وزارت خارجه ایتالیا تاکنون از تایید خبر بازداشت آلسیا پیپرنو خودداری کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پلیس انگلیس ۳ تبعه بلغارستان را به‌ظن «جاسوسی» برای روسیه بازداشت کرد.
سارا خادم‌الشریعه، نفر اول رده‌بندی شطرنج زنان، به‌طور رسمی از زیر پرچم ایران خارج شد. او که دی‌ماه سال گذشته و پس از حوادث رخ‌داده در ایران، بعد از ماه‌ها ممنوع‌الخروجی، راهی رقابت‌های شطرنج آلماتی در قزاقستان، آن‌هم به عنوان نماینده ایران، شده بود، با برداشتن روسری، در آن تورنمنت شرکت کرد تا نگاه‌ها متوجه دختر جوان شطرنج ایران شود.
رئیس‌جمهور اوکراین در فرمان جدیدی تحریم‌های جدیدی علیه اتباع روس وضع کرد.
شاهرود- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: سه تبعه هندوستان در تصادف در محور میامی - سبزوار جان خود را از دست دادند.
تصاویر فرید صفرلی تبعه آذربایجان که به اتهام جاسوسی در ایران بازداشت شده است. وی چند ماه پیش در پوشش سفر دانشجوی مقیم آلمان به ایران اعزام شده بود.
وزارت خارجه لبنان با صدور بیانیه‌ای از آزادی ۱۰ تبعه این کشور که از ۲ ماه قبل در امارات بازداشت شده بودند، خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در پاسخ به درخواست‌های فرانسه و مذاکرات انجام شده بین وزرای خارجه، قوه قضائیه با حسن نیت و در اقدامی انساندوستانه و در راستای قوانین و مقررات مربوطه، ۲ تبعه فرانسوی را آزاد کرد.
سخنگوی وزارتخارجه از آزادی ۲ تبعه فرانسوی خبر داد.
وزارت خارجه روسیه اعلام ده‌ها نفر از وزراء، معاونان، و شخصیت‌های عمومی استونی، لیتوانی، و لتونی را تحریم کرده است.
یک تبعه افغان به اتهام جاسوسی با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات در مازندران شناسایی و دستگیر شد.
ستایشی: درباره آخرین وضعیت استرداد در خصوص اولیور ون کاستیل تبعه بلژیکی گفت: این فرد تبعه کشور بلژیک است و هیچ کشوری در قبال اقداماتی که در راستای جاسوسی صورت می‌پذیرد و نسبت به جاسوسان، مسامحه و کوتاهی ندارد. مردم و ملت ما اقدامات مسئولان را رصد می‌کنند و چنین اجازه‌ای به ما و هیچ مرجعی نمی‌دهند که نسبت به آن‌ها مسامحه کنیم
یک تبعه آلمانی حین عکسبرداری ازتاسیسات نفتی امیدیه بازداشت شد.
وزارت خارجه روسیه ضمن اعلام افزوده شدن ۳۶ شخصیت انگلیسی به فهرست سیاه تحریم های مسکو تأکید کرد که اقدامات خصمانه و لفاظی‌های تهاجمی مقامات انگلیسی بدون واکنش مناسب روسیه باقی نخواهد ماند.
وزارت خارجه روسیه ضمن اعلام افزوده شدن ۳۶ شخصیت انگلیسی به فهرست سیاه تحریم ها مسکو تأکید کرد که اقدامات خصمانه و لفاظی‌های تهاجمی مقامات انگلیسی بدون واکنش مناسب روسیه باقی نخواهد ماند.
بر اساس حکم صادر شده از سوی دادگاه انقلاب اسلامی تهران الیویر وند کاستیل، فرزند برنارد، متولد سال ۱۹۸۱ با ۴ عنوان اتهامی در دادگاه محاکمه شده است که در پایان دادگاه انقلاب اسلامی تهران در هر چهار عنوان اتهامی وی را مستحق مجازات دانسته است.
دادگاه انقلاب اسلامی تهران یک تبعه بلژیک را به اتهاماتی همچون جاسوسی به حبس محکوم کرد.
دادگاه انقلاب اسلامی تهران یک تبعه بلژیک را به اتهاماتی همچون جاسوسی به حبس محکوم کرد.
دادگاه انقلاب اسلامی تهران یک تبعه بلژیک را به اتهاماتی همچون جاسوسی به حبس محکوم کرد.
یک منبع آگاه گفت که حکم عامل بلژیکی سرویس جاسوسی آمریکا بعد از جلسات دادگاه حداقل در ۴ عنوان اتهامی برای دادگاه ثابت و رای وی صادر شد.
بررسی آمارهای مربوط به وضعیت نیروی کار در سال ۱۴۰۰ نشان می‌دهد که تعداد ۳۰ هزار و ۱۴۰ نفر شاغل تبعه غیرمجاز شناسایی شده که بیشترین آن مربوط به استان تهران با تعداد ۱۲ هزار و ۹۴۹ است.
وزارت امور خارجه آمریکا کشته شدن یک تبعه این کشور در حمله ایران به مواضع تروریست های کومله در اقلیم کردستان عراق را تایید کرد.
مسعود ستایشی درباره پرونده دو تبعه بازداشتی سوئدی گفت: بازداشت این دو فرد در حوزه مواد مخدر بوده است و با سویدی‌هایی که جاسوس هستند خلط مبحث نشود. روند رسیدگی به پرونده آن‌ها انجام شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ