گروهی از دانشمندان به سرپرستی دانشگاه‌های شفیلد و هرتفوردشایر، داده‌های تلسکوپ اسحاق نیوتن در لاپالما را تجزیه و تحلیل کردند. آن‌ها چیزی با عنوان "وجود ساختار‌های ناهمگون" را در کهکشان‌هایی که دارای اختروش هستند، کشف کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این یافته‌ها شگفت‌انگیز هستند، زیرا ستاره‌های کم‌جرم مانند ستاره‌هایی که در این پژوهش مشاهده شدند، رایج هستند و انتظار می‌رود که اغلب میزبان سیارات فراخورشیدی باشند، اما این پژوهش نشان می‌دهد که برخی از آن‌ها می‌توانند از جستجوی حیات بیگانه جلوگیری کنند.
بوریس بکر، مربی سابق نواک جوکوویچ به تمجید از این بازیکن پرداخت.
ورود اوپنهایمر به اخترفیزیک با مقاله‌ای در سال ۱۹۳۸ درباره ستارگان نوترونی آغاز شد، که در سال ۱۹۳۹ ادامه یافت و اصول نظریه نسبیت عام اینشتین را در بر گرفت. او سپس مقاله سومی را در مورد سیاهچاله‌ها در ۱ سپتامبر ۱۹۳۹ منتشر کرد، اما در آن زمان به ندرت مورد توجه قرار گرفت، زیرا در همان روزی بود که آلمان به لهستان حمله کرد و جنگ جهانی دوم را آغاز کرد. اوپنهایمر دیگر هرگز در مورد این موضوع چیزی ننوشت.
این خانواده گفتند: «پیام همیشه سخت مشغول کار بود. کمتر فرصت می‌کرد با خانواده تماس بگیرد یا خبری از اوضاع خودش به ما بدهد. ما هم گاهی سراغی از او می‌گرفتیم، اما برای اینکه مزاحم کارش نباشیم سعی می‌کردیم زیاد تماس نگیریم. تا اینکه این اواخر تماس‌های بی‌پاسخ خانواده با پیام باعث نگرانی همه ما شده بود. هر چند ما با او دیر به دیر حرف می‌زدیم، اما امکان نداشت این همه وقت او ما را از خودش بی‌خبر بگذارد. برای همین حدس می‌زدیم که قطعاً اتفاق تلخی برای او افتاده است.»
سیستم یکپارچه نظارت زیردریایی (IUSS) یک شبکه جهانی از حسگر‌های زیر آب است که برای شناسایی، طبقه‌بندی و گزارش موقعیت زیردریایی‌ها در سرتاسر دنیا طراحی شده است. این شبکه عمدتا از میکروفون‌های زیر آب تشکیل شده که به نام هیدروفون شناخته می‌شوند. این هیدروفون‌ها فعالیت‌های زیردریایی‌ها را شنود می‌کنند.
مدافع سابق تیم ملی ایتالیا ماجرای مصدوم کردن بالوتلی در تمرین اینتر را توضیح داد.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، تکرار شادی گل معروفش توسط فوتبالدوستان سرتاسر جهان را موجب خوشحالی خود دانست.
مائوری والتونن، نویسنده ارشد مقاله از موسسه تحقیقات بنیادی تاتا در بمبئی هند در این باره گفته: «کهکشان OJ ۲۸۷ از سال ۱۸۸۸ در عکس‌ها ثبت شده و از سال ۱۹۷۰، تحقیقات زیادی درباره آن انجام شده است. حالا مشخص شده که ما واقعا بدشانس بودیم. هیچ‌کسی این کهکشان را دقیقا در آن شب‌هایی که شیرین‌کاری‌های یک‌شبه‌اش را انجام می‌داد، ندیده بود.»
زن تهرانی سارق قمه کش را کشت/ مرگ مرد جوان زیر عمل پیکرتراشی/ ماجرای تیراندازی مقابل دادسرای ورامین/ جیب‌بر حرفه‌ای در صحنه سرقت قاتل شد/ باند سیاه شرارت و آدم ربایی در شرق کشور متلاشی شد/ قتل خونین به‌خاطر شانه‌به‌شانه شدن در تهران/ رمزگشایی از معمای جنایت در مسافر پذیر شخصی/ تاوان چاقوکشی مرگبار در خیابان
رمزگشایی از معمای جنایت در مسافر پذیر شخصی
بر اساس گزارش های محلی، این حادثه صبح روز ۷ فوریه رخ داده است. این پرندگان تمایل دارند در شمال آمریکا و کانادا تولید مثل کنند و برای زمستان در مکزیک و به جنوب مهاجرت می کنند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از رسیدگی به پرونده اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از رسیدگی به پرونده اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.
بعد از قتل حسام، بررسی‌ها حکایت از آن داشت که حسام بار‌ها از سوی فرزندان علی تهدید به مرگ شده بود و آن‌ها گفته بودند اگر متهم به قتل پدرمان آزاد شود، او را خواهیم کشت.
کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران پس از تحقیقات پلیسی موفق شدند تا از پرونده مفقود شدن دختر ۱۶ ساله رازگشایی کنند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از عاملان قتل مرد جوان در تهران خبر داد و گفت: همسر مقتول نقشه جنایت را طراحی کرده بود.
قتل مسافربر تهرانی در شیراز/ مرگ غم انگیز کودک روستایی هنگام دعوای سگ‌ها/ اجاره کودکان برای گدایی!/ درخواست مرگ برای برادر معتاد/ رمزگشایی از معمای تنفس مصنوعی!/ کشف جسد خانم کارمند در خانه/ زورگیر شب‌های طرق دستگیر شد/ جنایت در آخرین ملاقات
رمزگشایی از معمای تنفس مصنوعی!
پلیس تهران در شبانه روز گذشته موفق شد نسبت به دستگیری عاملان وحشت در محله مهرآباد و دستگیری سارق موبایل اقدام کند که در بسته خبری پلیس، آنها را مرور می‌کنیم.
این گیاهان حدود ۴۰۰ میلیون سال پیش سیستم‌های آوندی را توسعه دادند که به آن‌ها اجازه می‌داد آب را به طور موثرتری از خاک استخراج و از آن برای فتوسنتز استفاده کنند.
آرتمیس ۲ دومین هواپیمایی است که شرکت Leidos برای اهداف جاسوسی می‌سازد. اصلاحاتی که در داخل این هواپیما صورت گرفته‌اند، به‌همراه معماری جدید تجهیزات پردازش سیگنال، استفاده از آنتن‌های ماژولار و ارتباطات هوا به زمین به آرتمیس ۲ اجازه می‌دهند تا هرگونه ارتباط بین نیرو‌های دشمن را از فواصل دور رصد و رمزگشایی کند.
در روزگار قدیم، مهم‌ترین پایگاه محله خانی‌آباد شمالی قلعه ارباب گشتاسب بود. ارباب گشتاسب، اصالت زرتشتی داشت و زرتشتیان بسیاری هم در این قلعه زندگی می‌کردند. معماری قلعه خاص بود و جلوه زیبایی به محل داده بود.
«همزمان با آزاد شدن چهار نفر از زندانیانِ آمریکایی و در عین حال، آزاد شدن چهار زندانی ایرانیِ در بند در آمریکا و البته آزاد شدن مقادیری از منابع مالی بلوکه شده کشورمان در خارج از ایران، تحلیل‌ها و گمانه زنی‌های مختلفی در مورد پیام‌های احتمالی این تحول برای معادله احیای برجام و روند آتی مذاکرات وین مطرح می‌شود. دراین راستا، فرارو در گفتگو با کارشناسان حوزه سیاست خارجی، به بررسی ابعاد مختلف این مساله پرداخته است.»
«انتصاب محمد بن سلمان به کرسی نخست وزیری عربستان که این کرسی به صورت سنتی در اختیار پادشاهان سعودی است، انتصاب برادر وی خالد به سلمان به عنوان وزیر دفاع عربستان، و مشروعیت بخشیِ ضمنی دولت بایدن به پادشاهی بن سلمان در جریان سفر اخیر رئیس جمهور آمریکا به شهر جده عربستان و ملاقات او با ولیعهد سعودی، از جمله مهمترین نشانه‌هایی هستند که حکایت از معنای عمیقِ تحرکات سیاسی اخیر در عربستان و واگذاریِ کلیت قدرت دولت در دستان شخص محمد بن سلمان دارند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ