نه فقط ضرغامی بلکه رئیس قوه‌ی مجریه و مشاورانش نیز طی این برهه‌ی حساس با نرمالیزاسیون مماشات صورت گرفته در قبال شورشیان و ایضا مطالبه‌ی بی‌جای اصلاحات، خواهان این هستند که کشور را در این دامی که پهن شده انداخته و شورش‌های جدیدی را به کشور تحمیل کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جریان‌های سیاسی اصلاح‌طلب باید نشان دهند همچنان احکام اسلام را بر همه چیز ارجح می‌دانند و از عقاید مرتد محمد خاتمی اعلام برائت می‌کنند.
رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی در واکنش به حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان نوشت: خون پاک شهیدان مدافع امنیت بدون تقاص نخواهد ماند.
محمد جماعت مدیر رسانه تیم ملی امید توییتی را به اشتراک گذاشته است
کمیته داوران حرفه‌ای فوتبال انگلیس و رسانه های ایتالیایی حمله هواداران رم به آنتونی تیلور و خانواده اش را محکوم کردند.
طبق گزارش رسانه های غربی، اعلام موضع کی یف درباره «حمله بهاری» و اینکه این حمله ، قوانین بازی را تغییر خواهد داد و موجب بازپس گیری شبه جزیره کریمه خواهد شد، یک خیال بافی بیش نیست.
رسانه های تل آویو اعلام کردندکه حداقل ۶۰ سایت و مکان مختلف در طول دو روز گذشته مورد حمله سایبری قرار گفته‌اند.
به نظر می‌‍رسد آنچه باعث شده تا رئیس دولت سابق این سخنان را بر زبان براند نداشتن ایده جدید در حوزه حکمرانی و گفتمان کارآمد برای جلب توجه مردم به خود است، تا جایی که حتی اصلاح طلبان نیز بار‌ها بر اشتباه خود در حمایت از وی اذعان داشته اند.
یک رسانه عبری از حمله سایبری گسترده امروز علیه دانشگاه‌های رژیم صهیونیستی، جزئیاتی منتشر کرد.
رسانه های رسمی رژیم صهیونیستی از حمله سایبری به سه دانشگاه معتبر در اراضی اشغالی و از دسترس خارج شدن وب سایت های آنها خبر دادند.
رسانه های فلسطین با انتشار عکس ها و فیلم هایی، جزییات جدیدی از حمله هوایی صهیونیست‌های اشغالگر به نوار غزه را رسانه ای کردند.
منابع رسانه ای از حمله موشکی اوکراین به شهر مرزی بریانسک روسیه و به صدا در آمدن آژیر خطر در سراسر خاک اوکراین خبر دادند.
رسانه های صهیونیست از حمله شهرک نشینان صهیونیست به «ایتمار بن گویر» وزیر تندروی صهیونیست درپی عملیات شهادت طلبانه شامگاه جمعه در قدس اشغالی خبر دادند.
منابع رسانه ای امروز از وقوع حمله سایبری به پارلمان اروپا خبر می دهند.
رسانه ها از وقوع یک حمله با سلاح سرد در انگلیس و کشته شدن ۲ نفر در این حادثه خبر می دهند.
رسانه های آمریکایی از اختلال در انتخابات میاندوره ای کنگره در ایالت ایلینوی به دلیل حمله سایبری خبر دادند.
«رجانیوز» نوشت: نئولیبرال‌های اصلاح‌خواه ابایی از افتادن به ورطه‌ی سکولاریسم نیز نداشته و اگر شرایط اقتضا کند این مطالبه را نیز علم کرده و خواهان جدایی دین از سیاست شده و حتی حکومت پارلمانی را نیز مطالبه می‌کنند. فرقی هم ندارد شومنی، چون ضرغامی باشد یا تکنوکراتی، چون ...
رسانه ها از وقوع حمله به گارد مرزی انگلیس در جنوب این کشور با استفاده از چند بمب دست ساز خبر می دهند.
رسانه ها از وقوع حمله به گارد مرزی انگلیس در جنوب این کشور با استفاده از یک بمب دست ساز خبر می دهند.
منابع رسانه ای و محلی از حمله پهپادی به محوطه بندر نفتی الضبه در استان حضرموت در شرق یمن همزمان با نزدیک شدن یک نفتکش به این بندر خبر دادند.
منابع رسانه ای و محلی از حمله با دست کم سه پهپاد به محوطه بندر نفتی الضبه در استان حضرموت در شرق یمن همزمان با نزدیک شدن یک نفتکش به این بندر خبر دادند.
منابع رسانه ای لبنان از حمله به دست کم هفت بانک در بیروت و سایر مناطق و تعطیلی سه روزه همه بانک ها در این کشور خبر دادند.
این رسانه با استفاده از خاطره شکست های کلمبیا با کی‌روش در مقدماتی جام‌جهانی، به مرد پرتغالی کنایه زده است.
رسانه ها از وقوع حمله به ساختمان ویژه نیروگاه اتمی زاپروژیا از سوی نیروهای اوکراینی خبر می دهند.
منابع رسانه ای عراقی با اعلام حمله مجدد ارتش ترکیه به مناطقی در استان دهوک، از کشف و انهدام مخفیگاه داعشی ها و تجهیزات نظامی آنها در کرکوک خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ