زمان برگزاری چهارمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا مشخص شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان لیگ فوتبال زمان شروع بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر را اعلام کرد.
مسؤول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ زمان شروع فصل جدید لیگ برتر را اعلام کرد.
با اعلام وزارت ورزش، مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد یازدهم تیرماه برگزار می شود.
با اعلام وزارت ورزش، مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد یازدهم تیرماه برگزار می شود.
تیم جدید و ایتالیایی امین اسماعیل نژاد تا کم‌تر از دو هفته دیگر مشخص خواهد شد.
رئال مادرید آماده است تا با شکوه و افتخار خرید جدید نقل و انتقالات خود را معرفی کند: جود بلینگام.
زمان جدید مجمع استقلال و پرسپولیس اعلام شد
رقابت‌های لیگ ستارگان قطر در فصل 2023-2024 از تاریخ 17 آگوست آغاز خواهد شد.
مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ زمان آغاز بازی‌های فصل آینده لیگ برتر را اعلام کرد.
قزوین- اقدام عجیب صداوسیمای مرکز قزوین در زمان برگزاری بازی های تیم فوتبال شمس آذر باعث ایجاد چالش جدید در استان و اعلام منع ورود دوربین‌های این مرکز به ورزشگاه سردار آزادگان شده است.
حکم دادگاه تجدیدنظر پرونده یوونتوس اعلام شد و 15 امتیاز کسر شده از این باشگاه تا زمان برگزاری جلسه جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات به بیانکونری برگردانده خواهد شد.
مراسم معارفه امیر قلعه‌نویی در روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
فرایند ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از ۲۷ فروردین ماه آغاز و تا شهریورماه ادامه خواهد داشت.
زمان جدید برگزاری رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور اعلام شد.
پس از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها، این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کارگروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل، کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
بعد از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار شد و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کار گروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
طبق اعلام جدید سازمان لیگ برتر، زمان دیدار دو تیم پرسپولیس و هوادار تغییر کرد.
با توجه به اینکه محموله نخست خودروهای وارداتی تنها شامل ۲۲ دستگاه بود، سخنگوی وزارت صمت اعلام کرده که طبق پیش بینی ها تا پایان هفته ۳ محموله دیگر نیز وارد کشور خواهد شد.
معاون استانداری تهران با اشاره به افزایش آلاینده‌ها اعلام کرد شهرآورد تهران در زمان اعلام شده برگزار نخواهد شد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد تا به این ترتیب 29 اردیبهشت 1403 زمان برگزار فینال فصل جدید این مسابقات باشد.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در انتظار صدور روادید و تهیه بلیت برای سفر به تهران و آغاز کار در تیم ملی است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۲ میلیون و ۸۷۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۱۱ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۰۳۹ تن از ایشان وخیم است.
زمان جدید بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ اعلام شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ