نیمه نخست بازی پرحاشیه تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال با برتری سرخپوشان و با شوت سرکش مهدی ترابی به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال تراکتور و پرسپولیس در شرایطی با پیروزی سفیدپوشان تهرانی به پایان رسید که دو تیم نتوانستند از نظر فنی انتظارات علاقمندان را برآورده کنند.
نمایش پرسپولیس و آلومینیوم در نیمه اول طبق پیش بینی‌ها ضعیف و خسته کننده ارائه شد اما در دقایق پایانی این نیمه دو هر تیم صاحب موقعیت هایی برای باز کردن دروازه ها شدند.
تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی برابر هوادار در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به فینال راه پیدا کرد تا حریف استقلال در دیدار نهایی شود. جدال دو تیم صد و یکمین دربی تهران است که یک جام خواهد داشت.
تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر نساجی مازندران در مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام حذفی به دیدار فینال راه یافت و باید منتظر حضور احتمالی پرسپولیس باشد تا انتقام شکست در دربی صدم را بگیرد.
در یک هفته مانده به پایان بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر، سه تیم شانس رسیدن به عنوان قهرمانی را دارند و سه تیم هم برای بقا در لیگ و سقوط نکردن به دسته اول تلاش می کنند.
تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه نخست بازی با گل گهر در جام حذفی به پیروزی رسید.
شاگردان یحیی گل محمدی نیمه اول دیدار برابر تیم انتهای جدولی مس کرمان را با پیروزی به پایان بردند.
تراکتور با پیروزی مقابل سپاهان، به رتبه سوم جدول نیم فصل دوم صعود کرد.
نیمه اول دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ملوان در شرایطی با پیروزی به پایان رسید که سرخپوشان دیر راه افتادند و به دروازه حریف نزدیک شدند.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال مس رفسنجان و پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر با یک پنالتی جنجالی به سود سرخپوشان به پایان رسید.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال تراکتور تبریز و پرسپولیس در شرایطی به پایان رسید که مهاجم جوان سرخپوشان پس از چند هفته توانست دوباره گلزنی کند و روی گل دیگری این تیم هم تاثیر مستقیم داشته باشد
تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه نخست بازی با نفت مسجد سلیمان به پیروزی رسید. علیرضا بیرانوند در این نیمه با مهار یک پنالتی پرسپولیس را از گل خوردن نجات داد.
ساکت الهامی یکی از خوشحال‌ترین سرمربی‌های لیگ در پایان هفته بیستم است که هوادار را به بزرگترین پیروزی تاریخش رساند.
چند صحنه بحث برانگیز در دو هفته اخیر سبب شد پرسپولیس به شدت نسبت به داوری معترض باشد اما سرخ‌ها برای بازگشت به صدر نیاز به پیروزی دارند.
تیم فوتبال فولاد نیمه اول دیدار برابر پرسپولیس را با پیروزی به پایان برد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر نساجی در آخرین دیدار نیم فصل اول لیگ بیست و دوم گفت: اگر بازیکنان ما اخراج نمی شد می توانستیم با گل های بیشتری به پیروزی برسیم.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و نساجی در هفته پانزدهم لیگ برتر با پیروزی شاگردان گل محمدی به پایان رسید.
پرسپولیس با پیروزی در حساس‌ترین مصاف هفته و شکست گل‌گهر در سیرجان به صدر جدول برگشت. شکست سپاهان و تساوی خانگی استقلال، شاگردان یحیی را به قهرمانی نیم فصل امیدوار کرد
نیمه اول دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و نیکاراگوئه در شرایطی به پایان رسید که کی روش ترکیب متفاوتی را برای شروع این دیدار در نظر گرفته بود.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که دیدار سختی برابر مس کرمان داشتند گفت: برای رسیدن به پیروزی تغییر تاکتیک دادیم و در نیمه دوم با یک مهاجم بیشتر به دروازه حریف حمله کردیم.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان با برتری شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید.
تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه نخست بازی با هوادار با درخشش سعید صادقی و یورگن لوکادیا به پیروزی رسید.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی تیمش برابر صنعت نفت با بیان این که این برد را به هواداران خانم تقدیم می کنم گفت: بازی خوبی انجام دادیم و از عملکرد بازیکنان راضی هستم.
تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه نخست بازی مقابل آلومینیوم اراک به پیروزی رسید و نخستین گل این فصل سرخپوشان هم بعد از دو مسابقه به ثمر رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ