ماسک با اشاره به دوران جنگ جهانی دوم که از کبوتر‌ها برای حمل نامه‌های مهم استفاده می‌شد، همچنین نوشت: «شما ۳ پیغام خوانده نشده دارید»! این اشاره به ۳ پرنده در قفس دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره پرتغالی النصر برای همبازی قدیمی خود کری‌خوانی جالبی داشت.
تصویری جالب و دیدنی از عاشقانه‌های جواد خیابانی در کنار دخترش نگار منتشر شد که شباهت عجیبی به پدرش دارد.
دانشمندان با استفاده از یک تکه از بافت مغزی ۱۴۰ ساله ببر تاسمانی، به یافته‌های جالبی دست پیدا کردند.
در یک کشف خیره کننده، اخترشناسان ناسا اخیراً ساختار عجیبی را که در قلب یک کهکشان قرار دارد، کشف کرده‌اند. این یافته قابل توجه تخیل دانشمندان و عموم مردم را به خود جلب کرده است و سوالاتی را در مورد منشاء، اهمیت و پیامدهای بالقوه آن برانگیخته است.
سری لیختن اشتاین تنها رادار رهگیر هواپایه‌ای بود که آلمانی‌ها طی جنگ به طور گسترده روی جنگنده‌های شبانه خود استفاده کردند.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، تصویر جالبی را برای طعنه به گرمای هوای این شهر منتشر کرد.
تصویر جالبی که از مورینیو در آغاز تمرینات پیش فصل رم منتشر شده است.
اسکارلت نام گیاهی است که آخرین بار سال ۲۰۱۹ در گلخانه گل داد و گل دادن آن جمعیت زیادی از مردم را به سوی خود جلب کرد.
"لیمینگ شن"، دیپلمات چینی به اظهارات عجیب در ایران درباره مصرف یک وعده غذا در چین با انتشار توییتی پاسخ داد.
تصویری جالب از وریا غفوری در فضای مجازی منتشر شده استو
ترکیب دو طعم کاملا متفاوت ترش و شیرین، شاید کمی عجیب به نظر برسد. ترکیبی که به خلق مزه‌ای غیر منتظره و متمایز ختم می‌شود و برخلاف تصور عامه، نظرات بسیاری را نیز به خود جلب می‌کند. گوشفیل چرب و شیرین وقتی در کنار دوغ ترش و شور می‌نشیند، به انفجار مزه‌های مختلف در دهان منجر شده و تجربه‌ای خاص، دلچسب و غیرقابل‌پیش‌بینی را به ارمغان خواهد آورد.
این بنر در مترو، جالب توجه بوده. یکی از کاربران در این باره نوشته: جواد خیابانی دیگه یک فرد نیست به یک سبک و جریان تبلیغاتی تبدیل شده.
در مجموع، غذاها در چهار گروه بزرگ جای می‌گیرند؛ گروه اول شامل غذا و نوشیدنی‌هایی می‌شود که آب موجود در آنها را تبخیر می‌کنند و در هنگام استفاده در فضا آب مورد نیاز برای مصرف به آنها افزوده می‌شود. نکته جالب اینجاست که پیل‌های تهیه سوخت شاتل برای تولید الکتریسیته اکسیژن و هیدروژن را باهم ترکیب می‌کنند.
پس از انتشار تصویر مراسم ازدواج مهاجم تیم ملی ایران، این بار ویدویی از این مراسم منتشر شده است. نکته جالب این مراسم این است که سردار آزمون و همسرش در جشن حضور ندارند و به صورت ارتباط ویدیویی در آن شرکت کرده‌اند!
باستان‌شناسان مکزیکی مجسمه‌ای از ایزد آذرخش مایا‌ها را یافته‌اند که به خاطر پوزۀ بلند و چشمان عجیبش جلب توجه می‌کند.
تصویری از علیرضا بیرانوند بعد از دیدار با ملوان در حال انتشار است که عجیب و جالب توجه است.
تصویری جالب از علیرضا دبیر در تمرین تیم ملی کشتی منتشر شده است.
جشن تولد پسر فدریکو والورده، ستاره رئال مادرید، با حضور بسیاری از بازیکنان این تیم برگزار شد و تصاویر آن توجه بسیاری را جلب کرده است.
لوله ماهی یکی از ماهی های عجیب خلیج فارس می باشد. لوله ماهی ها از خانواده اسب دریایی ها محسوب می شوند. این ماهی ها اکثر اوقات در یک جا ثابت هستند. تصویری از این ماهی جالب در ادامه گزارش قابل مشاهده است.
یک گروه فیلم‌برداری در اتفاقی جالب و هیجان‌انگیز، نمای بسته از پلک زدن عقاب در نمای آهسته را به تصویر کشیده‌اند.
تصاویر بسیار جالب و خنده‌داری را که توسط دوربین‌های گوگل ثبت شده است را در ادامه ببینید.
یکی از حیواناتی که احتمالا الهام‌بخش شکل گیری افسانه تک شاخ است، اوکاپی یا زرافه گردن کوتاه است. این پستانداران شبیه به آهو، در جنگل‌های بارانی آفریقا زندگی می‌کنند و به نظر می‌رسد ترکیبی از زرافه، گورخر و گوزن آنتلوپ باشند. جالب اینجاست که زرافه گردن کوتاه وقتی از دور دیده می‌شود، به راحتی با اسب به دلیل ساختار کلی بدن و با گورخر به دلیل پا‌های راه راه خود اشتباه گرفته می‌شوند.
دوپینگ جالب دروازه بان مراکشی در شبکه های اجتماعی خبرساز شد.
در تصویر زیر نوعی انگور جالب چینی را می‌بینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ