نفرات اعزامی به رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا در ازبکستان مشخص شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی بوکس با رد شایعاتی مبنی بر اعزام سه بوکسور به بازی‌های آسیایی تأکید کرد که تیم ملی ایران با ۵ بوکسور به این دوره از بازیها اعزام خواهد شد که سه نفر آنها انتخاب شده‌‎اند.
ملی پوشان هاکی چمنی ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا عازم عمان خواهند شد.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: شهرداران طرح توانمندسازی ۷۲ محله محروم استان تهران به همایش پیاده روی اربعین حسینی اعزام می‌شوند.
کاروان اربعینی ۱۵ هزار نفره «رهسپاران عصر ظهور» به همت خانه احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) یکشنبه (۲۹ مرداد) به عتبات عالیات اعزام می‌شود.
تهران- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به زمین لرزه ۳.۹ ریشتری دماوند گفت: دو تیم ارزیاب به منطقه اعزام شده اند.
یک هیات تجاری و فناوری با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری از ۲۲ تا ۲۵ شهریورماه به کشور ارمنستان اعزام می‌شود.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر از اعزام تیم ۵۰ نفره «راه انداز» مراکز درمانی هلال احمر برای اربعین حسینی خبر داد.
با اینکه در آخرین جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی هانگژو، ۹ سهمیه به دوومیدانی اختصاص داده شده بود اما تعداد این سهمیه کاهش پیدا کرد.
ترکیب تیم چهار نفره مردان و زنان ایران برای حضور در مسابقات جهانی موتورکراس ترکیه مشخص شد.
اهواز - معاون امداد و نجات هلال احمر استان خوزستان از اعزام تیم‌های ارزیاب به کانون زمین لرزه چهار ریشتری بامداد امروز در اندیکا خبر داد.
با اعلام فابریتزیو رومانو، امروز بارسلونا در روز تولد لامین یامال بر سر تمدید قرارداد با او تا سال 2026 به توافق رسید.
فدراسیون فوتبال ترکیه که پیش از این قانون جدید استفاده تیمهای سوپرلیگ این کشور از بازیکنان خارجی را اعلام کرده بود بندهای جدیدی به این قانون اضافه کرد.
خبرگزاری دولت اعلام کرد که تاریخ جدید مجمع پرسپولیس و استقلال، 16 خرداد خواهد بود.
خبری که با اعلام مهدی تاج طی روزهای اخیر مورد توجه قرار گرفته بود، به صورت رسمی در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون به تصویب رسید.
سازمان لیگ ایتالیا اعلام کرد بازی ناپولی-سالرنیتانا روز یکشنبه 30 آوریل ساعت 16:30 دقیقه به وقت تهران برگزار خواهد شد.
فدراسیون جهانی والیبال برنامه کامل مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها 2023 گروه مردان را اعلام کرد.
رنکینگ جهانی سابر تیمی جوانان در پایان جام‌جهانی سابر در تهران، اعلام شد.
رنکینگ جهانی سابر تیمی جوانان در پایان جام‌جهانی سابر در تهران، اعلام شد.
دادستانی تورین اعلام کرد که تحقیقات درباره 16 نفر از مدیران باشگاه یوونتوس را آغاز کرده است.
اسامی 16 تیم راه یافته به مرحله نهایی جام ملت های زیر 17 سال آسیا 2023 از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی نام ۱۶ بازیکن را برای حضور در برنامه‌های آتی پیش‌رو اعلام کرد. در این فهرست چهره‌های جدیدی نیز به چشم می‌خورند.
خودروهای وانت کارا تک کابین تیپ 4، وانت کارا دوکابین تیپ 4، کاپرا 2، ون باری اینرودز روز یکشنبه 10 صبح مورخ 23 مرداد 1401 تا ساعت 16 همان روز و تا پایان تکمیل ظرفیت به فروش می‌رسند.
حوالی ساعت ۱۶ امروز حادثه سیل در رودبار قصران، فشم، جاده زایگان، محله زاگون پله به سامانه ۱۱۵ اعلام و بی درنگ سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.
ساره بیات و محمد احسانی، مرتضی پورصمدی، بهرام توکلی، نیما جاویدی، سیدجمال ساداتیان و مصطفی کیایی پس از بازبینی 57 فیلم سینمایی، 16 فیلم در رشته‌های مختلف را برای نامزدی در بخش سودای سیمرغ اعلام کردند و سعید پوراسماعیلی، امیر توده روستا، محمدعلی فارسی، محمد کارت و سام کلانتری پس از بازبینی 31 فیلم مستند بلند و 38 فیلم کوتاه نامزدهای این دو بخش را اعلام کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ