نایب رئیس سوم فدراسیون فوتبال دیگر اجازه حضور در ساختمان این فدراسیون را ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست سالانه مدیران عامل باشگاه‌های فوتبال ایران و دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای با حضور نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته مسابقات برگزار شد.
در جلسه امروز مقامات فدراسیون فوتبال با مدیران رسانه باشگاه‌ها یک بند جالب در آیین‌نامه رسانه‌ای مسابقات افشا شد.
رئیس فدراسیون فوتبال و مدیران تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در یک نشست حضور پیدا کردند.
برنامه حضور مدیران وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال در بازی‌های هفته پایانی لیگ برتر فوتبال فصل 1402-1401 مشخص شد.
ماجرا وارد فاز تازه‌تری هم شد؛ چون به غیر از حضور ورزشکارانی که گفته شد حجاب را به‌صورت کامل رعایت نکرده‌اند، اتفاق دیگری هم رخ داده است. این یکی مربوط به حضور تعدادی دونده زن در بخش مردان است که از قرار چندکیلومتر بعد از شروع به آن‌ها می‌پیوندند. آن‌طور که مسئولان فدراسیون در‌این‌باره خبررسانی کرده‌اند، چندین نفر از ورزشکاران زن پس از قریب به چهار کیلومتر از مسیر مردان به جمع آن‌ها اضافه می‌شوند و به همراه آن‌ها شروع به دویدن می‌کنند. موضوعی که باعث ایجاد جنجال شده، نه دوندگی آن‌ها بلکه وضعیت پوشش آنهاست که حساسیت مسئولان مربوطه را برانگیخته است.
فردا جلسه‌ای مهم با حضور مدیران فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم‌ ملی برگزار خواهد شد.
مراسم تودیع و معارفه رئیس هیات فوتبال استان تهران با حضور مدیران ارشد فدراسیون فوتبال برگزار شد.
سفیر کنیا در ایران در فدراسیون فوتبال حضور یافت و با بعضی از مدیران این فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.
کمیته اخلاق از مدیران عامل و روابط عمومی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای پاره‌ای از توضیحات دعوت کرد.
وزیر ورزش و جوانان، روسای فدراسیون های ورزشی به همراه مدیران و معاونان بخش های مختلف ورزش با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
سرپرست معاونت نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی کل کشور از نظارت و بررسی عملکرد کارگروه اضطرار آلودگی هوا تهران خبر داد.
امروز نشست مهمی در وزارت ورزش با حضور رئیس فدراسیون و مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برگزار شد.
در اختتامیه دوره دانش‌افزایی داوران در نیم‌فصل، حضور معاون سابق باشگاه استقلال خبرساز شده است.
آئین تکریم مقام زن همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا(س) با حضور مدیرعامل،قائم مقام مدیرعامل،معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی و مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل در بیمه سینا برگزار شد.
مجموعه پیکان در فاصله کوتاه تا دیدار با پرسپولیس هم قسم شدند.
سخنگوی فدراسیون فوتبال به سوالی درباره حضور پرتعداد کارمندان این فدراسیون در قطر پاسخ داد.
فدراسیون فوتبال در پی بیانیه اخیر مدیران لیگ برتر فوتبال، اطلاعیه‌ای را به شرح زیر صادر کرد:
در زمان حضور شاگردان کارلوس کی‌روش در وین، دستیاران خارجی اسکوچیچ نیز در پایتخت اتریش حضور یافتند و طلب‌شان را تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را از مدیران فدراسیون دریافت کردند.
اردوی تیم ملی فوتبال ایران علاوه بر اعضای تیم با حضور تنی چند از مدیران فدراسیون در حال برگزاری است.
پیام فدراسیون فوتبال به پریا شهریاری آمده است: از پیوستن شما به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به عنوان یک ایرانی، احساس غرور کنیم، اگرچه از حضور سرمایه ارزشمندی چون شما محروم خواهیم ماند.
مراسم رونمایی از کاپ قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در تهران ساعت ۱۵ امروز (پنجشنبه) با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال، مربیان، بازیکنان و پیشکسوتان فوتبال کشورمان و مدیران باشگاه‌های لیگ برتر در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.
رسول خطیبی در قامت مدیرعامل در انتخابات فدراسیون حضور یافت تا تجربه ای جدید برایش ثبت شود.
جلسه حرفه‌ای سازی باشگاه پرسپولیس امروز با حضور دبیر کل فدراسیون فوتبال، مدیر عامل و مدیران پرسپولیس در محل باشگاه برگزار شد.
مهران فاطمی استاندار یزد به همراه حجت الاسلام زارع مدیر کل بنیاد شهید، ابوترابی عضو شورای شهر، سردار فرهنگ دوست، حسینی مطلق مدیر کل امور زنان، شاه حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار، دکتر حدادزاده دادستان یزد، حجت الاسلام صانعی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، حجت الاسلام زحمتکش معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر و پارساییان دستیار ویژه استاندار با حضور در منزل زینب جعفری فرزند شهید و بانوی محجبه ماجرای قطار ۹ مرداد تهران یزد از وی تجلیل کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ