خسروی شهردار منطقه ۱۸ شهر تهران گفت: ورودی شهر تهران از سمت بزرگراه آزادگان در شان این شهر نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یحیی گل محمدی در بازی حساس برابر تراکتور علاوه بر محمد عمری درهای ترکیب را به سوی یک بازیکن جوان دیگر از محصولات آکادمی گشود.
هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال با رقم خوردن نتایج قابل توجه و درخشش چندین بازیکن به پایان رسید.
ساکت الهامی، سرمربی هوادار در غم از دست دادن عموی خود عزادار است.
آلوارو خیمنز برای اولین بار در مقابل خبرنگاران تمرین خود را پشت سر گذاشت.
پیام نیازمند در تمرین روز سه‌شنبه سپاهان مثل همیشه با استقبال بسیار خوبی از سوی هواداران مواجه شد.
حتی رفتن رنگ و رو از ویدئوهای کم تعداد قدیمی باعث نمی‌شود، که تکنیک عجیب و غریب ناصر محمدخانی از ذهن هواداران پرسپولیس پاک بشود.
سرمربی مس رفسنجان بعد از برد تیمش مقابل استقلال خوزستان از نمایش شاگردانش راضی نبود.
کاپیتان استقلال با انگیزه زیاد کار خود را شروع کرده؛ او امیدوار است در لیگ بیست و سوم دوران اوج خود را تکرار کند.
هواداری‌ها تمرینات سخت پیش فصل را زیر نظر محمود فکری و دستیارانش سپری می‌کنند.
هافبک تیم پیکان تصمیم به ادامه همکاری با این باشگاه گرفته است.
مسئولین محترم دولت سیزدهم که در فرافکنی ید طولانی دارند به خوبی می دانند عمده منابع ورودی به این بانک مربوط به صادرات در دوره خودشان است و همواره نیز از حجم عظیم صادرات گاز به عراق به عنوان یک دستاورد یاد می کردند، چرا طی دوسال گذشته به همان روش قبلی ادامه دادند؟ چرا صادرات خود را متوقف نکردند و چرا روش دیگری برای دریافت پول گاز و برق انتخاب نکردند؟ اصلاً آیا چاره دیگری داشتند یا دارند؟
رونی، پسر فیل فودن چند ساعت پس از ورود به فضای مجازی به یک چهره محبوب تبدیل شد.
این چهره اصلاح‌طلب در پاسخ به اینکه حزب کارگزاران سازندگی همراه با جبهه اصلاحات ایران وارد انتخابات می‌شود و یا به تنهایی در این مورد تصمیم‌گیری می‌کند، گفت: همه گروه‌ها و احزاب اصلاح‌طلب در قالب جبهه اصلاحات ایران برای ورود به انتخابات مجلس دوازدهم تصمیم می‌گیرند. در حال حاضر با توجه به اینکه دوره جدید جبهه به تازگی فعالیت خود را شروع کرده ابتدا ارکان و اعضا باید انتخاب شوند و سپس در مورد انتخابات تصمیم‌گیری شود. فعلا در جبهه اصلاحات خبری در مورد انتخابات مجلس دوازدهم نیست.
فاضل میبدی گفت: تنها راه چاره مملکت این است که نظرات و فکر‌های مختلف بیایند و در تصمیم گیری سهم داشته باشند. متاسفانه الآن شرکت سهامی خاص ثروت درست کرده اند و می‌خواهند کسی در آن ورود نکند. در شرکت سهامی خاص ثروت فساد در می‌آید و الآن هم درآمده است.
ورود فردی ناشناخته به دفتر باشگاه منچستریونایتد، چند روز مانده به ضرب‌الاجل خانواده گلیزر برای دریافت پیشنهادهای خرید این باشگاه خبرساز شده است.
استفاده از این سیستم فناورانه و جذاب در جنسیس جی وی60، کاربر خودرو را از حمل دائمی کلید فیزیکی بی نیاز می کند و سطح جدیدی از ورود هوشمند به خودرو را عرضه می کند.
استفاده از این سیستم فناورانه و جذاب در جنسیس جی وی60، کاربر خودرو را از حمل دائمی کلید فیزیکی بی نیاز می کند و سطح جدیدی از ورود هوشمند به خودرو را عرضه می کند.
سخنگوی قوه قضائیه در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت، طلبه جوان آرمان علی وردی، گفت: به برکت خون شهدا چهره واقعی آشوبگران برای مردم آشکار شد.
تیم ملی فوتبال ایران در فاصله کمتر از یک ماه تا برگزاری اولین بازی خود در جام‌جهانی شرایط سختی را تجربه می‌کند اما امیدوار است در سه دیدار مرحله مقدماتی نتایج قابل قبولی کسب کند.
نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۰ مهرماه) مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعار‌هایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سر دادند.
نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه 10 مهرماه) مجلس شورای اسلامی پیش از ورود به دستور کار و بعد از نشست غیرعلنی با حضور وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی پیرامون حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور با شعارهایی همچون «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم، آماده»، «مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر» و «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از امینت آفرینان کشور حمایت و علیه استکبار جهانی و فتنه گران شعار سردادند
ستاره سابق فوتبال ایران با سوابق مدیریتی خوب حالا در تلاش است تا به حوزه جدیدی در فوتبال ورود کند.
در حالی که رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور با حضور مس کرمان در اواخر همین هفته رسما آغاز می شود، این تیم هنوز فرصت و جای خالی برای تکمیل چهره خود را دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ