دبیر فدراسیون اسکیت از اعزام تنها نماینده اسکیت برد به مسابقات کسب سهمیه المپیک در شارجه امارات خبر داد و گفت: امیدوارم در اولین حضور شرایط کسب سهمیه برای نماینده ایران فراهم شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی فوتبال نابینایان کشورمان با پیروزی مهم برابر مراکش در آستانه صعود به مرحله بعدی مسابقات جهانی بیرمنگام قرار گرفت.
ایران، هنگ‌کنگ را زیر ۱۶ در سه ست برد
ارومیه - کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن گفت: ایران یکی از بهترین و قدرتمندترین‌هاست و در دوره گذشته قهرمان شده است. امیدوارم در فینال با این تیم روبرو شویم.
با توجه به اختلاف ایجاد در روز نخست، به نظر می رسد ایران فاصله چندانی تا قهرمانی در مسابقات کشتی فرنگی جوانان جهان ندارد.
رئیس جمهور با بیان اینکه ایران به‌رغم تحریم‌های گسترده پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه علمی، فناوری و صنعتی داشته است، گفت: ایران به عنوان کشوری فناور آماده تبادل دستاوردهای خود با کلمبیاست.
رئیس جمهور گفت: سوابق روابط ایران و پرو حاکی از آن است که دو کشور همواره علاقمند به گسترش همکاری‌های فیمابین بوده‌اند.
معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه ایران در ۱۰ سال گذشته در تولید علم از رتبه ۲۶ به رتبه ۱۵ جهان رسیده است، گفت: در زمینه پژوهش‌های فناوری هم از رتبه ۱۲۰ جهان به رتبه ۵۳ صعود کرده ایم.
مذاکراتی که به دنبال اغتشاشات و توهمات ناشی از آن متوقف شده بود، حال در ایام یکسالگی آن و بدنبال شکسته نشدن ظرف اقتدار ایران و مدیریت روزهای پرتنش، طرف های غربی را به میز مذاکره کشانده است.
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: نمی‌توانم در این جلسه به جزئیات مذاکرات وزیر امور خارجه عمان اشاره کنم، اما عمان همواره دوست و شریک ایران در مسائل مختلف بوده است. دولت جمهوری اسلامی ایران همواره بدنبال احقاق حقوق ملت ایران است و در این مسیر از همکاری با هیچ دولتی دریغ نمی‌کنیم.
وزیر امور خارجه با تاکید براینکه امنیت آذربایجان و منطقه را امنیت ایران میدانیم،گفت: علی اف تاکید کرده است که آذربایجان بدنبال بستن مسیرهای مواصلاتی تاریخی ایران در منطقه نبوده و نخواهدبود.
دکتر محمد هاشمی، بیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران می‌گوید: رژیم غذایی اصولی که مبتنی بر مصرف همه گروه های غذایی و عدم حذف وعده های غذایی اصلی در کنار داشتن برنامه تحرکی روزانه است ، کاهش وزن متعادلی بین نیم تا ١ کیلو در هفته را بدنبال خواهد داشت . کاهش وزن سریع و در مدت کوتاه با رژیم های غذایی کم کالری با عوارضی از جمله بروز سوء تغذیه، تحلیل ماهیچه ها و از همه مهم تر، افت سطح متابولیسم بدن همراه است. به این ترتیب نه تنها در ادامه به سختی می توان از رژیم های غذایی نتیجه گرفت بلکه شخص با افزایش وزنی به مراتب بیش از گذشته نیز مواجه خواهد شد. منبع: خبرآنلاین
مشهد ـ سفیر بلاروس گفت: بدنبال افزایش همکاری‌ها و تعاملات اقتصادی تجاری با ایران هستیم.
دادستان کل آمریکا روز جمعه به وقت محلی با تکرار اتهام زنی‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران و در هراس از نفوذ منطقه‌ای ایران ادعا کرد: آمریکا عملیات بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برای قاچاق سلاح جنگی به یک گروه شبه نظامی در یمن را مختل کرده است.
شمخانی: برخی کشور‌های فرامنطقه‌ای با سوء استفاده از رخداد‌های مشکوک بدنبال ایجاد سوءتفاهم در روابط میان ایران و قطر هستند که لازم است دو کشور با هوشیاری کامل با این روند مقابله کنند.
در بخشی از متن قطعنامه سراسری آمده است: امروز به همه کسانی که با تحلیل‌های غلط و بن بست‌های فکری ناشی از لجاجت بدنبال تضعیف نظام یا برهم زدن استحکام درونی و صفوف ملت ایران هستند؛ اعلام می‌کنیم یکپارچگی، اتحاد، انسجام، وحدت ملی و همدلی تمامی اقشار و گروه‌ها و همراهی همه اقوام و ادیان کشور، وظیفه شرعی و انقلابی و مهمترین راهبرد ما برای شکست دشمن می‌باشد.
جمهوری‌خواهان سنا به دنبال ممنوعیت همکاری هسته ای بین روسیه و ایران هستند.
فایننشال تایمز از گام های اتحادیه اروپا برای قرار دادن نام سپاه پاسداران ایران در فهرست تروریستی خبر داده است.
بدنبال حادثه امروز در سفارت جمهوری آذربایجان در تهران، سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو به وزارت امور خارجه کشور میزبان احضار شد.
وزیر امور خارجه آمریکا در نشست خبری مشترک با همتای انگلیسی  خود به طرح ادعاها علیه ایران پرداخت.
«نیکلاس رش» سفیر فرانسه در جمهوری اسلامی ایران بدنبال اقدام موهن یک نشریه فرانسوی در توهین به مرجعیت، مقدسات و ارزشهای دینی و ملی عصر امروز به وزارت امور خارجه احضار شد.
«بسیجی بمانید و روحیه و ایمان بسیجی را در خود حفظ کنید»، «قدر خود را بدانید البته خاصیت بسیجی تفاخر نکردن است، اما قدر این توفیق خدادای را بدانید»، «دشمن و نقاط ضعف و نقشه‌های آن را بشناسید و در مقابل دشمنی که با بزرگ و قوی جلوه دادن خود به دنبال غافلگیر کردن شما است، هوشیار باشید»، و «رشد معنوی خود را مراقبت و اندازه‌گیری کنید».
تایوان تا سال ۲۰۲۵ بیش از ۱۰۰ پهپاد مشابه شاهد-۱۳۶ ایران را شبیه سازی و تولید خواهد کرد.
صدراعظم آلمان در سخنانی ادعا کرد که اتحادیه اروپا در حال بررسی تحریم های بیشتر علیه ایران است.
تیلور ۳۱ ساله با تجربه سه برد برابر یزدانی بدنبال چهارمین طلای خود است و یزدانی نیز با استفاده از تاکتیک و قدرت جوانی می‌رود تا به یکی از پرافتخارترین کشتی‌گیران ایران تبدیل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ