اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رگولاتور ارشد وال استریت قوانین جدیدی برای شرکت های فعال در بورس وضع و آنها را ملزم کرده رویدادهای هک را فاش کنند.
پس از اعتصاب بازیکنان به دلیل مشکلات مالی آنها امروز تمرین خواهند کرد.
تازه‌ترین گزارش تهران‌تایمز واکنش‌های مختلفی در محافل رسانه‌ای آمریکا و غرب در پی داشته و عمده‌ترین پرسش آنها این است که اطلاعات این گزارش از چه طریقی به دست این روزنامه ایرانی رسیده است.
وزارت امور اقتصادی و دارایی، فهرست شرکت‌های دولتی که صورت مالی آنها منتشر شد را اعلام کرد.
عضو کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک گفت که فدراسیون جهانی ژیمناستیک رأی آنها درباره اتفاقات رخ داده در این فدراسیون را می‌پذیرد.
مشاور وزیر در امور مسکن و شهرسازی گفت: بر اساس آمار ۳۰۰۰ ملک در کشور وجود دارد که مالکان آنها هر کدام حدود ۱۰۰ خانه داشتند و بخش اعظم آن مربوط به ۳ بانک است.
باشگاه پرسپوليس هنوز موفق به تسویه مطالبات بازیکنان و اعضای تیم نشده تا آنها نیز بابت این موضوع گلایه داشته باشند.
فردی در ونزوئلا به دلیل عدم بازپس‌گیری بدهی توسط هم محلی‌های خود، یک نارنجک را به داخل مغازه بیلیارد پرتاب می کند که در این حمله ۸ نفر مجروح شدند و حال یک نفر از آنها وخیم است.
آنتونیو رودیگر، مدافع رئال مادرید، تاکید کرد که سیتی مقابل این تیم نتوانست استفاده از برتری خود در مالکیت توپ بهره خاصی ببرد.
سفر رابرت مالی در واقع نشانه‌ای از عزم آمریکا برای اجرایی کردن پروژه استراتژی یکپارچه موشکی است. تمرکز دولت بایدن بر تهدیدهای اصلی و در حال وقوع برای آمریکا به‌خصوص در منطقه حیاتی خلیج‌‌‌فارس است که دلمشغولی و همزمان تردیدهای شرکای عرب آمریکا از تعهدات ایالات‌‌‌متحده را به دنبال داشته است. به‌خصوص که روند همکاری‌‌‌های شورای همکاری خلیج‌‌‌فارس و در راس آنها عربستان سعودی با چین و روسیه در حال افزایش است.
سرمربی اسپانیایی تیم تراکتور می‌گوید آنها باید مالکیت توپ را داشته باشند تا به پیروزی برسند.
مدیران باشگاه مس کرمان موفق شدند طبق وعده‌ای که داده بودند، بخشی از مطالبات بازیکنان را امروز به حساب آنها واریز کنند.
یک مقام مسئول در وزارت اقتصاد گفت: انتشار صورت‌های مالی شرکت‌های دولتی زمینه‌ی اصلاح آنها را فراهم و به نوعی یک مطالبه‌ی عمومی بین نخبگان، دانشگاهیان و مردم ایجاد می‌کند.
اولیور کان، مدیر باشگاه بایرن مونیخ، معتقد است که یوونتوس باید به خاطر نقض قوانین فرپلی مالی جریمه شود.
ولید الرکراکی سرمربی تیم ملی مراکش می گوید که آنها بابت شکست در جام جهانی 2018، به فکر انتقام از اسپانیا نیستند.
"سامورایی آبی" بیش از یک نام مستعار برای ژاپن است؛ آنها می‌خواهند مثل یک سامورایی واقعی بجنگند.
فاطمه شریف می‌گوید اگر سوپر لیگ طی دو دور برگزار شود باعث ضرر مالی بازیکنان می‌شود چون آنها از این طریق امرار معاش می‌کنند.
رئیس قوه قضاییه گفت: ما بر تأمین آزادی‌های مشروع آحاد جامعه تاکید داریم و بر همین اساس ضرورت دارد روش‌های تحقق این آزادی‌ها در سطح جامعه تعیین و تبیین شود و در قبال آنها گفتمان‌سازی صورت گیرد.
گری نویل می‌گوید تصمیم مالکان لیورپول برای فروش این باشگاه منطقی است و خانواده گلیزر، مالکان آمریکایی منچستریونایتد، هم در وضعیتی مشابه آنها به سر می‌برند.
الساندرو آنتونلو، مدیر اجرایی اینتر، مدعی شده است که حامی مالی این باشگاه به وظایفش عمل نکرده و آنها به دنبال حامی مالی جدیدی هستند.
شقاقی با اشاره به اینکه صورت‌های مالی شرکت‌ها و بانک‌های دولتی که در کدال منتشر شده است، دارای ابهام زیادی است، گفت: این صورت‌های مالی به هیچ عنوان شفاف نبوده و مبهم هستند، از سویی حسابرسی شرکت‌های دولتی با استاندارد‌های ملی و بین المللی فاصله بسیار زیادی دارد و اگر قرار بود حسابرسی استانداردی از این بنگاه‌ها انجام شود، زیان آن‌ها به مراتب از آن چیزی که در سامانه کدال منتشر شده، بیشتر خواهد بود، اما به هر حال این موضوع یک گام رو به جلو از سوی وزیر اقتصاد برای شفافیت عملکرد شرکت‌های دولتی است و به نوعی یک شروع خوب است که باید استمرار پیدا کند.
رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: مطابق با قانون شهرداری ها نهادهای عمومی غیر دولتی هستند و دیوان محاسبات نمیتواند در حوزه مسائل مالی آنها وارد شود بر همین اساس تشکیل دیوان شهری را دنبال میکنیم.
سرمربی نفت آبادان امیدوار است با توجه به شارژ مالی بازیکنانش سه امتیاز مسابقه برابر هوادار را بدست بیاورد.
در حالی یکسال از ابلاغ دستورالعمل احداث مسکن به بانک‌ها سپری می‌شود که هنوز وزارت راه و شهرسازی هیچ گزارشی از حجم آورده متقاضیان و پرونده تکمیلی مشارکت در ساخت آنها ارائه نداده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ