دبیر کمیته اپیدمیولوژی و پژوهش کمیته علمی کشوری مقابله با کووید۱۹ گفت: تردیدی نیست که مدارس و دانشگاه‌ها باید بازگشایی شوند. نگرانی چندانی هم برای این بازگشایی نداریم. با این حال نباید هم بیکار نشست، بلکه باید واکسیناسیون علیه کرونا را در دانش‌آموزان و کل جامعه پیش بُرد و در نهایت هم تمهیدات حداقلی که شامل رعایت فاصله، تهویه و استفاده از ماسک در مدارس است، در نظر بگیریم تا مشکل جدی نداشته باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با توجه به قوانین جدید لیگ برتر فوتبال ایران، در حال حاصر امکان ثبت قرارداد مهدی هاشمی‌نسب با استقلال وجود ندارد.
تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران با کسب نخستین مدال جهانی نشان داد که بعد از گذر از دوره محرومیت و تبعاتش در مسیر درستی قرار گرفت که با پوست اندازی و معرفی نسلی نو همراه بوده است.
شاگردان رضا عنایتی در ضربات پنالتی با درخشش خالدآبادی موفق به شکست اردن شدند.
با اقدامات صورت ­گرفته از سوی حکومت افغانستان در زمینه سدسازی­‌های مختلف در مسیر رودخانه هیرمند و عدم تأمین حق‌آبه ایران از آن شاهد خشک ­شدن تدریجی تالاب بین­‌المللی هامون در گذر زمان هستیم.
این گروه موتورسوار پس از گذر از شهر‌های شمالی ایران و بازدید از جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و فرهنگی در استان‌های مسیر خود، از جمله خراسان رضوی، مازندران و گیلان، روز ۱۹ فروردین ماه از گذرگاه مرزی آستارا در استان گیلان، ایران را ترک خواهد کرد.
ند پرایس، هرگونه ارسال پیام به ایران در مورد برجام را انکار کرده و گفته است که ماه‌هاست احیای برجام از دستور کار دولت آمریکا خارج شده و او نمی‌داند که چرا مقام‌های جمهوری اسلامی در این باره به نشر اطلاعات نادرست رو آورده‌اند.
وی با بیان اینکه دعا معجزه می‌کند، ادامه داد: در خلوت اشک بریزید و مشکلات کشور را با دعا حل کنید. دشمن در جریان اتفاقات اخیر تلاش بسیاری برای صدمه به ایران اسلامی زد. حالا هم درگیر جنگ اقتصادی هستیم. جنگ اقتصادی سخت‌تر از جنگ نظامی و البته جنگ فرهنگی باز سخت‌تر از جنگ اقتصادی است.
آئین‌های سه مرحله اصلی گذار و در کنار آن مراسم عید قربان، به عنوان یک گذر در میانه زندگی فرد، در شهرستان چابهار استان سیستان و بلوچستان و در قالب طرح مردم‌شناختی آئین‌های گذار بررسی شد.
یک فعال و تورآور گردشگری ایران با توجه به کاهش شدید درخواست سفر به ایران می‌گوید: «نیمی از تور‌های فصل بهار ایران منتظر گذر ایران از لیست اخطار و عدم سفر هستند و نیمی دیگر کنسل شدند.»
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی هفتمین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی هشتمین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی نهمین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و سومین روز آذر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
تاریخ حفاظت معماری ایران در قالب نشست تخصصی، در بخش‌های مختلف و با توجه به گذر تاریخ، اتفاقات مهم و تأثیرگذار در حوزۀ حفاظت و مرمت، بررسی و مرور شد.
تیم ملی فوتبال ایران در مصاف با ولز پیروزی هیجان انگیزی داشت به این خاطر که گل هایش را در دقایق 9+90 و 11+90 به ثمر رساند.
بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران می گوید تیم ملی در مرحله گذر است و وقتی به ثبات برسد می‌تواند نتایج بهتری کسب کند.
چهل و یکمن گل سردار آزمون برای تیم ملی فوتبال ایران یکی گلی بود که احتمالا هیچ گاه از یاد این بازیکن و علاقمندان به فوتبال نمی‌رود.
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در اولین مسابقه‌ای که به نیمکت تیم ملی بازگشت چند تصمیم غیرمنتظره داشت.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی یازدهمین روز شهریور ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی سومین روز مرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
اقدام سریع بیمه معلم در حادثه متروپل آبادان
امروز مطالبی همچون قانونی که برای ۵۴ سال پیش است! ٰ ٰ قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازارٰ صورت مالی سازمان بورس ۱۴۰۰ ٰ، مجمع فملی ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، مجمع شپنا ۱۴۰۱ | چرا شرکت از خرید شیران منصرف شده است؟، بیت کوین صعودی می‌شود!، پیش بینی و تحلیل قیمت طلا، مجمع بانک دی چه خبر بود؟ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه ای با تسلیت فرا رسیدن سالروز رحلت جانگداز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) در چهاردهم خرداد سال ۱۳۶۸ و گرامیداشت واقعه قیام خونین پانزدهم خرداد سال ۱۳۴۲، تحقق موازین اسلامی و استقلال و خودکفایی کشور را از اهداف و آرمان های اصلی امام راحل (ره) برشمرد.
یک نماینده ادوار مجلس می گوید: ایران و آمریکا باید به فکر یک توافق جدید باشند. در عالم سیاست به‌ویژه در مناسبات بین ایران و آمریکا این گذر زمان است که موجب ریشه‌دار شدن معاهدات می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ