفت.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: طبق بررسی های که در جلسه امروز به عمل آمد در ۷ نخست سال شاهد رشد ۱۰۲ درصدی برای صدور اسناد اوقافی بوده ایم که بیش از مصوبه مقرر شده  است.
مقامات حزب الله لبنان و حماس طی دیداری مسئله فلسطین، مسائل مربوط به اردوگاه های آوارگان در لبنان و تعرضات مکرر صهیونیست ها به شهروندان فلسطینی در کرانه باختری را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
معاون وزیر کشور گفت: مقرر شد دستگاه‌های مرتبط با این موضوع، ظرف دو هفته ضمن اعلام آخرین اقدامات صورت گرفته؛ ارزیابی‌های دقیق و کارشناسی در زمینه موانع پیش روی این قانون به عمل آورند.
اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی دولت ضمن بررسی موضوع تمدید مهلت مجوز تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی برای تکمیل راه‌آهن چابهار به زاهدان، مقرر کردند اقدامات لازم در این راستا انجام شود.
نماینده مردم زابل در مجلس گفت: مقرر شد کمیته حقیقت‌یاب از سوی رئیس جمهور به استان سیستان و بلوچستان اعزام شوند تا ابعاد حادثه را بررسی کنند تا حق کسی ضایع نشود و افراد بیگناه از مقصرین اصلی حادثه تروریستی جدا شوند..
پرونده اتفاقات مشهد طبق قرار قبلی مقرر است امروز ۳۱ شهریور در کمیته انضباطی فیفا بررسی شود. حالا با توجه به اهمالی که در آن پرونده رخ داده و فضای نه‌چندان مساعد اجتماعی این روز‌ها در ایران، فقط باید امیدوار بود خبر بدی از فیفا به فوتبال ایران نرسد.
پس از هشدارهای مکرر روسیه درباره تحرکات اوکراین و نزدیک شدن این کشور به ناتو، سرانجام در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲، روسیه عملیات گسترده‌ای را به اوکراین، همسایه غربی خود آغاز کرد.
در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مقرر شد: دولت و مجلس برای تقویت طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران که هم‌اکنون مراحل بررسی خود را در مجلس می‌گذراند، همکاری می‌کنند.
رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: مشکل عدم پذیرش برگ گذر ویژه اربعین، پس از بررسی رفع و مقرر شد نفراتی از مرکز پلیس گذرنامه در مرز مستقر باشند.
به طور کلی، نقاشی‌های کودکان، در رنگ یا محتوا، هشدار دهنده نیستند و صرفا یک بیان هنری از تلاش‌های خلاقانه کودک در تجربه دنیای پیرامونش هستند. با این وجود، اگر کودک خردسال به طور مکرر نقاشی‌های خشونت‌آمیز می‌کشد، ممکن است بهتر باشد از یک درمانگر کودک کمک بگیرید تا مسائل احتمالی عاطفی و عمیق‌تر او بررسی شوند.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به بررسی ابعاد تصادفات جاده‌ای در کمیسیون متبوع خود، گفت: مقرر شد سازمان راهداری نقاط حادثه‌خیز را شناسایی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ