دبیرکل کمیته ملی المپیک از نگرانی اعضای هیات اجرایی برای فدراسیون هایی که با سرپرست اداره می شوند خبر داد و گفت: برای حل این مشکل درخواست جلسه با وزارت ورزش را داریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر ورزش و روسای فدراسیون‌های ورزشی نشستی مشترک با وزیر امور خارجه برگزار کردند.
عصر امروز جلسه فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس با حضور وزیر امور خارجه کشورمان برگزار می‌شود و قرار است آخرین تحولات دیپلماسی منطقه بررسی شود.
شعرخوانی وزیر در جلسه استیضاح. این ویدئو را ببینید.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی تقاضای استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در دستورکار قرار گرفت.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است روز یکشنبه هفته آینده جلسه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در صحن مجلس برگزار شود.
معاون وزیر ورزش و جوانان در جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال حضور خواهد داشت.
معاون وزیر ورزش و جوانان در جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال حضور خواهد داشت.
وزیر ورزش و جوانان با حضور در جلسه هیئت دولت امور خود را از سر گرفت.
مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در نامه‌ای به احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس شورای عالی بورس، خواستار اقدام مناسب و فوری برای از بین بردن ابهامات عرضه و فروش خودرو در بورس کالا، که موجبات نگرانی سهامداران را فراهم آورده، شد. گفتنی است عرضه خودرو در بورس کالا با موافقت وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان عضو شورای عالی بورس در جلسه این شورا در تیر ماه سال جاری، وارد فاز جدیدی شده بود.
احمد وحیدی درباره جلسه هم اندیشی خود با جمعی از اساتید دانشگاه‌های تهران، اظهار کرد: من با بعضی اساتید راجع به موضوعات درباره اغتشاشات و حوادث اخیر جلسه داشتم و در این زمینه گفتگو کردیم. اساتید نظراتی داشتند که بیان کردند و ما هم مطالب خود را مطرح کردیم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مرتب با نهاد‌های امنیتی و قضایی جلساتی داریم که برای کسانی که دچار مشکل شدند کمک کنیم و دستگاه‌های امینتی و قضایی همکاری‌های خوبی در این زمینه دارند.
شنیده‌ها حاکی از آن است که وزیر راه و شهرسازی امروز نامه استعفای خود را به رئیس‌جمهور تقدیم کرده است.
وزیر ورزش و جوانان شب گذشته در حاشیه حضور در اردوی تیم ملی و صحبت با ملی پوشان و کی روش دقایقی هم به صورت اختصاصی با وحید امیری صحبت کرد.
دبیرکل کمیته ملی المپیک از نگرانی اعضای هیات اجرایی برای فدراسیون هایی که با سرپرست اداره می شوند خبر داد و گفت: برای حل این مشکل درخواست جلسه با وزارت ورزش را داریم.
استیضاح سیدرضا فاطمی‌امین وزیر «صمت» سه شنبه ۱۰ آبان در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی قرار گرفت که در پایان نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مخالفت با استیضاح سیدرضا فاطمی‌امین، مجددا به او رای اعتماد دادند و با ۸۴ رای موافق، ۱۸۲ رای مخالف، ۶ رای ممتنع و ۲ رای باطله از مجموع ۲۷۴ او در وزارت صنعت، معدن و تجارت ابقا شد.
موسوی درباره حضور رئیس جمهور در جلسه استیضاح خاطرنشان کرد: طبق آیین نامه داخلی مجلس، رئیس جمهور می‌تواند در این جلسه حضور یافته و یک ساعت زمان نیز برای دفاع از وزیر خود دارد.
علیرضا سلیمی گفت: طبق آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی ۱۰ روز پس از اعلام وصول طرح استیضاح وزیر، جلسه علنی مجلس برای استیضاح وزیر مربوطه برگزار می‌شود.
سخنگوی کمیته ملی المپیک از برپایی چهارمین نشست هیات اجرایی کمیته با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک خبر داد.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: در جلسه امروز این فراکسیون، بررسی برنامه‌ها و سوابق وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستورکار قرار گرفت.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۸۱۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۶۰۹ تن از ایشان وخیم است.
جلسه ویژه وزیر با بازیکنان اصلی تیم ملی+عکس
جلسه وزیر ورزش با ماجدی بعداز هیاهوی اخراج اسکوچیچ

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ