ریشی سوناک با تکرار برخی مواضع مداخله‌جویانه به کمیته روابط خارجی مجلس عوام گفت که به طور فزاینده‌ای نگران نحوه برخورد ایران با معترضان، برنامه هسته‌ای این کشور و سیاست‌های منطقه‌ای تهران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضابیگی گفت:مجلس خود را برای مقابله با فساد مصمم نشان می‌دهد، اما زمانی که پرونده‌های فساد باز می‌شود، برخی رویکرد‌های متفاوت مشاهده می‌شود. انتظار این است وقتی دامنه فساد به داخل مجلس و نمایندگان کشیده می‌شود و پای حیثیت مجلس به میان می‌آید، حساسیت‌ها بیشتر شود. انتظار این است آن بخش از نمایندگان که مرتکب تخلفی نشده‌اند، درخواست مشخص شدن واقعیت را مطرح کنند. اما به جز امضای ۳۵ نماینده، دیگر اراده‌ای برای روشن شدن موضوع دیده نمی‌شود.
کاپیتان اول تیم ملی در نیمه دوم دیدار برابر قرقیزستان به زمین وارد شد و صد و بیست و هشتمین بازی خود را با پیراهن ایران ثبت کرد.
یکی از مهم‌ترین اقدامات، کاهش سهم کالا‌های مهم و تأثیرگذار در سبد هزینه خانوار از جمله مسکن برای افزایش آستانه تحمل آنان است تا نظام حکمرانی مجال یابد بی‌آنکه این آستانه بشکند، دست به تصمیمات اساسی و از جمله اصلاح روند رشد بی‌رویه شتاب مصرف انرژی در کشور بزند. راستی چرا دولت و مجلس و اصولاً حاکمیت برای ساماندهی به وضعیت آشفته وکمرشکن تحت سیطره مافیای زمین و مسکن و مقابله با فعالیت‌های سفته بازانه و سوداگرانه در این بخش که بیشترین نقش را در افزایش هزینه‌های خانوار دارد، اقدام شایانی صورت نمی‌دهند؟!
کورتیس جونز، ستاره امشب لیورپول مقابل لستر، تاکید کرد که زمان آن رسیده تا گل‌های بیشتری برای این تیم به ثمر برساند.
متأسفانه افرادی که درصدد هستند خود را زبان مردم جا بزنند در عین حال که هرچه به فکر و زبانشان بیاید می‌گویند و وحدت و امنیت کشور را دچار مخاطره می‌کنند، حاضر نیستند در برابر خطر فزاینده عناصر تروریستی این مجموعه سخن بگویند یا در برابر آن‌ها بایستند. در این شرایط حساس، وظیفه نیرو‌های امنیتی برای مقابله با موج در حال رشد تروریسم بسیار خطیر است. آن‌ها باید با هوشیاری بیشتر نقشه‌های دشمنان وحدت کشور را نقش بر آب کنند.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، می‌گوید پس از تساوی یک بر یک رم مقابل میلان بیشتر از اینکه غمگین باشد به عملکرد تیمش افتخار می‌کند.
میلان در زمین بولونیا با تساوی 1-1 متوقف شد تا در صورت برتری اینتر مقابل مونزا، جایگاه چهارمی خود را نیز از دست بدهد. به نظر بیشتر بازیکنان روی بازی برگشت برابر ناپولی تمرکز کرده بودند.
تحقیقات در مورد رفتار سازمانی خواب را عامل مهمی برای موثر بودن در کار تشخیص داده است. یافته‌ها نشان می‌دهند شب‌هایی که کارمندان خواب خوبی داشته اند (یعنی کیفیت یا مدت زمان خواب بیش تر) روز بعد در انجام وظایف اصلی شان بهتر عمل کرده و در محل کار مشارکت بیش تری داشته و به احتمال زیاد از همکاران شان حمایت کرده‌اند.
محققان در مقاله خود نوشتند: اگرچه الگوی خمیازه ثابت است، اما مدت زمان آن با اندازه مغز و تعداد نورون‌ها تکامل یافته است. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که این عملکرد در طیف متنوعی از حیوانات حفظ شده است به طوری که منشا تکاملی آن را می‌توان حداقل به جد مشترک پرندگان و پستانداران و حتی بیشتر از آن ردیابی کرد.
راه‌شیری کهکشانی متنوع با سیارات فراخورشیدی بسیار متفاوت است. اخترشناسان در زمان نگارش این مقاله حدود ۵۳۰۰ جهان خارج از منظومه شمسی را کشف و تایید کرده‌اند که تعداد گزینه‌های تاییدنشده تقریبا دو برابر بیشتر است.
یکی از انواع خستگی، خستگی هورمونی است. همانطور که هورمون‌ها نقش مهمی در سطح انرژی بدن بازی می‌کنند. در زنان، زمانی که هورمون‌های استروژن و تستوسترون پس از تخمک‌گذاری، حدود روز‌های ۱۲ تا ۱۴ سیکل قاعدگی، کاهش می‌یابند، احساس خستگی بیشتری می‌کنند. سطح هورمون آرام بخش پروژسترون نیز افزایش می‌یابد و باعث می‌شود احساس بی حالی بیشتری داشته باشید.
سیرابی منبع بسیاری از مواد مغذی و جزو غذا‌های سنتی بسیاری از مناطق جهان است. شاید فکر کنید سیرابی غذایی است که بیشتر در زمان قدیم مصرف می‌شده است یا افراد قدیمی طرف‌دارش هستند، اما بسیاری از رژیم‌های غذایی پرطرف‌دار شامل این غذای مغذی هستند. در این مقاله، درباره ارزش غذایی و خواص سیرابی صحبت می‌کنیم. با ما همراه باشید.
با عقب‌نشینی ایالات متحده از خاورمیانه، تقاضای بیشتری برای ایجاد یک سازوکار امنیتی رسمی برای مقابله با ایران به‌وجود خواهد آمد؛ به‌ویژه اینکه مذاکرات هسته‌ای در بن‌بست است. به زبان ساده، شرایط برای ایجاد یک سازوکار امنیتی منطقه‌ای برای مقابله جمعی از کشور‌ها با ایران هرگز به این اندازه فراهم نبوده است.
سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) به رهبری یاسر عرفات در آن برهه زمانی به عنوان رسمی‌ترین گروه مبارز فلسطینی در مقابله با رژیم صهیونیستی شناخته می‌شد و طبیعتا سفر عرفات به تهران می‌توانست اعلام همبستگی با انقلاب و تبریک پیروزی محبوبیت بیشتری برای یاسر عرفات و سازمان متبوعش داشته باشد.
کره زمین در رقص کهکشانی در تعادلی خوب قرار دارد و حتی ذره ای تغییر در این تعادل می تواند تغییرات آب و هوایی ویرانگری در پی داشته باشد. حتی ذره ای نزدیک تر شدن به خورشید نیز باعث گرم شدن شدید زمین خواهد شد. یخچال های قطبی آب شده، سطح آب دریاها بالا آمده و حیات روی کره زمین در معرض تهدید قرار خواهد گرفت. در طرف مقابل، کمی دور شدن از خورشید باعث ورود جهان به عصر یخبندان، ساعات تاریکی بیشتر و هرج و مرج در طبیعت خواهد شد.
کریم انصاریفرد، مهاجم تیم ملی کشورمان هم در نشست خبری پسش از دیدار با آمریکا گفت: بعد از برد تاریخی مقابل ولز، توانستیم همدلی را در تیم بیشتر کنیم و آماده بازی فردا شویم.
یکی از رزیدنت‌های معترض با بیان این که هر سال سؤالات آزمون‌های وزارت بهداشت به نحوی به بیرون درز پیدا می‌کند می‌گوید: برخی سال‌ها این موضوع پیگیری می‌شود و کار به دیوان عدالت می‌کشد. از رزیدنت‌ها خواسته می‌شود بیشتر از زمان استاندارد، در بخش حضور داشته باشند و حتی کشیک بدهند و به دنبال آن اساتید برای جبران فرصت کم مطالعه رزیدنت‌ها و ارتقاء وجهه بالینی و علمی گروه دستیاری خود در مقابل سایر گروه‌های دانشگاه‌های کشور در امتحانات سراسری و کشوری، برخی سؤالات آزمون را به شیوه‌های مختلف برای آن‌ها فاش می‌کنند!
شنیده‌ها حاکی از این است که با توجه به نظر مساعد مسئولین برگزاری و نظمی که در اولین حضور زنان در استادیوم برقرار بوده، قرار است برای دیدار پرسپولیس مقابل صنعت نفت، سازمان لیگ ظرفیت بیشتری را برای حضور زنان در ورزشگاه در نظر بگیرد
الساندرا کمپدلی، سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران تاکید کرد برای اینکه بتوانیم مقابل تیم‌های آسیای شرقی که سرعتی بازی می‌کنند نتیجه بگیریم نیاز به تمرین بیشتر داریم.
گابریل ژسوس، مهاجم جدید آرسنال، پس از زدن دو گل مقابل لسترسیتی، اعلام کرد که تنها دلیل جدایی اش از منچسترسیتی این بود که می‌خواهد زمان بیشتری برای بازی و گلزنی پیدا کند.
معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: عابران پیاده هم توجه داشته باشند که با توجه به پوشش تیره‌ای که بر تن دارند، در زمان تاریکی هوا از محل‌های مجاز و دارای روشنایی کافی تردد کنند. رانندگان نیز دقت و توجه بیشتری به مسیر مقابل خود داشته باشند.
به این موضوع فکر کنید که اگرچه خطر تصادف رانندگی در یک روز معین برای یک راننده ناچیز است اما روزانه میلیون‌ها راننده در جاده‌ها، با تصادفات متعددی مواجه می‌شوند.
قیمت هر شانه تخم مرغ به ۱۰۰ هزار تومان رسید
نرخ جدید کرایه تاکسی در سال جاری تغییر نمی‌کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ