وزیر ورزش و جوانان امیدوار است تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی بالا برود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فردا جلسه‌ای میان حمید سجادی و مهدی تاج درباره موضوعات مختلف از جمله تیم ملی برگزار می‌شود.
وزیر ورزش و جوانان توضیحات کوتاهی را درباره وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ارائه کرد.
وزیر ورزش و جوانان با حضور در فدراسیون تیراندازی در جریان آخرین وضعیت تیم‌های ملی این رشته قرار گرفت.
حمید سجادی وزیر ورزش گفت: برای انتخاب گزینه‌های داخلی، باشگاه‌هایشان باید رضایت بدهند؛ همچنین علاوه بر گزینه‌های داخلی، گزینه‌های خارجی هم برای سرمربیگری تیم ملی مطرح است.
هیچ وزیر ورزشی در تاریخ ایران وجود ندارد که نسبت به اتفاقات تیم ملی بی‌تفاوت باشد.
وزیر ورزش و جوانان گفت: نمی‌دانم سرمربی تیم ملی ایرانی است یا خارجی.
حمید سجادی امروز در مجلس درباره فسخ یکطرفه قرارداد لوکادیا تا خوردن ۶گل از انگلیس در جام‌جهانی و ادبیات طلبکارانه تاج در تلویزیون، با سوال نماینده‌ها مواجه شد و برای دفاع از خود مدعی شد جلوی پناهندگی بازیکنان تیم ملی را گرفته!!
سجادی مدعی خطر ترک زمین و پناهندگی تیم ملی در جام‌جهانی شد! / وزیر ورزش در مجلس دوکارته شد/ تیم‌ملی، لوکادیا، مخارج استقلال و رفیق‌بازی، سجادی را به استیضاح کشید / ۱۸۶میلیارد پول مردم در جیب تاج!
وزیر ورزش و جوانان در پایان انتخابات کمیته ملی پارالمپیک گفت: برای تیم جدید آرزوی موفقیت دارم و قول می‌دهم در حد توان و بضاعت حمایت لازم را داشته باشم.
حمایت سجادی از ماندن کی‌روش در راس تیم ملی
وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد تیم ملی فوتبال ایران در دیدار برابر آمریکا هم خوش بدرخشد و با پیروزی در این بازی راهی مرحله بعدی جام جهانی شود.
سید حمید سجادی ساعاتی پس از حضور در قطر در اردوی تیم ملی فوتبال حاضر شد.
وزیر ورزش و جوانان با ابراز رضایت از شرایط تیم ملی فوتبال در آستانه برگزاری اولین دیدار در جام جهانی قطر گفت: بیشتر از دوره های گذشته به صعود تیم ملی امیدوار هستیم.
حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در تالار بسکتبال آزادی تماشاگر دیدار تیم ملی بسکتبال است.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به شرایط تیم ملی در آستانه حضور در جام جهانی گفت: این تیم شرایط خاصی دارد و امیدوارم بازیکنان در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشند.
وزیر ورزش و جوانان می‌گوید تیم ملی به دور از هرگونه حاشیه، برنامه آماده‌سازی خود را به بهترین شکل دنبال می‌‌کند.
حمید سجادی درباره پیش بینی خود از حضور تیم ملی ایران در جام جهانی قطر گفت: به گفته کارشناسان یکی از بهترین تیم‌های ملی فوتبال ادوارگذشته را در این دوره سراغ داریم.
تیم ملی اسکواش برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا امروز جمعه ۶ آبان با حمایت وزارت ورزش و جوانان راهی کره جنوبی شد.
وزیر ورزش نسبت به شایعه حذف تیم ملی از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر واکنش نشان داد.
واکنش عجیب سجادی به پاداش سانتافه برای بازیکنان تیم ملی
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ شکایت از مادر به اتهام ربودن فرزندانش/ طلاق بخاطر رفتار‌های ناشایست و پرخاشگری‌های همسر/ ماجرای قتل دو برادر به خاطر زمین/ محکوم به قصاص به زندگی برگشت/ قتل به خاطر مزاحمت برای همسر/ دستگیری عاملان توزیع مشروبات الکلی در بم/ پایان ۱۹ سال بلاتکلیفی قاتل مادر و خواهر
سه مدیر ورزش کشور شامل حمید سجادی وزیر، صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک و میرشاد ماجدی سرپرست موقت فدراسیون فوتبال، امروز در ملاقاتی حضوری پیراهن تیم ملی را به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه اهدا کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ