مارهای Palmetto Corn Snake به جای گاز گرفتن طعمه خود را منقبض می کنند، بنابراین مستعد گاز گرفتن نیستند. آنها همچنین دارای سم کمی هستند، بنابراین حتی اگر موفق شوند یک انسان را نیش بزنند، خیلی خطرناک نیستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دانگ‌ تائو روزگاری خوراک اشراف و خاندان سلطنت در ویتنام بود و از غذاهای لذیذ و گرانقیمت به شمار می‌رفت. هنوز هم این مرغ قیمت بالایی دارد که بخش عمده‌ای از آن به دلیل دشواری پرورش دانگ تائو است.
شناخته شدن یوزرنیم: اگر یک یوزرنیم خاص به‌طور گسترده‌ای در میان کاربران تلگرام شناخته شود، ممکن است ارزش بیشتری داشته باشد و به‌طور معمول گران‌تر فروخته شود.
بزرگ‌ترین تلویزیون OLED سامسونگ با قیمت 5400 دلار، درواقع نسخه 83 اینچی تلویزیون OLED S90C با نرخ تازه‌سازی تصویر متغیر 144 هرتز است.
ام جی در مقایسه با سایر برندهای چینی همواره شرایط طراحی برتری داشته و کیفیت مونتاژ آن نیز در سطح بالاتری قرار داشته است. این بار هم یک خودرو زیبا از ام جی را شاهد هستیم که به راحتی می تواند با بسیاری از محصولات مهم بازار جهانی رقابت کند.
اکنون می‌توان Beats Studio 3 را در برخی خرده‌فروشی‌ها حتی با قیمت کمتر از ۲۰۰ دلار خرید و انتظار می‌رود Beats Studio Pro آینده نیز با برچسب ۳۴۹ دلاری عرضه شود.
اخیرا فروشنده‌ای که صاحب سوپرمارکتی در ملبورن است، موقع باز کردن کارتن‌های تخم‌مرغ، یک تخم‌مرغ کاملا گرد در میان آن‌ها پیدا کرد. بنابر آمار، از هر یک میلیارد تخم‌مرغ، یک تخم‌مرغ کاملا گرد دیده می‌شود.
در هفته گذشت نمایندگان مجلس طرح شکایت مستاجر از مالک را تصویب کردند و از سوی دیگر قیمت مسکن روند کاهشی پیدا کرد.
مانیتورهای گیمینگ اولد، مانیتورهای ارزانی نیستند، با وجود این، مانیتور اولد اولترا واید سامسونگ به مقدار قابل‌توجهی از رقیبش یعنی مانیتور منحنی گیمینگ ۱۶۹۹/۹۹ دلاری ۴۵ اینچ اولد الجی، با نام Ultra Gear، گران‌تر است؛ البته مانیتور ال‌جی پیش از این به بازار عرضه شده بود.
شبه‌جنگنده‌ای مثل اکس-۵۹ ناسا، پاسخی شکیل و ارزان قیمت به مشکلی چالش برانگیز است.
برخی با انتشار تصویر ساعت مچی مصطفی میرسلیم مدعی شده‌اند که این ساعت یک برند لوکس سوئیسی به نام پَتِک فیلیپ (Patek Philippe) است و قیمت آن را بین ۸۰ تا ۱۰۰ هزار دلار (۵ تا ۶ میلیارد تومان) تخمین زده‌اند.
دوربین سونی ZV-۱ II از ماه ژوئن با قیمت ۹۰۰ دلار عرضه خواهد شد. درنهایت به‌عنوان جمع‌بندی می‌توان گفت که این دستگاه با قیمت نسبتاً مقرون‌به‌صرفه خود، لنز عریض‌تری را برای ثبت ولاگ به کاربران ارائه می‌کند.
هزار و ۲۰۰ قالیباف طی دو سال با بیش از ۳۶۰ میلیون گره، هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش بافته‌اند تا این فرش‌ها به حرم قم هدیه شود.
به‌تازگی کمپانی کره‌ای هیوندای از کراس اوور جذاب و اقتصادی به‌نام اکستر ۲۰۲۳ رونمایی کرد. مقصد رونمایی این خودرو هند و قیمت تعیین شده برای آن تنها ۷ هزار دلار است. از دیگر خودروهای ارزان و جمع‌وجور هیوندای که می‌توان روی آنها حساب باز کرد، ونیو و بایون هستند.
سخنگوی شورای رقابت از تصویب قیمت خودروهای مونتاژی خبر داد.
نامزد کریستیانو رونالدو این روز‌ها در عربستان همکار خود را با چند برند گران قیمت آغاز کرده است و اینبار تصاویری را از کیف، ساعت و لوازم لوکس خود در پشت صحنه عکاسی مدلینگش به اشتراک گذاشت.
هونگچی L ۵ احتمالا از پیشرانه V ۸ توربو بهره ببرد. قیمت و مشخصات دقیق این خودرو در آینده اعلام خواهد شد. نسل قبلی L ۵ از برچسب قیمتی ۸۳۰ هزار دلاری (حدود ۴۰ میلیارد تومان) بهره می‌برد و به احتمال بسیار زیاد، نسل جدید هم این چنین قیمتی داشته باشد. پذیرش سفارشات این خودرو از زمان رونمایی در نمایشگاه شانگ‌های شروع شده است.
نمایشگر خارجی موتورولا ریزر لایت احتمالاً فقط برای نمایش زمان، نوتیفیکیشن‌ها و تماس‌های دریافتی استفاده می‌شود. در کنار این صفحه نمایش یک دوربین دوگانه هم قرار می‌گیرد که برای عکاسی کاربرد خواهد داشت. این گوشی در نمایشگر داخلی از دوربین سلفی حفره‌ای بهره خواهد گرفت.
قیمت پیکاپ دوکابین بهمن M9 احتمالا از 22 هزار دلار شروع خواهد شد و در بالاترین تریم خود حتی به بالای 30 هزار دلار هم دست پیدا می‌کند. اگر گروه خودروسازی بهمن موتور، پیکاپ فوتون مارس 9 را تحت نام بهمن M9 وارد ایران کند، احتمال می‌دهیم که قیمت آن در نسخه استاندارد و در بازار آزاد، به بالای 3 میلیارد تومان هم برسد!
اولین تصویر از خودرو برقی شیائومی رونمایی شد. خودرو برقی شیائومی MS ۱۱ قرار است با قیمت ۳۷ تا ۵۰ هزار دلار روانه بازار شود.
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا گفت: سال آینده قیمت قبر در ناحیه یک ۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در ناحیه دو ۲۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان ودر ناحیه ۳ ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود.
در تصویر زیر که بریده‌ای از یک روزنامه مربوط به سال ۱۳۵۲ می‌باشد، آگهی‌های مربوط به فروش زمین را مشاهده می‌کنید.
طراحی سامانه RBS ۷۰ با هدف ساخت یک پدافند ارزان قیمت که کار با آن ساده باشد و در شرایط آب و هوایی قطبی سوئد نیز بدون مشکل کار کند، از سال ۱۹۶۷ آغاز و نخستین نمونه‌های ساخته شده در سال ۱۹۷۳ جهت ارزیابی تحویل نیروی هوایی سوئد شد.
ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی گفت: قیمت خرید تضمینی گندم برای سال زراعی ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ تصویب شد این قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان است.
سارق حرفه‌ای پس از مذاکرات اولیه با رانندگان درخصوص تعیین قیمت باربری سوار بر کامیون و خودرو شده و سپس با چرب‌زبانی و یا با چاقو به آنها آبمیوه خورانده و برای سرقت اموال اقدام به آدم‌ربایی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ