دروازه‌بان تیم ملی ایران ابراز امیدواری کرد بتوانند از مرحله گروهی جام جهانی بالا بروند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سال ١٣٢٤ که تهران در حال گسترش به سمت شمال شهر بود. برای ایجاد فضای تنفسی و ریه‌گذاری در شهر ٣٠ هکتار از اراضی تهران حد فاصل تپه‌های عباس‌آباد تا میدان ونک برای این کار در نظر گرفته شد و طراحی و ساخت آن هم به مهندس ساعی، پدر جنگلبانی ایران، سپرده شد.
داویده فراتسی تاکید کرد که از یک سال و نیم پیش به حضور در اینترمیلان علاقه پیدا کرده بود.
یک تابستان دیگر و یک جنجال جدید از کیلیان امباپه. در چهار سال گذشته ستاره فرانسوی به عامل اصلی ناآرامی و استرس PSG و هوادارانش تبدیل شده و این داستان ادامه دارد.
ماراکانا، یکی از نمادین‌ترین استادیوم‌های جهان، دارای یک نقص کوچک است. به نظر می‌رسد ارتفاع یکی از پله‌های یک جایگاه نسبت به بقیه پله‌ها بلندتر است و باعث می‌شود تماشاگران زیادی تعادل خود را از دست بدهند. این ویدئو قبل از مسابقه بین فلامینگو و فلومیننزه ضبط شده است. ورزشگاه ماراکانا در ریو دو ژانیرو، برزیل واقع است. این ورزشگاه در سال ۱۹۵۰ تأسیس شد. پله هزارمین گل خود را در ۱۹ نوامبر ۱۹۶۹ در این استادیوم به ثمر رساند. همچنین بزرگترین گلزن تاریخ این استادیوم زیکو با زدن ۳۳۳ گل در ۴۳۵ بازی می‌باشد.
قانون جهش تولید مسکن با تکیه بر معضلات مسکن برای مردم، از دو محل اعطای زمین و تسهیلات ساخت مسکن به دنبال شکستن انحصار و قیمت زمین و همچنین تامین مالی ساخت مسکن بوده است و همه عوامل و بخش‌های مختلف جهت تحقق وعده ساخت یک میلیون مسکن در این قانون دیده شده است.
وزیر صمت گفت: در سال ۱۴۰۲ هدف تولید خودرو حداقل یک میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه است. بنابراین تقریباً برای تمام کسانی که ثبت‌نام کرده‌اند خودرو تحویل داده خواهد شد.
سیدحسن خمینی یادآور شد: به واقع از یک سال سخت تلخ عبور می‌کنیم و ان شاء الله به سالی شیرین، امید آفرین و خوب وارد می‌شویم. این لحظات مثل همه لحظات دیگر عزیز هستند؛ چون دل‌های بسیاری متوجه خدا است. بسیاری از لحظات هست که ما آن‌ها را عزیز می‌کنیم؛ چون دل‌های زیادی در این لحظات به خدا معطوف می‌شود. این لحظات جامعه ما آرامش پیدا می‌کند و گویی تمام کشور متوجه به خدا می‌شوند.
مسئله اصلی و محوری کشور در سال جاری نیز، اقتصاد است. البته این به معنای نبود مشکل در بخش‌های دیگر نیست. در کشور مشکلات گوناگونی در زمینه‌های فرهنگی و سیاسی وجود دارد اما اگر دولت و مجلس و فعالان اقتصادی و گروه‌های مردمی جوان و پرانگیزه تمام تلاش خود را برحل مشکلات مردم قرار دهند، بسیاری از مسایل دیگر نیز حل خواهند شد.
25 سال پیش جیوانی تراپاتونی، مربی وقت بایرن، در یک نشست تاریخی به همه بازیکنانش تاخت و آن سحنرانی مثل یک سونامی فوتبال آلمان را در نوردید.
رهبرانقلاب در مراسم روز درختکاری فرمودند: مسئولین باید موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را با جدیت دنبال کنند و عوامل این جنایت به اشد مجازات برسند.
بر اساس گزارش اکیپ، دیدیه دشان در آستانه تمدید قرارداد سرمربیگری خود در تیم ملی فرانسه تا سال 2026 است.
مدافع تیم ملی ایران معتقد است کارلوس کی‌روش باید به کارش در این تیم ادامه بدهد.
در شانزده سال گذشته همه گلهایی که اکوادور در جام‌های جهانی به ثمر رسانده تنها یک گلزن داشته است: انر والنسیا.
ماهشهر - سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مدرسه‌سازی را مهمترین رکن در یک منطقه برشمرد و گفت: همه مدارس سنگی در کشور تا پایان سال ۱۴۰۲ جمع‌آوری می‌شوند.
ماهشهر - سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مدرسه‌سازی را مهمترین رکن در یک منطقه برشمرد و گفت: همه مدارس سنگی در ایران تا پایان سال ۱۴۰۲ جمع‌آوری می‌شوند.
عضو تیم ملی کشتی آزاد در جام‌ جهانی گفت که یک کشتی‌گیر نمی‌تواند در یک سال در 4 تورنمنت مهم شرکت کند و در همه آنها اول شود.
قم این راه را باز کرد، قم حرکت را آغاز کرد، قم به ندای امام بزرگوار پاسخ گفت. چه کسی میفهمید که امام در سال ۴۱ و ۴۲ چه چیزی دارد میگوید؟ مردم قم بودند که آمدند داخل میدان. حتّی آن وقتی که احساس میکردند [نهضت] یک مقداری نُکس(۲) پیدا کرده، در سال ۴۱ که شروع نهضت بود، مردم قم بلند شدند آمدند سر درس امام
سانتیاگو کانیزارس معتقد است استریمر شدن لوئیس انریکه تا همین چهار سال پیش اتفاقی خنده‌دار برای یک مربی تیم ملی بود.
شهردار تهران اعلام کرد: ۵۱ درصد مردم تهران اجاره‌نشین هستند و خرید مسکن در تهران ۶۷ سال برای یک فرد عادی زمان می‌برد، یعنی چند نسل باید بگذرد تا یک خانواده بتواند خانه‌دار شود. در تهران هر اتفاقی که می‌افتد، نقطه آغاز آن اتفاق در سراسر کشور است. گرانی مسکن و گرانی اجاره‌نشینی از تهران شروع شده است، اما الان همه مردم کشور از آن رنج می‌برند.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: در بیست و پنج سال گذشته هرچه جمهوری اسلامی را تنگ‌تر کردند جامعه اعتراضی‌تر شد و هرچه این تصلب ادامه یابد، وضع بدتر می‌شود.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در ۳۵ سال آینده ۳۰ درصد یا یک سوم جمعیت ما سالمند خواهند بود آیا برای جابه جا کردن و انتقال سالمندان در حدود ۳۵ سال آینده ما اقشار جوان و نیروی کار داریم؟
هافبک نساجی مازندران معتقد است از دست رفتن امتیازات با اشتباه داوران در انتهای فصل تاثیر خود را روی جایگاه تیمش می‌گذارد.
نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: وزارت صمت با توجه به افزایش تولیدات، یکی از موفق‌ترین وزارتخانه‌های دولت است، کنترل بازار مصرف صرفاً در دست این وزارتخانه نیست و همه دولت باید کمک کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ