تاکنون نیروی انتظامی استان گیلان خبر بازداشت فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی را تایید و یا تکذیب نکرده و مسؤولان قضایی نیز اعلام موضع رسمی نکرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وکیل توماج صالحی به آخرین وضعیت پرونده توماج صالحی، خواننده بازداشتی در جریان اعتراضات ایران اشاره و اظهار کرد: امروز رای پرونده دادگاه بدوی توماج صالحی به ما به عنوان وکیل پرونده ابلاغ شد. رای صادره به عقیده ما رای خوبی است.
وکیل انتخابی مهران سماک، یکی از جان باختگان بندر انزلی، از ارسال پرونده موکل خود به دیوان عالی کشور با اعتراض متهم خبر داد و تاکید کرد که فرمانده نیروی انتظامی بندر انزلی همچنان در بازداشت است.
«رسول کوهپایه زاده»،وکیل دادگستری از تهدید به قتل خود در پی پیگیری پرونده «جعفر آقایی» خبر داد و از دادستانی تهران خواستار اتخاذ تدابیر امنیتی و حفاظتی شد.
وکیل پرونده خبرنگاران محیط زیست تاکید کرد: کیفرخواست قطعی است ولی قرار منع تعقیب قطعی نیست بنابراین ظرف ۱۰ روز پس از ابلاغ، قابل اعتراض است.
وکیل توماج صالحی گفت: پس از مراجعات مکرر، دادگاه وکالت ما را در پرونده پذیرفت؛ لذا بلافاصله مطالعه پرونده و اقدامات مربوطه برای رفع بازداشت و همینطور انجام اقدامات پزشکی و رفع محدودیت‌های اعمال شده برای ملاقات او، انجام شد.
وکیل مدافع توماج صالحی گفت که پرونده موکلش را بطور کامل خوانده و آماده برگزاری دادگاه است.
محمد مقیمی، وکیل پرونده فرهاد میثمی با بیان اینکه «حتی مسئولان زندان هم فرهاد میثمی را دوست داشتند» خبر داد که مادر او هم در مواردی همراه پسرش دست به اعتصاب غذا زده است.
وکیل اولیای دم پرونده قتل وکیل دادگستری در شاهرود با تشریح آخرین وضعیت این پرونده از رئیس قوه قضاییه و دادستان کل کشور خواست تا با ورود خود به پرونده مانع پایمال شدن خون مقتول شوند.
پرونده «اکبر طبری»، عضو بلندپایه دفتر رئیس اسبق قوه قضائیه را شاید بتوان مهمترین پرونده فساد در دهه‌های اخیر خواند. این پرونده آنقدر مهم و حساس است که قوه قضائیه، به کوچکترین شایعه و شائبه درباره‌اش پاسخ می‌دهد؛ چنانکه روز گذشته درباره شایعه آزادی طبری، آن را رد کرد.
وکیل روژین یوسف‌زاده گفت: در حال حاضر ما پیگیر هستیم تا ببینیم از طریق دادگاه تجدیدنظر می‌توانیم کاری کنیم که وثیقه را بپذیرند و پیش از قطعیت حکمش بیرون بیاید یا نه. در ابتدا امیدوار هستیم که در مرحله تجدیدنظر وثیقه را بپذیرند و خانم یوسف‌زاده تا قبل از قطعیت حکمش از زندان بیرون بیاید.
محمدحسین آقاسی از جمله وکلایی است که اعلام می‌کند قاضی پرونده اجازه حضور او در پرونده محمدمهدی کرمی را صادر نکرده است. در شرایطی که روابط عمومی دیوان دیروز از تایید نشدن درخواست فرجام‌خواهی دو نفر از متهمان پرونده شهید عجمیان خبر داده، آقاسی وکیل تعیینی خانواده کرمی اعلام می‌کند با وجود نامه مستشار دیوان‌عالی و توصیه رییس دادگستری البرز، رییس شعبه یک دادگاه انقلاب کرج اجازه حضور وکیل در این پرونده را هنوز صادر نکرده است.
براساس ماده ۴۸ آیین دادرسی کیفری، هر شخصی از همان ابتدای بازداشت می‌تواند از حضور وکیل بهره‌مند شود، اما این وکیل محدودیت‌هایی دارد؛ مثل اینکه بیشتر از یک ساعت نمی‌تواند با شما ملاقات کند و باید تمامی موارد محرمانگی را رعایت کند. ولی این ماده تبصره‌ای هم دارد که چالش‌ها و بحث‌های زیادی پدید آورده است.
سامان صیدی یا همان سامان یاسین، ۲۴ سال دارد؛ متولد ۷ مهر ۱۳۷۷. او روز دهم مهرماه، یعنی ۳ روز بعد از تولدش در منزل خود بازداشت و به زندان اوین منتقل شد. پرونده سامان صیدی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی مورد رسیدگی قرار گرفت. خبرگزاری میزان، رسانه رسمی قوه قضائیه اتهام او را به این شرح اعلام کرد: «وی به محاربه از طریق کشیدن کلت کمری و شلیک ۳ تیر، اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور متهم است.»
وکیل مدافع پروانه سلحشوری در توئیتی نوشت: دیروز با موکلم به شعبه ۳ دادسرای اوین رفتیم اتهام‌های اجتماع و تبانی و فعالیت تبلیغی به موکلم تفهیم شد.
ادعاهای وکیل پرونده یکی از متهمان اغتشاشات اخیر که به اعدام محکوم شده، تکذیب شد.
وکیل خانواده مهسا امینی گفت: هنوز به اصل پرونده مرگ مهسا و روند تحقیقات انجام شده به‌منظور روشن شدن ابعاد ماجرا از جمله چگونگی دستگیری مهسا در پارک طالقانی و هدایت او به داخل ون گشت ارشاد از ساعت ۵/۶ عصر روز سه‌شنبه ۲۲ شهریورماه سال جاری تا هنگام فوت، دسترسی پیدا نکرده‌ایم.
وکیل مدافع رضا اسلامی -استاد دانشگاه بهشتی- از پذیرش درخواست اعاده دادرسی موکلش در دیوان عالی کشور در خصوص مجازات تکمیلی پرونده موکلش خبر داد.
وکیل خانواده مهسا امینی گفت: مهسا امینی به بیماری تیروئید هم مبتلا بوده است. خانم مهسا امینی ۲۲ سال سن داشت و با توجه به وضعیت آب و هوایی غرب کشور که کوهستانی است و به علت باران‌های سیل آسا در آب‌های آنجا به دلیل کمبود ماده لیون، مانند اکثر همشهری‌های خود به بیماری تیروئید مبتلا بوده و، اما این بیماری هم هیچ تاثیری در حادثه‌ای که برای او به وجود آمده نداشته است. زیرا به دلیل نتایج آزمایش سالیانه مهسا امینی که توسط پزشک متخصص او انجام می‌شد، صراحتا اعلام شده که نیازی به تهیه قرص بیماری تیروئید نیست و حتی نیازی به تغییر دوز مصرف آن قرص‌ها هم ندارد.
یکی از وکلای خانواده مهسا امینی از تشکیل جلسه پزشکی قانونی درباره این پرونده خبر داد.
یکی از مهمترین پرونده‌هایی که غلامعلی ریاحی در آن به عنوان وکیل مدافع حضور داشت، پرونده گروه امیرمنصور آریا یا همان پرونده معروف به فساد سه هزار میلیارد تومانی بود که در آن ریاحی وکالت «مه آفرید امیر خسروی» را بر عهده داشت.
بخشش محکوم به قصاص به حرمت امام رضا(ع)
رئیس جمهور در پیامی با تبریک فرارسیدن روز ملی سوئیس، ابراز امیدواری کرد که مناسبات دو کشور بر پایه منافع متقابل، در عرصه‌های مختلف دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی بیش از پیش گسترش یابد.
ماجرای عجیب وکیل ایتالیایی ایران در پرونده ویلموتس
هیچ چیز مشخص نیست و این موضوع در حد گمانه زنی است. تا زمانی که رای صادر و ابلاغ نشود نمی‌توان گفت رای نصف خواهد شد یا در کل چه مبلغی کم می‌شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ