سفر رابرت مالی در واقع نشانه‌ای از عزم آمریکا برای اجرایی کردن پروژه استراتژی یکپارچه موشکی است. تمرکز دولت بایدن بر تهدیدهای اصلی و در حال وقوع برای آمریکا به‌خصوص در منطقه حیاتی خلیج‌‌‌فارس است که دلمشغولی و همزمان تردیدهای شرکای عرب آمریکا از تعهدات ایالات‌‌‌متحده را به دنبال داشته است. به‌خصوص که روند همکاری‌‌‌های شورای همکاری خلیج‌‌‌فارس و در راس آنها عربستان سعودی با چین و روسیه در حال افزایش است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور آمریکا مشاور امنیت ملی خود را به جده عربستان فرستاده است تا شرایط را برای عادی سازی روابط میان ریاض و تل آویو هموار کند.
سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران لیست مورد نظر خود را برای برپایی دو اردوی آماده سازی اعلام کرد.
سرپرست مرکز توسعه،‌ هماهنگی و ارزیابی تحقیقات با تاکید بر اینکه ماموریت گرایی یکی از رویکردهای تحقیقات پاسخگو و نیازپایه است به تشریح ضوابط اجرایی ماده ۵۶ قانون مقررات مالی دولت پرداخت.
شورای امنیت سازمان ملل از پایان ماموریت این سازمان در مالی در آینده نزدیک خبر داد.
گل سازی، ماموریت مهمی است که سعید مهری از استقلال با خود به اردوی تیم ملی برده و بعد از اعتماد ریکاردو ساپینتو حالا منتظر اعتماد امیر قلعه نویی است.
با وجود این که لالیگا طرح مالی بارسا را تصویب کرد و دست این تیم برای امضای قرارداد با مسی باز شد، مدیران باشگاه معتقدند جذب مسی کار سختی است.
در حالی که چند روزی از ماموریت دشوار مجلس برای شبکه بانکی نمی‌گذرد، ساعاتی قبل وزیر راه و شهرسازی از موافقت شورای پول و اعتبار برای حمایت مالی ویژه از نخبگان خبر داد. خبری که می‌تواند با روی خوش بانک‌ها مواجه نشود!
در حالی که چند روزی از ماموریت دشوار مجلس برای شبکه بانکی نمی‌گذرد، ساعاتی قبل وزیر راه و شهرسازی از موافقت شورای پول و اعتبار برای حمایت مالی ویژه از نخبگان خبر داد. خبری که می‌تواند با روی خوش بانک‌ها مواجه نشود!
حمید مطهری امروز برای بررسی شرایط زمین تمرین، ورزشگاه محل مسابقات کافا و محل اسکان تیم ملی، راهی قرقیزستان شد.
شایعات مربوط به جدایی آندرانیک تیموریان از کادرفنی تیم ملی فوتبال خیلی زود تکذیب شد.
برنامه حضور مربیان تیم ملی ایران در رقابت های جام جهانی مشخص شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قصد دارد با فرستادن دو نماینده، کیفیت مسابقات کافا و میزبانی قرقیزستان را مورد بررسی قرار بدهد.
محمد محبی، ستاره آماده این فصل استقلال، در ترکیب ثابت تیم ملی ایران مقابل روسیه قرار گرفته است.
یک رسانه ورزشی روس در گزارشی به بررسی شرایط تیم ملی ایران پرداخت.
آخرین تمرین تیم ملی پیش از دیدار برابر روسیه برگزار شد.
از گوشه و کنار شنیده می شود که همکاری فدراسیون هندبال با وویوویچ، سرمربی تیم ملی به پایان رسیده است.
در صحنه‌ای از این فیلم گروهی از سربازان فرانسوی را پس از دستگیری در یک ماموریت مخفی به پایگاه واکاندان در مالی دستبند به دست را به جلسه سازمان ملل می‌آورند و باعث شرمساری سفیر پاریس در سازمان ملل می‌شوند.
وزیر ورزش و جوانان گفت: نمی‌دانم سرمربی تیم ملی ایرانی است یا خارجی.
اگرچه هنوز ماموریت فدراسیون‌ها نوپا در ورزش تشریح نشده اما این فدراسیون‌ها به صورت رسمی آغاز با کار کرده تا با گذر از مرحله اداری و مالی جایگاه خود را در میان دیگر فدراسیون ها تثبیت کنند.
رئیس جمهور گفت: مولدسازی اموال مازاد و راکد دستگاه‌ها می‌تواند با رفع محدودیت‌های تامین مالی، تحرکی جدی در اقتصاد کشور بوجود آورد و دولت با تشکیل این هیئت و نظارت دقیق بر عملکرد آن تلاش خواهد کرد مولدسازی اموال و دارایی‌ها مازاد دستگاه‌ها تسریع شود.
محمد محبی در ابتدای فصل در حالی تصمیم به حضور قرضی در تیم استقلال گرفت که صاحب جایگاه خوبی در تیم سانتاکلارا شده بود.
سایت فیفا در گزارشی به معرفی تیم ملی ایران به عنوان یکی از 32 تیم حاضر در جام جهانی 2022 پرداخت.
الساندرا کمپدلی در ماموریتی ویژه، مسئول انتخاب و پرورش نسل جدید والیبال 2027 زنان ایران شد.
الساندرا کمپدلی در ماموریتی ویژه، مسئول انتخاب و پرورش نسل جدید والیبال 2027 زنان ایران شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ