این رسانه با استفاده از خاطره شکست های کلمبیا با کی‌روش در مقدماتی جام‌جهانی، به مرد پرتغالی کنایه زده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در دیدار دو تیم در نیمه اول بجز دو حمله تقریبا جدی نکته خاصی نداشت و با نتیجه تساوی به اتمام رسید.
جیمز مدیسون، ستاره تاتنهام، پس از انتشار عکسی با دوقلوهای تازه متولد شده اش، به طرز بی رحمانه ای در شبکه های اجتماعی سوژه شد.
اداره محیط زیست ریودوژانیرو لیستی از تخلفات نیمار در ساخت و تجهیز ویلای شخصی‌اش منتشر کرده است.
احسان ده‌پهلوان صبح امروز پنجشنبه برای پیگیری مشکل به وجود آمده به فدراسیون ووشو مراجعه کرد تا بلکه بتواند از طریق مسئولان این فدراسیون مشکل خود را حل کند هر چند که باز هم در زمان حضورشان در آنجا با مشکل بزرگی مواجه می‌شوند به طوری که کارمندان این فدراسیون با بیل به سر همسر او می‌زنند تا برای دقایقی او دچار بیهوشی شود.
برخورد دست داور دربی به صورت ریکاردو ساپینتو پس از اخراج پر حرف و حدیث سرمربی استقلال را ببینید.
داور فینال جام حذفی از حمله افرادی ناشناس به منزلش بعد از قضاوت در فینال جام حذفی بین استقلال و پرسپولیس خبر داد و از بی مهری همشهریانش گلایه کرد.
نامزد ائتلاف جمهور در نشستی خبری در اظهاراتی جنجالی هشدار دارد که در صورت پیروزی رقیبش در انتخابات دور دوم به منزله پیروزی «سازمان‌های تروریستی و شرکت‌های آمریکایی» خواهد بود.
حسن عباسی، سخنران جنجالی دانشگاه‌ها و مراسم‌های مذهبی بار دیگر و به بهانه بدحجابی، اظهارات عجیبی را علیه فوتبالیست‌ها و همسران‌شان مطرح کرد.
جورجینا رودریگس به تازگی تصاویری را به همراه کریستیانو رونالدو و فرزندانش در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است و از آن‌ها به عنوان عشق‌های زندگی خود نام برده است.
آئورلیو دی لورنتیس، رییس باشگاه ناپولی، از اقدامات فیفا به شدت ناراضی است و معتقد کنترلی باید روی این سازمان وجود داشته باشد.
محمد مایلی‌کهن پیشکسوت فوتبال ایران در واکنش به اظهارنظر جنجالی کارشناس برنامه صداوسیما علیه علی دایی گفت: چه اشکالی دارد یکی هم عقیده‌اش را این طور بیان کند.
پرحاشیه‌ترین رخداد در هفته جاری در ارتباط با حواشی بعد از برگزاری نخستین «کنگره بین‌المللی بانون تاثیرگذار» در جمعه (۳۰ دی) بود. هر چند این کنگره در انتهای هفته گذشته برگزار شد، اما بازتاب‌ها و واکنش‌ها به آن تا اواخر هفته جاری ادامه داشت. برگزارکنندگان اصلی کنگره، جمیله علم الهدی، همسر سید ابراهیم رئیسی و انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری بود.
در روزهایی که پرسپوليس نگران آینده خط حمله خود است، یورگن لوکادیا با فارغ بال تماشاگر جدال لیورپول در انگلیس است.
قضاوت بازی جنجالی و پرماجرای استقلال - تراکتور، تبعات عجیبی را برای خانواده ناظمی به همراه داشته است.
حمید رسایی در توئیتی خطاب به رضا کیانیان نوشت: اگر یک بار تائید صلاحیت شورا مهمه سه با تائید آن شورا هم مهم است. ولی شما نگفتی چرا سال ها‌ی اول انقلاب زندان بودی؟ حکم دادگاه چه بود؟
حمله جنجالی اسکوچیچ به نبی و تاج؛ پاداش و ماشینی که برای‌تان آوردم را بگیرید و حرف نزنید
ستاره خط حمله تیم فوتبال یوونتوس در شب باخت تیم ملی کشورش برابر صربستان دست به حرکتی جنجالی زد.
کیهان در تیتر روزنامه خود به تاریخ ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۷ با نام بردن از دولت روحانی به عنوان دولت برجام و تلگرام به دلار ۵۸۰۰ تومانی ایراد گرفت و نوشت به قدری ارزش پول ملی کم شده که هیچ کسی نمی‌تواند در مقابل آن انگشت حیرت به دهان نگیرد.
انتشار یک توئیت عجیب از سوی سیاوش یزدانی و حمله مستقیم به سرمربی پرتغالی استقلال، حاصلش محرومیت از تمرین و طبعا خط خوردن نام مدافع آبی‌ها برای سفر به اصفهان بود.
انتشار یک توئیت عجیب از سوی سیاوش یزدانی و حمله مستقیم به سرمربی پرتغالی استقلال، حاصلش محرومیت از تمرین و طبعا خط خوردن نام مدافع آبی‌ها برای سفر به اصفهان بود.
اظهارات مدیر باشگاه پرسپولیس واکنش‌های تندی را به همراه داشته است که جدیدترین آن‌ها از سوی بختیار رحمانی بوده است.
نیروهای پلیس اسکاتلند یک جوان ۲۲ ساله را به اتهام حمله به یک شاهزاده در مراسم تشییع ملکه الیزابت دوم بازداشت کردند.
حمله یک هوادار به ستاره بشیکتاش باعث شده تا یک بار دیگر سوپرلیگ ترکیه به تیتریک فوتبال دنیا تبدیل شود.
پرونده جنجالی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در روسیه همچنان از سوی رسانه‌های این کشور دنبال می‌شود و در تازه‌ترین مورد، حمله عجیبی به سردار آزمون صورت گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ