رسانه ها از وقوع حمله به گارد مرزی انگلیس در جنوب این کشور با استفاده از یک بمب دست ساز خبر می دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاریخ سیاسی و اجتماعی عراق گویای مداخلات آمریکا در این کشور خاورمیانه‌ای است. آمریکا از زمان حمله به عراق کوشید که زمام اوضاع را در دست گیرد و از آن برای تحقق اهداف خود بهره برداری کند.
ایران نوشت: مرندی در مقام یک معلم که همواره به پشتوانه داشته‌های علمی خود کوشیده با حساسیت، مهم‌ترین مسائل سیاسی روز کشور را دنبال کند و با زبان ساده از تحولات مهم و راهبردی برای افکار عمومی ابهام زدایی و شفاف‌سازی نماید، نباید از سوی مسئول تشکلی که دغدغه حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را دارد، با عباراتی سخیف مورد خطاب قرار گیرد.
طبق بیانیه گارد ساحلی اندونزی، این نفتکش به نام MT Arman ۱۱۴ در حال حمل ۲۷۲،۵۶۹ متریک نفت خام سبک و مشکوک به انتقال غیرمجاز این محموله به کشتی دیگری بوده است.
فنلاند تا قبل از این سیاست بی طرفی را دنبال می و از عضویت در ناتو خودداری می کرد اما بعد از حمله روسیه به اوکراین،‌ تصمیم گرفت سیاست بی طرفی را کنار گذارد و به عضویت در ناتو درآید.
به نظر می‌رسد که این رمان توسط دولت روسیه به عنوان بخشی از یک تلاش تبلیغاتی مورد استفاده قرار گیرد و از این کتاب برای حمله به غرب و نشان دادن روسیه به عنوان یک قربانی استفاده می‌شود و بدین وسیله اقدامات رژیم و کنترل رسانه‌ها را توجیه می‌کند.
مارک اسپر، وزیر دفاع سابق آمریکا گفت که واشنگتن باید تمام تلاش خود را برای کمک تسلیحاتی به اوکراین به کار گیرد، زیرا این کشور دارد کاری را انجام می‌دهد که خود واشنگتن از انجام آن شانه خالی کرده است. او همچنین بیان کرد که اوکراین حق دارد به مواضع نظامی روسیه حمله کند، از جمله در خاک روسیه.
سبزه‌زاری افزود: به دلیل شکل‌گیری توده گرد و خاک روی کشور عراق و نفوذ گرد و غبار از عصر امروز به استان خوزستان به ویژه در نواحی شمال غربی، غربی، جنوب غربی و بخش‌های از مرکز افت کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.
منابع امنیتی عراقی از اصابت هشت فروند راکت گراد به پایگاه نظامی «زلیکان» ترکیه در موصل خبر دادند؛ این در حالی است که المیادین شمار راکت ها را 20 فروند اعلام کرده است.
سخنگوی اتحادیه اروپا در ادامه با غیرقابل قبول خواندن حمله به سفارت جمهوری آذربایجان، گفت: حملات به هیأت‌های دیپلماتیک غیرقابل قبول است. فکر ما با خانواده قربانی این حادثه است و آرزوی بهبودی سریع زخمی‌های حادثه را داریم و امیدواریم که تحقیقات و پاسخگویی کاملی در این زمینه صورت گیرد.
گارد آمریکایی تیم شهرداری گرگان گفت: اصلی‌ترین دلیل برد ما مقابل النفت عراق، عملکرد خوب در انتقال‌ها از دفاع به حمله بود.
دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین احتمال داد که سال آینده حمله جدیدی به نوار غزه صورت گیرد.
رئیس جمهور بلاروس اعلام کرد این کشور برای مواجهه با رویدادهای غیر منتظره نیروهای واکنش سریع خود را در ارتش به کار می گیرد.
استقلال در شرایطی برابر پرسپولیس قرار می گیرد که دروازه این تیم در چهار بازی قبل بسته مانده است.
وزارت خارجه روسیه می گوید عملیات زمینی ترکیه در شمال سوریه باید با تأمل بیشتری صورت گیرد.
معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه می گوید ارتش این کشور تمامی زیر ساخت های نظامی و تجهیزات اوکراین را به عنوان اهداف قانونی خود برای حمله در نظر می گیرد.
رئیس جمهور ترکیه تاکید کرد که اظهارات روسیه در خصوص دست نداشتن در حمله موشکی به لهستان برای وی مهم است و او به آن احترام می‌ گذارد.
سردار پاکپور ضمن برشماری سایر نقاط استقرار تروریست‌ها گفت: زرگوییز، گرد چال، جژنه‌کال و پاکشهر جزو مناطقی است که هم روستا هستند و هم جزو مناطق شهری و شهرکی. تروریست‌ها در کنار این روستا‌ها و شهرک‌ها مستقر هستند و ما حتماً در عملیات‌های بعدی آن‌ها را مورد هدف قرار می‌دهیم.
گارد تیم ملی بسکتبال ایران از عملکرد هجومی تیم ایران ابراز نارضایتی کرد.
رسانه ها از وقوع حمله به گارد مرزی انگلیس در جنوب این کشور با استفاده از چند بمب دست ساز خبر می دهند.
آنچه در دکترین هسته ای روسیه قابل توجه است این است که لازم نیست اولین حمله از کشور دشمن صورت گیرد، بلکه مسکو می تواند از سلاح های هسته ای در یک حمله پیشگیرانه نیز استفاده کند.
آنچه در دکترین هسته ای روسیه قابل توجه است این است که لازم نیست اولین حمله از کشور دشمن صورت گیرد، بلکه مسکو می تواند از سلاح های هسته ای در یک حمله پیشگیرانه نیز استفاده کند.
شخصیت های عشایری استان دیاله عراق تاکید کردند که حشد شعبی سنگ بنای ثبات و امنیت عراق است و هدف قرار دادن آن با هماهنگی برخی طرف‌های خارجی صورت می گیرد.
انتظار می رود که در بخش تهاجمی خط حمله استقلال، تغییرات مهمی صورت گیرد.
دبیرکل سازمان ملل با درخواست از روسیه و اوکراین برای حمله نکردن به هیچ بخشی از این تأسیسات یا مناطق اطراف آن، تاکید کرد: «این تأسیسات نباید به عنوان بخشی از هیچ عملیات نظامی مورد استفاده قرار گیرد. بلکه توافق فوری در سطح فنی در مورد محیط امن غیرنظامی برای تضمین امنیت منطقه مورد نیاز است».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ