آئین تکریم مقام زن همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا(س) با حضور مدیرعامل،قائم مقام مدیرعامل،معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی و مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل در بیمه سینا برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاغذ روغنی یا کاغذ پوستی، یک جزء اساسی در دنیای خلاقیت و آشپزی است. این نوع کاغذ به عنوان یک ابزار چند منظوره در آشپزی و همچنین در حوزه‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاغذ روغنی، به‌خصوص در آشپزی، یک راه حل موثر برای مسائل مختلف است.
تیم‌های ایران می‌توانند با کمی خلاقیت و وقت گذاشتن روی طراحی و رونمایی از لباس‌هایشان تحول بزرگی ایجاد کنند.
رنگ بنفش به عنوان نماد تمایز و خلاقیت شناخته می‌شود. افرادی که این رنگ را دوست دارند، به دنبال الهام‌بخشی هستند و معمولاً شخصیت خلاق و متمایزی دارند.
چاشنی خلاقیت در انتخاب نوع خاصی از گیاه برای یک گلدان خاص نتیجه جالبی به همراه دارد.
با استفاده از قوطی‌های فلزی نوشابه بمب‌های کوچکی ساخته‌اند و برای ساخت پایدارکننده دم و اتصال آن‌ها با نارنجک درون قوطی از فناوری چاپ سه‌بعدی بهره برده‌اند. این بمب‌های کوچک با استفاده از یک میکرو پهپاد ساده تبدیل به پهپادهای انتحاری مینیاتوری هم می‌شوند.
این تیغ یکبار مصرف با توجه به اصول طراحی اوریگامی شکل گرفته که حاصل کار استحکام و قدرت مانور بسیار عالی دارد و مهم تر آنکه استفاده از پلاستیک برای تولید تیغ یکبار مصرف را تا ۹۸ درصد کاهش می دهد.
تنبیه و تهدید کردن منظم کودکان نه تنها موثر نیست بلکه به مغز آنان آسیب وارد می‌سازد. "دیوید بوئنو ئی تورنس" زیست شناس متخصص در زمینه ژنتیک و علوم اعصاب می‌گوید:"مطالعات علوم اعصاب نشان می‌دهد زمانی که کودکانی که اغلب مورد آزار و اذیت کلامی قرار گرفته اند به سن نوجوانی می‌رسند خلاقیت و کنجکاوی کمتری دارند، کم‌تر قادر به کسب دانش جدید هستند و بیش‌تر مستعد تجربه غم و اندوه و افسردگی می‌باشند".
بمپور-کمتر زن و دختری را در بلوچستان می‌توان یافت که با الفبای «سوزن دوزی»آشنایی نداشته باشد و تمام چیزی که برای نمایش هنر دست و خلاقیت ذهنشان بدان نیاز دارد نخ، پارچه، سوزن و قلاب است.
دانشجویان رشته مهندسی مکانیک در جشنواره‌ای دست به طراحی و تولید خودروهایی با ظاهر متفاوت کردند.
بازی یکی از نیاز‌های اصلی و محوری کودکان است که به رشد اجتماعی در کودکان سرعت می‌بخشد و موجب شکوفایی استعداد‌های نهفته و بروز خلاقیت می‌شود.
رئیس فراکسیون جمعیت و حمایت از خانواده با اشاره به مصوبه قانونی واسطه گری ازدواج گفت: پیشنهاد افتتاح خانه‌های خلاقیت و نوآوری در زمینه جمعیت را داریم.
بریدن گوشه‌ها، کوچک کردن بخش‌ها، اختراع جایگزین‌ها؛ خانواده‌های مصری در میانه افزایش بی سابقه قیمت‌ها در زمستان سال جاری با مشاهده محدودیت‌ها خلاقیت شان را برای برآورده ساختن نیاز‌های تغذیه‌ای اعضای خانواده شان به کار می‌گیرند.
جی جی اوکوچا، اسطوره تیم ملی نیجریه، شانس زیادی برای قهرمان آفریقا در دیدار مقابل انگلستان قائل است.
جاسک - رئیس جمهور گفت: نیروی دریایی ارتش جلوه‌هایی از اقتدار، نوآوری و خلاقیت را به همراه دارد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با تاکید بر استقبال از خلاقیت و نوآوری در تمامی موضوعات حوزه خدمات شهری گفت: تهران در بسیاری از موضوعات الگوی سایر کلانشهرهاست.
یکی از هواداران آژاکسیو با اقدامی جالب و باورنکردنی برای گرفت امضا از کیلیان امباپه، ستاره پی اس جی، تلاش کرد.
رئیس جمهور گفت: دانشگاه پیشرو باید نماد خلاقیت، نوآوری و علم افزایی باشد و در جهت رفع نیازهای کشور پیشتاز باشد و حل مسئله کند.
رئیس جمهور گفت: دانشگاه پیشرو باید نماد خلاقیت، نوآوری و علم افزایی باشد و در جهت رفع نیازهای کشور پیشتاز باشد و حل مسئله کند.
فرمانده کل ارتش گفت: هنر جنگ، ترکیبی از علم، خلاقیت و حماسه است. منظور از علم همان دانش، فناوری و اطلاعات و منظور از خلاقیت، ابتکار، نوآوری، هوشمندی و میان بر است.
وزیر ارتباطات در همایش توسعه گردشگری ایران کهن با خلاقیت و نگاه دانش بنیان با بیان اینکه پیگیر اجرای طرح فیبر نوری منازل و کسب و کارها هستیم گفت:فناوری اطلاعات سفر را تسهیل می‌کند.
از پدیده‌های جدید آموزشی در سال‌های اخیر «نومدرسه»‌هایی هستند که ادعا می‌کنند عمیق‌تر و مفهومی‌تر سعی در آموزش مفاهیم درسی به دانش آموزان دارند «نومدرسه»‌هایی که آن‌ها را با عنوان‌هایی مانند «مدرسه طبیعت» یا «مدرسه خلاقیت» می‌شنویم که گفته می‌شود کلاس‌های درس‌شان هیچ ارتباطی با کلاس‌های سنتی ندارد و ممکن است این سوال را در ذهن والدین ایجاد کند که درون این مدارس چه می‌گذرند؟
تسهیل‌گری و آشنا کردن نیازهای صنایع بزرگ و شرکت‌های دانش بنیان می‌تواند این دو قسمت را به هم نزدیک کند و دولت با خرید تضمینی نوآوری می‌تواند به خلاقیت شرکت‌های دانش بنیان کمک کند.
بعضی از ما اصطلاحا آدم صبح هستیم و بعضی آدم عصر. حتی به صورت دقیق‌تر هر کداممان در طول ۲۴ ساعت ۲- ۳ ساعت خوب داریم که در آن خلاقیت و سرعت پردازش مغزی‌مان در شرایط بهینه است. خیلی مهم است که این ساعت اوج را پیدا کنید و طوری برنامه‌ریزی کنید که این ساعات را تلف نکنید.
سطح کیفی محصولات در صنعت برق و الکترونیک با بهره‌گیری از خلاقیت و فناوری‌های پیشرفته و به‌روز ارتقا یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ