تصویر جالبی که از مورینیو در آغاز تمرینات پیش فصل رم منتشر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ترکیب طرح و رنگ کیت‌ تیم‌های ملی زنان به طور عجیبی نامانوس به نظر می‌رسد.
یک تصویر که به تازگی توسط تلسکوپ فضایی جیمز وب از فضا گرفته شده، اخترشناسان را به فکر واداشته است.
الهه منصوریان قهرمان ووشوی جهان تصویر عجیبی از تفریح تازه اش در کشور ارمنستان را در صفحه مجازی اش منتشر کرده است.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، تصویر جالبی را برای طعنه به گرمای هوای این شهر منتشر کرد.
«کیم کارداشیان» برای اینکه لازم نباشد سال‌ها به یک عکس ناجور روی گواهینامه‌اش نگاه کند یک گروه حرفه‌ای را استخدام کرد تا بهترین تصویر ممکن را بگیرند.
تصویر زوجی با لباس عروس در نمایشگاه اکسپو در تهران سوژه فضای مجازی شده است.
منوچهر هادی کارگردان مشهور سینما با انتشار تصویری عجیب در صفحه اینستاگرام اش از همکاری متفاوت اش در یک فیلم با جواد خیابانی رونمایی کرده است.
تصویری قابل تامل از بنر هشدار درباره بستن کمربند ایمنی در خودرو در فضای مجازی دست به دست می‌شود که در آن از عکس امیر تتلو، خواننده پرحاشیه به عنوان قربانی عدم بستن کمربند ایمنی استفاده شده است!
هادی چوپان قهرمان مستر المپیا به تازگی تصویر عجیبی را در اینستاگرام اش منتشر کرده است.
تصویر بنر اداره میراث فرهنگی و گردشگری مرودشت در استان فارس در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده که ظاهرا از شهروندان خواسته شده با توجه به این تاریخچه، حجاب خود را رعایت کنند.
تصویر جدید ابری که روز ۲۳ مارس توسط «آزمایشگاه پیش‌رانش جت» (JPL) ناسا منتشر شد، با یکی از دوربین‌های مریخ‌نورد استقامت درست پیش از طلوع خورشید در ۱۸ مارس گرفته شده است. این هفتصدوسی‌وهشتمین روز مریخی ماموریت استقامت بود.
زلاتان در دیدار شب گذشته سوئد و بلژیک حرکتی را انجام داد که شباهت زیادی به یک تصویر از آرمان رمضانی دارد.
سردار آزمون ستاره تیم ملی فوتبال ایران به شکل غیرمنتظره‌ای در سالن والیبال مشاهده شده است.
فولاد خوزستان در یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف گل گهر رفت و با یک گل شکست خورد.
پسر دیوید بکام که طرفدار آرسنال است، بعد از پیروزی تیم محبوبش مقابل یونایتد، واکنشی نشان داد که سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شد.
جورجینا رودریگس، تصویر جدید را در صفحه شخصی اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.
دوست‌داران پله برای ورود به ویلا بلمیرو با صف طولانی و گرمای هوا مواجه هستند؛ آن‌ها بعد از ورود تنها چند ثانیه فرصت دارند برای آخرین بار اسطوره را ببینند و خداحافظی کنند.
شاید شکل‌های متمایزی که در این دهانه‌ها دیده می‌شود کمی گیج‌کننده باشد، اما گیسلر می‌گوید یک توضیح احتمالی در ارتباط با تصعید مواد یخی در مریخ وجود دارد که این شکل‌ها را توجیه می‌کند.
در تصویر زیر نوعی انگور جالب چینی را می‌بینید.
ناسا و آژانس فضایی اروپا به تازگی تصویر جدید هابل را از Arp-Madore ۴۱۷-۳۹۱ منتشر کرده که یک برخورد عجیب کهکشانی در فاصله ۶۷۰ میلیون سال نوری از زمین است.
روز پنجشنبه شبکه‌ی خبر مصاحبه‌ای تلفنی با شخصی داشت که به اشتباه عکس او را به همراه نام و عنوان «سبحانی، کارشناس مسائل بین الملل» در کنار این تماس تلفنی پخش کرد. موضوع مصاحبه‌ی شبکه‌ی خبر، بررسی اتفاقات اخیر ایذه و اصفهان بود.
بازیکن سابق بنفیکا با انتشار تصویری عجیب، به باخت تیم پورتو با حضور مهدی طارمی مهاجم ایران واکنش نشان داد.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور امور خارجه در دیدار با وزیر حمل و نقل ونزوئلا بر عدم وجود محدودیت در توسعه مناسبات با کشور ونزوئلا، بر لزوم افزایش مناسبات تاکید کرد.
استایل ایستادن دو فوق ستاره برزیلی و آرژانتینی تیم پاری‌سن‌ژرمن، سوژه رسانه‌ها شده است. این زوج در بارسلونا و پاریس هم‌تیمی شدند و بارها پشت ضربات ایستگاهی ایستادند اما عادت شان این سه تصویر مشابه را ثبت کرده

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ