سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا خبر بازداشت یک زن تبعه این کشور در عربستان را تأیید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همانطور که پیش از این نیز خبر داده بودیم، باشگاه استقلال از طریق برخی اسپانسرهای پیشین، موفق به پرداخت مطالبات بازیکنان خود شد.
هیئت مدیره باشگاه استقلال امشب برای بررسی استعفای حجت کریمی و تأیید سرپرست پیشنهادی وزارت ورزش، تشکیل جلسه می دهد.
رحمان بن سعید با تایید خبر بازداشت یکی از اعضای شورای شهر این شهرستان بیات‌کرد: اتهام این فرد، جعل اسناد و کلاهبرداری است.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر خبر بازداشت یکی از اعضای شورای این شهر را تایید کرد.
وب سایت فوتی رنکینگز از عدم صدور مجوز حرفه ای استقلال و حذف از لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.
شبکه تلویزیونی الجزیره پیش از این به نقل از وزارت خارجه عمان از موفقیت مسقط در میانجیگری بین ایران و بلژیک درباره پرونده اتباع بازداشتی در دو کشور خبر داد.
حسن فیروزی پس از بازداشت در گفتگو با خبرنگار میزان ماجرای ادعا‌های پرتعداد پیرامون خود را شرح داد. او گفته که تمام مطالبی که درباره من در فضای مجازی منتشر شده و گفتند که در کما هستم را خود آن افراد به واسطه سهیل (ادمین یکی از صفحات معاند در فضای مجازی) در رسانه‌های معاند منتشر کرده بودند. پس از مدتی که از ارتباط من با سهیل گذشت او از من خواست عکس‌هایی که بدون لباس هستم را برای او ارسال کنم تا پروژه وارد فاز جدیدی شود. آن عکس‌ها را ارسال کردم و خود او با استفاده از نرم افزار روی بدن من آثار کبودی ایجاد کرد. وی در مورد چگونگی انتشار خبر ها‌ی جعلی و تصویر فتوشاپی از وی در بی بی سی و اینترنشنال گفت: آن‌ها به صورت مستقیم مطلبی از من قبول نمی‌کردند همه موارد و ارتباطات از طریق ادمین صفحه ضد انقلاب «فریاد آزادی» انجام میشد و هر چه ادمین این صفحه تایید می‌کرد بلافاصله در اینترنشنال و بی‌بی‌سی منتشر می‌شد.
فاطمه قره‌حسنلو، خواهر دکتر حمید قره‌حسنلو ضمن تایید خبر لغو اعدام برادرش گفت: خانواده دکتر صبح امروز از لغو حکم اعدام حمید مطلع شدند.
دیوان عالی کشور با اصلاح خبر پذیرش فرجام خواهی محمد قبادلو از دستگیر شدگان ناآرامی‌های اخیر اعلام کرد که فرجام خواهی این شخص پذیرفته نشده است.
رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس از پیگیری بیش از هشت هزار و ۵۰۰ گزارش ویژه مردمی در این سامانه خبر داد و گفت: تخلفات ۷۰ نفر از عوامل شهرداری تایید شد.
تاکنون نیروی انتظامی استان گیلان خبر بازداشت فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی را تایید و یا تکذیب نکرده و مسؤولان قضایی نیز اعلام موضع رسمی نکرده‌اند.
رسانه ها از تأیید هلاکت سرکرده گروهک داعش و تعیین جانشینی برای وی از سوی تروریست های مذکور خبر می دهند.
معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ضمن تایید خبر آزاد شدن دانشجویان این دانشگاه گفت: در حال حاضر شرایط خوابگاه دانشجویی کاملا عادی است و در حال بازسازی موارد هستیم.
سخنگوی شورای نگهبان از تأیید لایحه کاهش حقوق گمرکی خبر داد.
وزارت خارجه ایتالیا تاکنون از تایید خبر بازداشت آلسیا پیپرنو خودداری کرده است.
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گزارش این کمیسیون را در مورد صلاحیت «زاهدی وفا» قرائت کرد و از موافقت این کمیسیون با وزیر پیشنهادی کار خبر داد.
معلوم نیست چرا وقتی گفته می‌شود فلان بازیکن سرشناس بازداشت شده کسی این خبر را تایید یا تکذیب نمی‌کند. اگر طرف واقعا به صورت قانونی و با حکم دادستانی بازداشت شده باید همه بدانند و اگر هم بازداشت نشده باید جلوی شایعات گرفته شود.
مهسا امینی که با وضعیت کما در بیمارستان بستری بود، درگذشت؛ این خبری است که ابتدا به نقل از منابع آگاه در برخی خبرگزاری‌ها منتشر شد و بعد از مدتی با اعلام خبر تحویل پیکر وی به پزشکی قانونی، مهر تایید خورد. آن گونه که پزشکی قانونی اعلام کرده، پیکر این فرد برای انجام آزمایشات پزشکی و کالبدشکافی تحویل این نهاد شده و پس از انجام آزمایش های لازم و کالبد گشایی، نتیجه آن به مراجع قضایی اعلام خواهد کرد.
مهسا امینی که با وضعیت کما در بیمارستان بستری بود، درگذشت؛ این خبری است که ابتدا به نقل از منابع آگاه در برخی خبرگزاری‌ها منتشر شد و بعد از مدتی با اعلام خبر تحویل پیکر وی به پزشکی قانونی، مهر تایید خورد. آن گونه که پزشکی قانونی اعلام کرده، پیکر این فرد برای انجام آزمایشات پزشکی و کالبدشکافی تحویل این نهاد شده و پس از انجام آزمایشات لازم و کالبد گشایی، نتیجه آن به مراجع قضایی اعلام خواهد کرد.
آبادان- دادستان عمومی و انقلاب آبادان، خبر بازداشت رئیس شورای شهر این شهرستان را تأیید کرد.
عضو علی البدل کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال مدعی شد که تأیید صلاحیت کاندیداهای فدراسیون قطعی نیست.
لیلا حسین‌زاده، یک فعال دانشجویی ظهر دیروز مقابل منزلش در تهران بازداشت شد.
لیلا حسین‌زاده، یک فعال دانشجویی ظهر امروز مقابل منزلش در تهران بازداشت شد.‌ وکیل او این خبر را تایید کرد
نماینده مجلس: عرضه خودرو در بورس باید تبدیل به قانون شود/ طرح قرعه کشی باید لغو شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ