هفته یازدهم لیگ برتر با ثبت هفتمین پاس گل ریکاردو آلوز همراه بود تا این بازیکن در جدول پاسورها، دست‌نیافتنی‌تر شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگان باید بعد از گذشت مدتی از اخذ گواهینامه برای یادآوری و مرور قوانین ومقررات راهنمایی و رانندگی به کتاب آیین نامه مراجعه کنند.
سرمربی جدید مس رفسنجان قصد دارد میانگین سنی این تیم را برای فصل آینده پایین بیاورد.
موتورسواران کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در تعطیلات عید سعید فطر در مسیرهای منتهی به شهرهای شمالی به یاری پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا می آیند.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در شرح «یا من لا یحتاج الی التّفسیر و السّؤال» اظهار می‌کند:‌ ای خدایی که احتیاج نداری من شرح بدهم. خدا خودش همه چیز را می‌داند و احتیاجی ندارد که ما تفسیر کنیم. نه تنها خدا به تفسیر و سوال احتیاج ندارد، بلکه ائمه ما هم به آن احتیاج ندارند و از احوال ما باخبرند.
در این جریمه‌ها نه تنها نوع تخلف معلوم نشده بلکه شماره گواهینامه با دریافت کنندگان پیامک نیز تطابق ندارد.
در این ویدئو، یک آهو منتظر می‌ماند تا خودرو‌ها عبور کنند و سپس از خط عابر پیاده برای عبور از عرض خیابان استفاده می‌کند.
فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه ضرورتی ندارد وقتی فردی خسته شد، اصرار به ادامه مسیر داشته باشد، گفت: اجازه نخواهیم داد پنج درصد از متخلفان اراده خود را به سایرین تحمیل کنند.
این پاپیروس که حدود ۱۶ متر طول دارد و حاوی بخش‌هایی از کتاب مردگان است، ماه گذشته در مصر کشف شد.
تابلوها و علایم راهنمایی و رانندگی در گونی دزدان !
به گفته دانشمندان، شبیه‌سازی‌های رایانه‌ای مبتنی بر جریان عبور و مرور در جهان واقعی نشان می‌دهند که این ایده قطعا شایستگی دارد. به عنوان مثال، چراغ سفید در برخی موارد می‌تواند تاخیر‌های ناشی از ترافیک را تا بیش از ۹۰ درصد کاهش دهد.
پلیس در چراغ‌های راهنمایی و رانندگی دخالت نکند
رئیس شورای شهر تهران گفت:سازمان حمل و نقل نگهداری چراغ‌ها را برعهده دارد و پلیس نباید در دستکاری زمانبندی چراغ دخالت کند.
گاهی اوقات هنگام ترجمه کلمه به کلمه یک جمله از یک زبان به زبان دیگر، ممکن است معانی اصلی در ترجمه از بین برود. مجموعه ای از تصاویر خنده دار توسط مسافران از سرتاسر جهان از علائمی با ترجمه اشتباه به اشتراک گذاشته شده است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: به‌روز کردن چراغ‌های راهنمایی تولید شرکت‌های دانش‌بنیان با استفاده از باتری‌های غیر قابل سرقت نتیجه بخش است.
یکی از هواداران تیم ملی فوتبال آرژانتین هنگام بالا رفتن از چراغ راهنمایی و رانندگی دچار حادثه شد.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران، از بهره مندی ۹ هزار و ۲۵۱ مددجوی تهرانی از خدمات مشاوره و راهنمایی خبر داد.
خلافی خودرو هنگامی ‌ایجاد می‌شود که راننده‌های متخلف قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نکرده و توسط پلیس جریمه شده باشند. در صورت عدم پرداخت جریمه به خودرو خلافی تعلق می‌گیرد.
شهردار منطقه ۱۴ از اجرای عملیات بهسازی و نصب چراغ‌های راهنمایی در تقاطع‌ها و محورهای این منطقه خبر داد.
راهنماتو یک وب سایت تخصصی جامع با محوریت فناوری است که نه تنها اخبار و مسائل روز دنیای علم و فناوری را در کمترین زمان و با دقت فراروان با مخاطب به اشتراک می‌گذارد بلکه در زمینه خرید محصولات فناوری نیز راهنمایی سریع و قابل اعتماد ارائه می‌کند.
راهنماتو یک وب سایت تخصصی جامع با محوریت فناوری است که نه تنها اخبار و مسائل روز دنیای علم و فناوری را در کمترین زمان و با دقت فراروان با مخاطب به اشتراک می‌گذارد بلکه در زمینه خرید محصولات فناوری نیز راهنمایی سریع و قابل اعتماد ارائه می‌کند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آغاز سال تحصیلی در شهرهای بزرگ همراه با ترافیک است، شهرداری و راهنمایی و رانندگی تلاش کنند شرایط خوبی برای عبور و مرور شهروندان فراهم شود.
در ایام سوگواری محرم حوادث شایعی ممکن است در هیئات و تکایا اتفاق افتد که نیازمند آمادگی و اقدمات اولیه برای رفع حادثه است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ