برنامه مسابقات هفته های دوازدهم تا پانزدهم لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد. در این میان دیدار استقلال و پرسپولیس در یکی از روزهای میان هفته برگزار خواهد شد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدرضا زنوزی در فاصله چند ساعت تا بازی تراکتور - پرسپولیس، جملات جالبی را برای افزایش روحیه بازیکنان تیمش به زبان آورد.
ستاره مطرح فوتبال ایران و استقلال این روزها ظاهرا دور از هیاهوی فوتبال است اما حرفهایش نشان می دهد هنوز یک منتقد درجه یک باقی مانده است.
با وجود اینکه زمان چندانی تا شروع لیگ برتر باقی نمانده است، اما تحرکات نقل و انتقالاتی تیم ها برای جذب بازیکن جدید ادامه دارد.
گزارش بازی پرسپولیس و استقلال از سوی یک مجری عرب زبان سوژه فضای مجازی شده است. /اصلاحات نیوز
نیمه نخست بازی پرحاشیه تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال با برتری سرخپوشان و با شوت سرکش مهدی ترابی به پایان رسید.
سازمان لیگ فوتبال زمان شروع دیدار فینال جام حذفی فوتبال کشور را اعلام کرد.
ساعت شروع دیدار فینال جام حذفی میان دو تیم پرسپولیس و استقلال تغییر کرد.
ساعت شروع دیدار فینال جام حذفی فوتبال کشوربین پرسپولیس و استقلال تغییر کرد.
زمانی که تیمی نتیجه‌ نمی‌گیرد به حاشیه‌ها می پردازد اما پرسپولیس بازی خود را انجام داده و خدا کمک می کند. شادی و خنده در لب هواداران مهم است و بقیه آن حاشیه است.
روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۱۱ اردبهشت ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
مدیر تیم‌‌های پرسپولیس گفت:در بازی دیروز اتفاق خیلی مهمی در زمین رخ نداد و اگر دوستان فکر می‌کنند اتفاقی افتاده است می‌توانند در بازی‌های آینده آن را جبران کنند.
تیم فوتبال استقلال در نیمه نخست بازی با پرسپولیس دست به یک تعویض اجباری زد و «کوین یامگا» از زمین خارج رفت.
زمان اعلام اسامی داوران بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد.
کاپیتان سابق استقلال که پیراهن رقیب را هم یک سال برتن کرده است، تاکید کرد اگر زمان به عقب برگردد بزرگترین اشتباه دوران فوتبالش را مرتکب نمی‌شود و هیچ وقت برای پرسپولیس باز نمی‌کند!
با اعلام برنامه چهار هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال، زمان بازی برگشت استقلال و پرسپولیس هم مشخص شد.
با اعلام برنامه چهار هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال، زمان بازی برگشت استقلال و پرسپولیس هم مشخص شد.
سعید مهری می گوید استقلالی‌ها می خواهند زمانی که به صدر جدول می رسند، طوری نتیجه بگیرند که اختلافشان با دیگر تیم‌ها بیشتر شود.
زمان برگزاری مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال اعلام شد.
در پایان بازی استقلال و پرسپولیس، مهدی مهدی‌پور، هافبک استقلالی‌ها که در این بازی به عنوان یار تعویضی به زمین آمد، پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.
اینکه بازیکنان دو تیم در یکی، دو ماه اخیر، بار‌ها از یکدیگر حمایت کرده و دیگر خبری از کُری‌های مرسوم و معمول نبوده است. اوج این موضوع را می‌توان در قهرمانی استقلال در سوپرجام دید که آن‌ها حاضر به خوشحالی‌کردن نشده و این موضوع با حمایت بازیکنان باشگاه پرسپولیس همراه شد. ضمن اینکه بعد‌ها در ماجرای بازداشت یکی، دو بازیکن از هر دو تیم، این حمایت‌ها ادامه پیدا کرد. حالا مشخص نیست که رویکرد بازیکنان در زمین مسابقه چه خواهد بود؛ هرچند به نظر می‌رسد با توجه به حساسیت جدولی، بازی دست‌کم از لحاظ فنی جدی پیگیری شود.
گل گهر با پیروزی بزرگ در زمین فولاد خوزستان به رده دوم جدول رسید تا سپاهان و استقلال در بازی فردا محکوم به بردن باشند. پرسپولیس با بردهای یک بر صفر صدرنشینی را تا بعداز جام‌جهانی حفظ کرد
برگزاری دربی تهران قبل یا بعد از جام‌جهانی معایب و مزایای خاص خودش را دارد اما با توجه به کیفیتی که بازیکنان دو تیم در لیگ بیست و دوم داشته‌اند، در هر دو زمان برگزاری امیدی به بازی جذاب نیست
در حال حاضر بانوان طرفدار تیم های استقلال و پرسپولیس می توانند برای تماشای بازی تیم محبوب خود وارد استادیوم شوند.
اگر ستاره‌ای نسبتا نزدیک به زمین باشد روش‌های مختلفی در دسترس ماست. یکی از آن روش‌ها این است که بفهمیم آیا می‌توانیم لیتیوم را در طیف آن تشخیص دهیم یا خیر. لیتیوم خیلی سریع تمام می‌شود بنابراین، اگر ستاره‌ای لیتیوم را در طیف خود نشان دهد به ما این پیام را می‌رساند که بسیار جوان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ