دبیرکل کمیته ملی المپیک از نگرانی اعضای هیات اجرایی برای فدراسیون هایی که با سرپرست اداره می شوند خبر داد و گفت: برای حل این مشکل درخواست جلسه با وزارت ورزش را داریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تهدیدات شب گذشته دبیرکل حزب الله لبنان مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی در صورت جنگ افروزی علیه لبنان به عصر حجر بازمی گردد باعث به وجود آمدن ترس و وحشت در رسانه‌های این رژیم شده است.
کارشناس اقتصادی گفت: اجرای فاز اول سامانه‌ مودیان یک سری داده‌ها در اختیار سیاست گذار قرار داد که‌ می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از رویکردهای مهم در زمینه‌ شفافیت مالی اشخاص حقوقی و حقیقی به رفتار در آوردن اشخاص و مقابله با فرار مالیاتی است.
کیهان نوشت: در این روز‌ها هرچند احزاب اصلاح‌طلب مواضع‌شان نسبت به انتخابات را اندکی متعادل‌تر کرده‌اند. اما همچنان توپخانه رسانه‌ای‌شان به تخریب مشروعیت انتخابات و نهاد‌های نظارتی مشغول است.
رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که عربستان سعودی برای عادی سازی روابط با این رژیم، به اندک رضایت نمی دهد و خواهان برداشته شدن گام های مهم از سوی واشنگتن و تل آویو است.
رئیس جمهوری‌خواه کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد: در حالی که تعلیق مجوز امنیتی رابرت مالی خود به تنهایی نگران‌کننده است، نگرانی ما با اهمال وزارت خارجه در پاسخ به تلاش‌های کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا برای نظارت بر رویکرد و مذاکرات در قبال ایران تشدید شده است.
اتحادیه اروپا و آمریکا می‌گویند تلاش لهستان برای ایجاد کمیته بررسی نفوذ روسیه در سیاست‌های این کشور می‌تواند تبعات منفی را به همراه داشته باشد.
شاید کمیته داوران تصور می‌کرد با انتخاب اشکان خورشیدی به نوعی سبب آرامش استقلالی‌هایی شود که این روز‌ها به شدت نگران داور دربی هستند، اما این تصمیم هم با نگرانی بسیاری از استقلالی‌ها همراه شده و بسیاری به سوابق پرسپولیسی اشکان خورشیدی اشاره می‌کنند ومعتقدند این داور به شدت طرفدار پرسپولیس است
کمیته محاسبات عمومی پاکستان هشدار داد: در صورتی که این کشور ساخت خط لوله انتقال گاز ایران ـ پاکستان را آغاز نکند، باید ۱۸ میلیارد دلار به ایران جریمه پرداخت کند.
با توجه به پیش‌بینی کمیته ملی المپیک از تعداد طلاهای احتمالی ایران در بازی‌های آسیایی، از الان باید نگران نتایج در هانگژو بود.
وزیر آموزش و پرورش درباره مسمومیت دانش آموزان گفت: ما هم منتظر اعلام نتیجه از سوی نهاد‌های ذیربط هستیم. نگرانی اولیا را درک می‌کنیم، کمیته فوریت‌ها تشکیل شده است.
خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک گفت: برای کمیته جهانی جوسازی کرده بودند و آن ها نگران اغتشاشات اخیر و برخی ورزشکاران بودند.
رئیس کمیته ملی المپیک ایران که به درخواست کمیته بین‌المللی المپیک، راهی لوزان شده بود، روز گذشته به کشور بازگشت.
تدروس ادهانوم مدیر کل سازمان بهداشت جهانی نظرات کمیته در مورد قرار داشتن این بیماری در نقطه گذار را تأیید و از توصیه‌های کمیته برای هدایت دقیق این انتقال و کاهش پیامد‌های منفی قدردانی کرد. وی با این وجود اعلام کرد که کرونا همچنان برای بهداشت عمومی وضعیتی اضطراری با نگرانی بین‌المللی است.
مدیرکل امور بین‌الملل کمیته ملی المپیک تاکید دارد که با جود وضعیت نگران کننده کرونا در چین، مبنا و اراده شورای المپیک آسیا و برگزارکنندگان بازی‌های آسیایی، برگزاری قطعی این بازی‌ها است.
ریشی سوناک با تکرار برخی مواضع مداخله‌جویانه به کمیته روابط خارجی مجلس عوام گفت که به طور فزاینده‌ای نگران نحوه برخورد ایران با معترضان، برنامه هسته‌ای این کشور و سیاست‌های منطقه‌ای تهران است.
رئیس پیشین کمیته ملی پارالمپیک و رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد که اگر مدیریت درستی وجود داشته باشد، ورزش ایران مشکل مالی نخواهد داشت.
دبیرکل کمیته ملی المپیک از نگرانی اعضای هیات اجرایی برای فدراسیون هایی که با سرپرست اداره می شوند خبر داد و گفت: برای حل این مشکل درخواست جلسه با وزارت ورزش را داریم.
دبیرکل کمیته ملی المپیک از نگرانی اعضای هیات اجرایی برای فدراسیون هایی که با سرپرست اداره می شوند خبر داد و گفت: برای حل این مشکل درخواست جلسه با وزارت ورزش را داریم.
رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها را نگران‌کننده توصیف کرد و گفت: ۶۰۰ پروژه توسعه محله‌ای همچنان آغاز نشده است.
رئیس کمیته گردشگری شورای ششم شهر تهران با اشاره به ترک خوردن «بقعه بی بی شهربانو» بر اثر انفجار‌های رخ داده در کوه بی بی شهربانو توسط کارخانه سیمان، این وضعیت را برای بقعه و زائران خطرناک خواند.
قهرمان پارالمپیک کشورمان تأکید کرد اگر چه حضور محمود خسروی‌وفا در کمیته المپیک خیر خواهد بود اما نگران رفتن او از پارالمپیک هستند.
دبیر کمیته اپیدمیولوژی و پژوهش کمیته علمی کشوری مقابله با کووید۱۹ گفت: تردیدی نیست که مدارس و دانشگاه‌ها باید بازگشایی شوند. نگرانی چندانی هم برای این بازگشایی نداریم. با این حال نباید هم بیکار نشست، بلکه باید واکسیناسیون علیه کرونا را در دانش‌آموزان و کل جامعه پیش بُرد و در نهایت هم تمهیدات حداقلی که شامل رعایت فاصله، تهویه و استفاده از ماسک در مدارس است، در نظر بگیریم تا مشکل جدی نداشته باشیم.
رئیس کمیته مهاجرت و آوارگی پارلمان عراق تاکید کرد که بازگشت خانواده اعضای داعش به عراق، با توجه به بحران سیاسی موجود نگران کننده است.
رئیس کمیته مهاجرت و آوارگی پارلمان عراق تاکید کرد که بازگشت خانواده های اعضای داعش به عراق، با توجه به بحران سیاسی موجود نگران کننده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ