در اختتامیه دوره دانش‌افزایی داوران در نیم‌فصل، حضور معاون سابق باشگاه استقلال خبرساز شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: خدمتگزاران سرایدار بعد از گذراندن دوره‌های کارآموزی ویژه فوق العاده خدمتگزاری و فوق العاده سرایداری دریافت می‌کنند.
حسین شهریاری بعد از حدود 6 ماه کار به عنوان سرپرست صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان، حکم مدیرعاملی خود را دریافت کرد.
بلافاصله بعد از قهرمانی ریورپلاته در لیگ آرژانتین یکی از بازیکنان این تیم الیاس گومز خبر یک تراژدی بزرگ را دریافت کرد و متوجه شد خواهر و مادرش از دنیا رفته‌اند.
سید احسان خاندوزی گفت: همه مراجعات و دریافت مجوزها را به صورت الکترونیک تبدیل کرده‌ایم.
محمد بنا کمتر از 24 ساعت بعد از دریافت حکم مشاور رییس فدراسیون، در خانه کشتی رویت شد.
حجت کریمی سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال بعد از جلسات فشرده در نهایت موفق به تامین اعتبار پرونده‌های مالی سنگین استقلال شد.
در فاصله کوتاه باقیمانده تا بارگذاری نهایی مدارک موردنیاز AFC برای دریافت مجوز حرفه‌ای، باشگاه پرسپولیس با مشکل بزرگی مواجه شده است.
الوی روم، دروازه‌بان تیم ملی کوراسائو بعد از بازی شب گذشته مقابل آرژانتین با گرفتن پیراهن لیونل مسی به آرزوی خود رسید.
الکس پوتیاس بعد از دریافت جایزه بهترین بازیکن زن سال برای دومین سال متوالی در حالی روی سن آمد که متن خاصی آماده نکرده بود.
منچستریونایتد برای اولین بار طی 11 سال گذشته قیمت بلیت های فصلی خود را افزایش می دهد.
پرسپولیس یک هفته برای پرداخت مطالبات علی علیپور فرصت دارد و بعد از آن با ارجاع حکم به کنفدراسیون فوتبال آسیا، این پرونده به مانع دریافت مجوز حرفه‌ای قرمزها تبدیل می‌شود.
پرسپولیس یک هفته برای پرداخت مطالبات علی علیپور فرصت دارد و بعد از آن با ارجاع حکم به کنفدراسیون فوتبال آسیا، این پرونده به مانع دریافت مجوز حرفه‌ای قرمزها تبدیل می‌شود.
علیرضا حقیقی دروازه بان تیم فوتبال نساجی مازندران پس از باز شدن دروازه اش از روی نقطه پنالتی با بازیکن فجر سپاسی درگیر شد.
مهاجم نروژی سیتی خوش شانس بود که به خاطر تکل خشن خود کارت قرمز دریافت نکرد.
مهاجم هلندی پرسپولیس بعد از دریافت مطالبات طی سه مقطع، از این تیم جدا شد تا پرونده عجیبی را احتمالا در آینده شاهد باشیم.
روزنامه اعتماد نوشته است: دیروز خبری به دست اعتماد رسید مبنی بر اینکه حکم اعدام حمید قره‌حسنلو، لغو شده است. طبق این خبر، گفته می‌شد که یکی از شخصیت‌های سیاسی برجسته و قدیمی کشور در نامه‌ای از مقامات عالی نظام درخواست کرده حکم این فرد لغو شود. ما با نویسنده نامه تماس گرفتیم و ایشان نوشتن نامه و دریافت پاسخ مثبت در این زمینه را تائید کرد. طبیعی است که روزنامه اعتماد انتشار جزئیات را به بعد از انتشار اصل خبر از مجاری رسمی موکول می‌کند و امیدوار است خبر‌های خوب در این زمینه مستدام باشد.
تیم ملی آرژانتین برای سومین بار در این جام، بعد از دریافت گل، بخش قابل توجهی از نظم تاکتیکی خود را از دست داد که می‌رفت دردسرساز شود.
سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد روسیه بعد از دریافت رسمی حکمش از تلاش‌های جامبولات تدیف برای موفقیت روس‌ها در این سال‌ها تشکر کرد.
ایران با دریافت شش گل مقابل انگلیس، شروعی فاجعه‌بار را در جام جهانی رقم زد.
ایران برای اولین بار پس از نیمه نهایی جام ملتها سه گل دریافت کرد.
کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید پس از کسب توپ طلا، دو جایزه دیگر نیز دریافت می کند.
کمیل قاسمی پس از ۱۰ سال مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ لندن را دریافت کرد.
نادر محمدی با دریافت کارت قرمز در دیدار مقابل پرسپولیس، تبدیل به اولین اخراجی لیگ بیست و دوم شد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۶۱۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۳۱ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ