تصویری جالب و دیدنی از عاشقانه‌های جواد خیابانی در کنار دخترش نگار منتشر شد که شباهت عجیبی به پدرش دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سدان آواتار ۱۲ از نظر طراحی شباهت فراوانی به برادر کراس‌اوور خود دارد. بدنه این سدان چینی سیال و فاقد خطوط و زوایای تیز است. مثل آواتار ۱۱، چراغ‌های این خودرو نیز دارای ساختار بسیار باریکی هستند. سپر هم فرم اسپرتی دارد و دماغه خودرو را بسیار جذاب کرده است.
کابین زوتی T ۳۰۰، شباهت بسیاری با محصولات گروه فولکس‌واگن دارد. تریم دو رنگ و نمایشگر بزرگ لمسی، بیشترین خودنمایی را در این کابین دارند. یکی از نکات توجه ما را برانگیخت، این بود که دکمه‌های مهمی مثل فلاشر، در دورترین فضای ممکن برای راننده و در سمت راست نمایشگر قرار گرفته که این یعنی ابتدایی‌ترین نکات طراحی، در نظر گرفته نشده است!
لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید که در این فصل یکی از بهترین هافبک‌های جهان بوده و عملکرد بی نظیری داشته است، روز دل انگیزی را در کنار خانواده اش سپری کرد چرا که جشن تولد دخترش بود.
لباس دوم نیوکسل برای فصل جدید در حالی رونمایی شد که شباهت بسیار زیادی به لباس اول تیم ملی عربستان دارد.
شباهت عجیب یک کارمند فرودگاه به جورجینا، نامزد آرژانتینی کریستیانو رونالدو در فضای مجازی خبرساز شده است.
اسحاق جهانگیری در مراسم ختم مادرش تابوشکنی کرد و تصویر مادرش را روی اعلامیه ترحیم او چاپ کرد.
شباهت زیاد ایمان صفا، بازیگر سریال نیوکمپ به اشکان دژاگه، فوتبالیست معروف ایرانی همه را متعجب کرد.
شباهت یک ستاره جوان بایرن مونیخ به روبرت لواندوفسکی، هواداران این تیم را شگفت‌زده و به تولد یک مهاجم تمام‌عیار امیدوار کرده است.
کینژال موشک بالستیک هایپرسونیک هوا پرتابی است که از جنگنده میگ ۳۱ شلیک می‌شود. در نگاه نخست به کینژال به راحتی می‌توان شباهت این سلاح خطرناک به موشک مشهور اسکندر را مشاهده کرد چرا که این موشک بر اساس موشک زمین به زمین ۹K۷۲۰ Iskander-M طراحی و ساخته شده است.
خطای هند لوک شاو شباهت عجیبی به پنالتی علی علیزاده در شهرآورد پایتخت دارد.
گل دوم میلان مقابل لچه شباهت زیادی به گل روسونری مقابل ناپولی در دیدار رفت چمپیونزلیگ داشت که نقش اول آن بازهم رافائل لیائو بود.
تصاویری از لامپ خیابانی در اندوزی منتشر شده که شباهت ترسناک آن توجه برانگیز شده.
فرزندان رونالدو نازاریو برزیلی، شباهت جالبی با پدر خود دارند که حالا با انتشار یک تصویر از اسطوره فوتبال بیش از پیش مورد توجه قرار گفته‌اند.
کریستیانو رونالدو یک استوری جدید در اینستاگرام منتشر کرد.
زلاتان در دیدار شب گذشته سوئد و بلژیک حرکتی را انجام داد که شباهت زیادی به یک تصویر از آرمان رمضانی دارد.
زلاتان در دیدار شب گذشته سوئد و بلژیک حرکتی را انجام داد که شباهت زیادی به یک تصویر از آرمان رمضانی دارد.
در حاشیه تمرین امروز استقلال یک هوادار که شباهت زیادی به یحیی گل محمدی داشت نظر سایر هواداران را به خودش جلب کرد.
ستاره شناسان در سازمان فضایی اروپا(ESA) با استفاده از تلسکوپ فضایی جیمز وب تصویری از یک کهکشان مارپیچ ثبت کرده اند که شباهت زیادی به راه شیری دارد.
کریستیانو رونالدو، ستاره باشگاه النصر عربستان تصویری را در کنار دختر کوچکش منتشر کرد.
سیو زیبای دروازه بان سپاهان شباهت زیادی به سیو معروف دروازه بان تیم ملی آرژانتین در فینال جام جهانی داشت.
جورجینا رودریگس، با حضور در کشور عربستان برای دختران این کشور به یک الگو تبدیل شده است.
یک شهروند برزیلی شرکت کننده در مراسم ادای احترام به پله اسطوره فوتبال جهان مورد توجه شهروندان برزیلی قرار گرفته و آن‌ها با او عکس یادگاری می‌گیرند. این فرد که پیراهن تیم فوتبال سانتوس را به تن دارد نیکانور ریبریرو نام دارد. پله در سن ۸۲ سالگی پس از مبارزه با سرطان روده بزرگ درگذشت.
حالا که شخصیت شرور بازی تاج و تخت، جیمی لنستر، در راس تیم عربستان قرار دارد، انتظارش را داشته باشید که این تیم در زمستان امسال کثیف مبارزه کند. حداقل هواداران پس از دیدن «هروه رنارد» سرمربی تیم ملی عربستان در جام جهانی قطر اینگونه فکر می‌کنند.
پیرزنی در انگلیس که شباهت زیادی با ملکه الیزابت دوم داشته و مانند او لباس می‌پوشید تصمیم گرفته پس از مرگ ملکه به این کار پایان دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ